7 mei 2025, 08:00:16

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Valerie

He Paul,

Mooie foto en leuk filmpje van Roosje! :)
Het eerste filmpje krijg ik niet te zien. Er staat dat de film niet meer beschikbaar is. ;)
Roosje, Succes met het laten testen van de valkjes. ;)

Roosje

Zo de birdies zijn geprikt. Ze moeten nog even bijkomen en dan worden we zo gebeld dat we ze op kunnen halen. Het bloed wordt naar engeland gestuurd dus dat duurt 2 weken. Maar het schijnt daar wel betrouwbaarder te gaan, dus dan vind ik dat niet zo erg. Waren erg aardige mensen bij die kliniek en ik had er vertrouwen in. En terecht, want alles is in orde :)

@ Caroline: Ja erg he, we wilden op tijd naar bed, maar hadden allebei geen zin. Dus steeds vonden we wel weer iets wat we nog 'moesten' doen ::)

@ Trienke: Haha sexy is ze he. Ik val niet op vrouwen, maar bij Bo... ::) :P

@ Rianne: Ik kan wel redelijk snowboarden ja :D Vond deze er eigenlijk niet zo mooi uitzien, maar met de wintersport maak ik nog wel wat leuke filmpjes :) Veel mensen die proberen te snowboarden geven het na 1 keer op, zeker als ze al kunnen skiën. Het heeft me heel wat blauwe plekken gekost om het te leren, maar ik vind het véél leuker dan skiën! En ik doe het nu al een jaar, en het verveelt nog niet :D

@ Valerie: Ja jammer dat filmpje lukt niet. Was een Bo kroelfilmpje...Helaas. De valkjes zijn in orde hoor :)

Riny

Hoy Roosje
Voor jou wens ik ook heel fijne feestdagen en een betere gezondheid in 2006.
Groetjes Riny :D

hippysuus

wauw, alsof ik naar een pluche vogeltje kijk. Prachtig!! :D

Ik vind de foto's van Luna en Roxy ook schitterend trouwens, dat zijn echt twee hele mooie valkjes.
hahaha die foto waar al die vogels op jou hangen..erg funny ;D

Roosje

Het gaat niet goed met Roxy, heb een topic bij spoed geopend. Waarom weet ik niet, want ik kan niet zoveel doen. Maar ik ben zo ongerust. Ik wil haar niet kwijt :'(

Caroline

Maak jezelf nou niet zo druk, het zal vast wel goed komen.

PS. ik heb al gereageerd bij SPOED!!

Liefs en een dikke  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Ik hoop dat Roxy er weer snel bovenop is. Waar op moesten ze getest worden ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Roosje

Ik ook! Ik laat ze testen op pbfd, dat doe ik bij alle vogels uit voorzorg, omdat dat toch veel voorkomt. Wat een leuke kerstgroet! Voel me vereerd dat ik die in mijn dagboek mag hebben :)

marga

groetjes
jan,marga
eric,mariska,ellen en jessica

Kirsten

Hoi Roosje,

Ik hoop dat het al iets beter met Roxy gaat,. Heb ook je topic bij spoed gevolgd en ik kan me goed voorstellen dat je bezorgd bent.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

@ Kirsten: Bij spoed hou ik alles bij, anders moet ik het 2 keer typen. Maar lief dat je hier even reageert :)

@ Caroline: :D

Roosje

Roxy is dood :'( :'( :'(

Gisteravond toen ik ging kijken lag ze op de grond. Het was een dood vogeltje die alleen nog maar ademde...Ik heb haar op een handdoek op de kooi gelegd en paul en m'n moeder gebeld. Toen Paul thuis kwam, was ze al dood.

En die arme Luna snapte er niets van. Die zat maar te plukken aan Roxy en werd ontzettend boos omdat ze niet reageerde :'( Die kan ik echt niet lang alleen laten zitten, dat kan ze nooit aan! Ze maken maar even haast met dat bloed.

Mijn goede voornemen voor 2006 en alle daarop volgende jaren: Ik vertrouw nóóit, maar dan ook nooit meer iemand op zijn woord. Zeker niet als het om mijn vogels gaat! En ik zal ze al helemaal nooit meer laten behandelen als ik er zelf niet bij ben. Ik weet nu niet wat ze met mijn vogels hebben gedaan. En ik geloof ook niet meer wat ze zeggen :'(

Luna is in orde, maar die ziet er ook niet uit.

Ik heb wat foto's om te laten zien waarom ik zo ongerust was. Hoe kónden ze zeggen dat het meeviel en dat het goed kwam! En hoe kón ik dat geloven!

Hierin kregen we ze terug.

Dit is Luna, hier sliep ze toevallig maar die is verder nog wel levendig.

Luna trok haar bebloede pootje steeds in met als gevolg dat het daar helemaal onder zit...

Met de aga's gaat het wel.

Met Roxy niet :'( Die arme Luna :'(

:'(

We hebben die kliniek al gebeld maar ze zijn er pas maandag weer. Wat kan ik ondertussen met Roxy doen? Ze ligt in aluminium folie in een doosje in de koelkast :-\

bobbie

:'( :'( :'( :'(

Roosje,

Ik kwam hier om een kerstkaart te plaatsen  :'( :'( :'(, ik kan het nu niet. Ik ben zo verdrietig hierom.  :'( :'( :'(
De tranen lopen over mijn gezicht. :'( :'( :'(

Ik ben even stil. :'( :'( :'(