1 juli 2025, 08:45:08

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

EINDELIJK gaat het BETER! Na 4 hele lange dagen kan ik nu echt zeggen dat het beter gaat. De antibiotica slaat aan. Ik ben net lekker in bad geweest en heb ook al wat gegeten. Ook kan ik weer redelijk rechtop zitten en slapen lukt weer. Iedereen hartstikke bedankt voor de steun. Ik ga nu wel weer even een dutje doen want ik moet veel inhalen ::)

:-* :-* :-*

Riny

Hoy Roosje
Dat is goed nieuws.
Maar ga maar niet ineens teveel doen.
Groetjes Riny :D

Valerie

Eindelijk! Wat ben ik blij voor je, Roosje! Doe maar rustig aan en rust maar lekker uit.

Petra en Cheeky

Ben blij dat je weer on-feet bent Roosje (en on-line!)  ;) :D
Doe nog even rustig aan!
Uiteraard vergeef ik je dat je even niet kon komen, logisch toch!!

Wel heb ik GROOT NIEUWS voor je: Dankzij jouw inspiratie heb ik zelf nu ook een filmpje met muziek gemaakt van mijn tweetal! Zonder jouw idee om het zo te doen, was dat nooit van de grond gekomen! BEDANKT!!!! (ik zet 'm zo on-line)

Liefs,
Peet

Roosje

Ankie

Hoi Roosje

Ben blij dat het weer wat beter met je gaat !!!!
Hopelijk blijft dat nu even zo ,want dat ziek zijn iedere keer wordt je niet vrolijk van .
Hou je taai en ik kom gauw weer bij je kijken.

Groet van Ankie

aad

12 december 2005, 17:28:36 #291 Last Edit: 12 december 2005, 17:44:15 by aad
Citaat van: Roosje op 12 december 2005, 17:02:52
Jij ook al? Leuk! Ik ben benieuwd :D

Tja Roos eigen schuld moet je het maar niet zeggen hoe dat moet  ;) ;)
Ben inmiddels met een tweede bezig  ;)
Maar het gaat in ieder geval wat beter met je  .. gelukkig maar  :)

Groetjes Aad

Petra en Cheeky

Tja Roos, we kijken nou eenmaal graag de kunstjes bij elkaar af!!! Maar als je weer een nieuw kunstje verzint...  ;) ;D

Kirsten

Hoi Roosje,

Wat fijn dat het weer wat beter gaat,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je al wat was opgeknapt  ;D Je was vanmiddag erg scherp  :P :-[
Ziek zijn is niet fijn, dus ik ben blij dat je je weer wat beter voelt.

Groetjes,
Monky

carco

Hoi Roosje

Fijn dat je weer terug bent in ''valkenland''
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Zag al die reacties wel, maar besefte niet dat ik er nog niet op gereageerd heb. Ik ben inderdaad ook blij dat ik weer een beetje terug ben hier! Nu nog in het echt leven, dat kost wat meer energie ::)

Ga nog even wat dingen checken en dan ga ik slapen.

@ Carco: Heb je al wat van irene gehoord?

imv

Hoi Roosje,
Ja, Carco heeft van mij gehoord ;D
Ik moet heel even kijken hoe het met Amber gaat. Die is al een tijdje niet lekker, en hoest veel. Je zit op dit moment vast niet te wachten op nog een lekker virusje  :-\

Ze zit nu naast mij en is nog steeds verkouden, en hoest nog steeds... ik weet niet of het verstandig is  ???

Ik kijk het heel even aan tot vanmiddag.

Groetjes,
IRene

Roosje

Oh arme Amber :(

Voor mij hoef je je geen zorgen te maken hoor, ik sta zo stijf van de antibiotica dat ik waarschijnlijk niet echt gevoelig ben voor virussen ;)

Maar het moet met haar natuurlijk wel gewoon goed gaan, dus kijk het maar even aan. Ik hoor het wel.

Mariska

Hoi Roosje,

Wat fijn dat het beter met je gaat :D
Toen je moeder een PB naar me stuurde ging ik me echt een beetje zorgen om je maken.
Wel heel lief van jullie ;)
En zoals je hebt gezien is het toch gelukt met veel pijn en moeite ;)
Niet helemaal naar me zin, maar toch!

Doe je wel nog even lekker rustig aan!!
Laat maar lekker voor je zorgen ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)