18 juli 2025, 04:54:20

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Ja zo zat het toch? Nou dan moet ik daar maar vrede mee hebben toch ;)

Ik wilde kijken of het jullie opviel. Wat ziet Chipo er groot en stoer uit he op die foto :D

Chipo en Diara betekenen trouwens beiden 'gift'. Geschenk in het engels. Dat vond ik wel heel toepasselijk. Speciaal voor Nellie :-*

Olga en Hans

Hallo Roosje,

Wat een lievertje en zo mooi, met al die pareltjes en hij/zij komt dus bij Nellie vandaan  :D  :D.
Weet je al wanneer je hem/haar mag ophalen  ??? of worden het er toch 2  ;).
Jullie ook een hele gezellige jaarwisseling en voor 2006 veel geluk, hoop, liefde en gezondheid.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Hey Roosje,

Liefffff!!
Echt wel, om ze een naam te geven die je aan mij doet denken, wauw. Was effies stil, maar ook dat mag hier.

Liefs, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Nou iedereen... Dit is het laatste berichtje wat ik dit jaar zal plaatsen. Oud en nieuw vieren Paul en ik toch lekker thuis. Het voelt toch beter als we lekker bij de vogels en husky zijn.

Morgen nacht gaan wij op weg naar oostenrijk. Een weekje heerlijk genieten! Mijn moeder heeft de nummers van Nellie zodat ze die kan bellen als er iets met de vogels is, zij woont lekker dichtbij. Dan hoef ik me daar ook niet zo'n zorgen om te maken :)

Ik ga jullie wel missen hoor!

Nogmaals iedereen een heel gezellig uiteinde gewenst. En dat 2006 een geweldig jaar mag worden!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Caroline

Hoi Roosje,

Ook ik ga je missen  hoor.  :'(

Mocht ik je niet meer zien/horen/lezen, een hele fijne vakantie, geniet er van en denk er om, zonder botbreuken terug hè!!  ;)

Een hele fijne avond samen met Paul, de birdies en Husky!!

Liefs  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Hallo Roosje,

Ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar toe, wat fijn dat ik je heb leren kennen dit jaar! Dat je dit maar heel wat minder ellende mag hebben.

De foto's zijn heeeeerlijk, gefeliciteerd ;D :-*

~Natas~

Hoi,

Ook namens mij een heel goed en gezond 2006 gewenst.
Maak er een top jaar van, en hopelijk zonder veel problemen.

Groetjes,

Natasja, Joepie & Jesse

Wilma1

GEZOND

EN

GELUKKIG

2006 

:D WILMA

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ha die Roos,

Ik zie dat je op het forum rond spookt!!

De beste wensen voor 2006, dat het maar JOUW jaar mag worden.

Alles goed gegaan met de beestjes??

Heb je alle spullen al gepakt??

Een hele fijne vakantie!!

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

trienke

Mariska

Ik hoop dat Roosje op dit moment heel erg aan het genieten is met Paul!!!

Dat verdienen ze dubbel en dwars ;) :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~valkjes-oma~

Hallo iedereen,

Roosje is gister om half 5 aangekomen op de plaats van bestemming en heeft er vandaag al een hele dag boarden opzitten, heerlijk voor ze, even helemaal genieten 8). Maar ja, Roosje zou Roosje niet zijn als haar gedachten ook bij de birdies zijn  he ;D
Of ik wel wil opletten dat ik niet op Punky ga staan bv.omdat hij voeten zo leuk vind ::) en "ohw ja mam let je wel op de stroomdraad" :o
Maar het gaat hier allemaal prima hoor ;D
Ik heb ook een nieuw tehuis gevonden voor het kwartelvrouwtje, bij kennissen, gezellig tussen drie andere kwartels, dat is beter dan een romance aangaan met een konijn :P

Zo, zijn jullie toch een beetje op de hoogte, en voor ik het vergeet allemaal een heeeeeeeeeel goed en gezond 2006 :-*