28 juni 2025, 03:51:04

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Ineke

Citaat van: marlies op 10 april 2006, 00:00:24
Volgens mij slaap jij momenteel niet zoveel. Of heb ik het mis ?  :P

We hebben hier van doen met n notoire nachtbraker-of heb ik dat mis, Roosje?

Rianne

Diego, leuke naam ;D ;)

Zelf zou ik de kleintjes geen naam geven, ik denk dat dat de band alleen maar versterkt. Of ga je ze allebei/allemaal houden? :)

imv

Hoi hoi,
Van harte gefeliciteerd met je 2 donsjes! Super joh!

:-* :-*

IRene

Roosje

@ Marlies en Ineke: Klopt ;D

@ Rianne: Ik ga een van de donsjes houden, als er een popje bij zit. Ik krijg er geen extra gevoel bij hoor als ze een naampje hebben, maar het is wel zo leuk :)

Straks als mijn moeder er is gaan we samen in het broedblok gluren. Ik hoop dat alles goed is :)

Mariska

Hoi Roosje,

Gefeliciteerd met je tweede donsje :-*
En Roos en Paul natuurijk ook :D
Ik vind het ontzettend leuk voor jullie en geniet hier lekker mee :P

Wij gaven de pupjes die bij ons geboren waren altijd een bijnaam tot ze een naam kregen van de nieuwe eigenaar ;)
Dat praat onderling ook makkelijker.
Sommige bijnamen lachen we nu 5 jaar later nog om :D

Mooie foto's heb je gemaakt van je kindjes en je bent terecht trots hoor ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ah oke. :)
Ik ben geen ster in het verzinnen van namen dus bij mij zullen de donsjes ook geen (bij)naam krijgen ;)

Mariska

Citaat van: Rianne op 10 april 2006, 12:29:10
Ah oke. :)
Ik ben geen ster in het verzinnen van namen dus bij mij zullen de donsjes ook geen (bij)naam krijgen ;)

Wij zijn daar ook geen ster in, maar degene die op mijn vader leek doordat hij snurkte en veel vrat noemde we dan Bertje ;D :-X
Mijn vader heet Bert.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Hahaha ;D

Op dit moment wordt er weer flink gevoerd. Een heerlijk geluid *zwijmel* :)

Roosje

We hebben even gegluurd. Mooie volle kropjes :D

En wat een verschil tussen de twee jonkies, terwijl er maar1 dag tussen zit :o

Monky

Hi Roosje,

Ik was er nog helemaal niet aan toe gekomen om je te feliciteren met je kleine donsjes. Ik heb het wel iedere keer gelezen  :)

Geniet er maar lekker van  :)

Groetjes,
Monky

Roosje

Dank je wel! :D Genieten doe ik...En hoe :D

Gerda

10 april 2006, 22:56:41 #1826 Last Edit: 10 april 2006, 22:58:16 by Gerda
Hoi Roos,

Gefeliciteerd met je donsjes!! Papa en mama doen het dus goed!! Verwen ze maar lekker!!
En geniet maar van de voergeluidjesmuziek!!!

Liefs, Gerda

Roosje

Net wilde ik even gaan schouwen hoe het met de andere eitjes ging, maar dat was niet nodig! Eitje nummer 3 is aangepikt en toen ik het in mijn oor stopte hoorde ik het kleintje piepen! Dus hopelijk hebben we morgen 3 donsjes :D

Wow hee, dat het toch zo goed mag gaan hier :D
Als de derde uitkomt gaat hij Twila heten.

Primo en Diego worden goed gevoerd, mooie grote volle kropjes en ze houden hun koppies goed omhoog.

Ook zoiets moois. Ik had de grootste delen van de lege eitjes weggehaald maar er lagen nog 2 stukjes van de schaal. Die had Heinrich netjes achter zich geschoven, geen rotzooi in zijn nest ;D

carco

Stop jij eitjes in je oor ???
Arm kleintje dat is er nig niet uit en heeft straks al een complex ;D Wat gaat het goed, fantastisch!!
Hoe verzin je die namen : prachtig gewoon!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Neehee niet helemaal erin. Maar wel ja, een beetje. Anders hoor ik toch niks ::) ;D

Die namen verzin ik niet helemaal zelf hoor, beetje zoeken hier en daar op internet, moeder raadplegen :)

Ik heb nog even wat houtsnippers erbij gelegd in het blok en genoten van de donsjes, dan kan ik nu weer rustig gaan slapen :)

Tot morgen!