28 juni 2025, 15:29:14

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes roosje

ik ben al een tijdje niet meer in je dagboekje geweest  :-[ schaam schaam schaam  :-\ maar ik blijf je verhaal wel bijlezen hoor  ;) (eigenlijk kom ik maar in weinig dagboekjes nog wat schrijven  :-[ ) maar wat ik nu lees daar moet ik wel op reageren want positief en negatief overlappen elkaar bij jou . je vader het mag misschien wel al 2 jaar geleden zijn dat het gebeurt is maar zoiets blijft in je gedachten hangen en het is wel goed dat je op speciale dagen extra aan hem denkt  dat toont net hoeveel je nog steeds om hem geeft  ;)
en je kleine donsje proficiat meid geniet ervan en wie weet heeft caroline wel gelijk en is dit donsje een geschenk voor jou, een teken, waar vandaan ???

groetjes marilyn

Rianne

Hey Roos,

niet meteen paniekeren hoor! ;) Heb je al een foto gemaakt van het kropje?

Roosje

Nee nog niet. Maar net hoorde ik weer voergeluidjes dus het zit denk ik wel goed ;D

Misschien even opzoeken hoe vaak ze gevoerd worden, dan hoef ik me niet zo druk te maken als ik 10 minuten niks hoor ::)

Rianne

Ik denk niet dat daar een gemiddeld aantal voor staat. Het ligt eraan hoeveel ze voeren per keer, en of het jong om voeding vraagt. :)

Roosje

Dan zal ik moeten vertrouwen op hun vaardigheden als ouders :) Doe ik ook wel. Maar het is ook wel een beetje mijn kindje he ;D

marilyn

hoikes roosje

tuurlijk is het ook een beetje jou kindje en dat je je zorgen maakt is helemaal terecht  ;) je doet prima je best om het kleintje in leven te houden

groetjes marilyn

Mariska

Lieve Roosje,

Relax en geniet :D

Alles klinkt goed dus maak je niet druk ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Aangezien er nog geen nieuwe foto's zijn, even deze ouwe nog een keertje geplaatst.

Hij is tenslotte alweer een hele dag oud.  ;)

Eentje van mama en het donsje en eentje van de trotse ouders. (of kijken ze heel erg boos??  >:( )

Alles goed?? Supermoeder.  ;D ;D
(ik kan beter vragen hoe het met jou is, hihihi, die kleine doet volgens mij alles volgens het boekje.)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Volgens mij gaat alles goed. Ik heb de ouders beloofd dat ik vanavond voor het slapen gaan pas zou komen kijken hihi.

Mariska

Goed zo Roosje, je leert het al ;D ;)

Ik snap je wel hoor :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Geen idee! Ik kan namelijk heel goed mijn koppeltje met rust laten ::)

Heb na vanochtend niet meer gegluurd, knap he!

Wel hoorde ik net weer voedergeluidjes. En dan ben ik toch elke keer weer opgelucht, en zo trots :)

Roosje

Nou, voor jullie nog even gekeken...

Het tweede jong is aan het uitkomen!! Ik zag een gaatje in het ei en zag daar wat bewegen. Weer spannend!

Nu móet ik voor het slapen gaan wel nog een keer gluren ;D

Caroline

;D ;D ;D

Spannend!!

Wat superleuk voor je en nog wel vandaag.  :D

Heel erg speciaal.  ;)

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~valkjes-oma~

Hallo allemaal,

Geweldig he in huize Roosje/Paul ;D
Roosje belde gisteren en was zo enthousiast dat ik even niet gelijk begreep of ze nou een donsje had of dat er iets was fout gegaan :P

En inderdaad is het al weer 2 jaar geleden vandaag dat haar vader is overleden........ :'(

Maar hij heeft zijn kinderen wel meegegeven dat ze zonder hem door moesten gaan met leven en vooral niet vergeten wat hij ze geleerd had want ,zoals hij zelf zei: "anders ben ik hier voor niets geweest"
En ik kan jullie verzekeren dat hij heeeeel trots op ze is zoals ze alledrie hiermee omgaan!!!!!!

En het is wel grappig om te zien hoe de geschiedenis zich bij Roosje nu herhaalt :-\
Jullie willen niet weten hoeveel volieres we gebouwd hebben ;D van kwartel tot fazant en alles wat er tussen past :P

Toen haar vader nog thuis woonde sliep hij samen met zijn broer op een kamer van 2 x 3 en was de helft van de kamer al voliere........... ::)

:o lees net dat mijn 2e achterkleinvalkje eraan komt!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet een naam......
!!!!!!!!!!!!!DIEGO!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxx