1 juli 2025, 22:21:06

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Rianne

Hier vind ik vaak ook potgrond op de vensterbank, maar dat doet de kat. Ben er niet zo blij mee maar kan het haar blijkbaar niet afleren. ::)

valkchico

hallo Roosje,

goed nieuws zeg een proefdag!!!!!! gaat vast goed komen. en maak je niet druk over het uiteindelijk runnen van de winkel. Dat gaat niet over 1 nacht ijs.

En alles nog goed met je toekomstige kroost? Gaat nu wel opschieten he ;D je loopt op allerdag en de laatste loodjes..... nou je weet het wel.

gr Esther

Riny

Hoy Roosje
Deze link kreeg ik toegestuurd van Kassa.
Ik moest gelijk aan jou denken,hopelijk heb je er wat aan.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=themakanaal_zoek&searchType=themakanalen
&programId=2305501&extraConstraint=number
%3AEQ%3A2305501&searchType=themakanalen
&searchTerm=Muizen
Groetjes Riny :D

Roosje

Ik kan het filmpje niet kijken helaas. Gisteren zagen we waar er 1 vandaan kwam, achter de prullenbak! Dus als paul het vandaag durft komt daar gif te staan ::)

Mijn oma belde me net dat haar vriend het aan zijn hart heeft. Ze heeft 112 voor hem gebeld. Nu belde ze naar zijn huis, maar ze konden niets zeggen behalve dat ze nog ter plekke bezig waren :'( En ze durft er natuurlijk ook niet alleen naartoe. Mijn moeder heeft haar als het goed is nu aan de telefoon. Pff...Als hij nu overlijdt blijft er niets meer van mijn oma over. Ze was eindelijk weer aan het leven :-\

Rianne

:-\ wat een narigheid weer Roosje, en zo sneu ook voor je oma. Ik hoop dat haar vriend het haalt...

Riny

Hoy Roosje
Ik duim voor jullie allemaal.
Veel sterkte gewenst.
Groetjes Riny

Monky

Mijn hemel, is dat even schrikken.

Ik hoop dat het allemaal goed komt.

Heel veel sterkte. Ook aan je oma natuurlijk.

Liefs,
Monique

carco

Hè wat een narigheid toch weer, ik hoop dat het goed afloopt.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Sterkte!!  :-*

We hadden het pas nog over hem.  :-\

Pas je ook op jezelf!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik had net mijn moeder aan de telefoon en hij ligt nu op de IC. Verder weten we eigenlijk weinig. We kunnen er ook niet naartoe en mijn oma dus ook niet. Misschien vanavond...Maargoed, hij is er nog. Pff...

Vind het vooral zielig voor mijn oma :-\

Roosje

Ik werd vanmiddag gebeld door mijn oma...Of ik langs James (haar vriend) zijn huis wilde gaan om de hond uit te laten. Ze was zelf namelijk ook ziek en zijn moeder van 87 kan ook niet echt gaan wandelen :-\

Toen mijn moeder me op kwam halen hebben we nog fikse ruzie gehad daar. Een wildvreemde vrouw wilde wel graag weten wat wij daar deden. Ging haar niks aan, en dat heb ik gezegd. Ik ken u niet? Dit was namelijk waarschijnlijk de buurvrouw die de hond wilde laten weghalen >:( Waarom weet ik niet, want ze ziet er super gezond uit, oud, maar wel gezond. En die mensen zijn er gek op. Vandaar dat ik helemaal niets zei. Ondertussen was ik al in de auto gestapt. Ramt ze me toch met een keiharde smak die deur dicht! Van ónze auto! Ik geloof dat ik nog nooit zo dicht bij het punt ben geweest dat ik iemand iets wilde doen, wat een mafketel was dat. Het zijn dure appartementen, dus madam wilde geen vreemde mensen op háár parkeerplaats >:( Grr...

Maargoed, daarna zijn we dus naar James gegaan. En het is heftiger dan we dachten...Niet zijn hart, maar zijn longen gaven het op. Als de ambulance 10 minuten later was geweest, had hij het niet overleefd. Hij heeft een zware vergevorderde longontsteking en ligt in quarantaine. We moesten ook een mondkapje op i.v.m een onderzoek naar TBC. Het was echt vreselijk die man zo te zien, echt heel triest. Hij bleek ook al een tijd ziek te zijn en daarom had hij bijna niks gegeten dus hij is ook broodmager. Hij zei tegen de zuster: "Ik hoop dat ik het overleef" En de reactie: "Daar gaan we wel voor"... Hij was zo moe dat hij steeds wegviel en praten ging ook niet echt. Het besef dat hij echt doodziek is was er wel.

Echt, in en in triest :'(

We blijven hopen...

Dat moest ik ff kwijt, verder heb ik even geen nieuws eigenlijk :-\

Riny

Hoy Roosje
Ik kan me voorstellen dat je dan niet op een bemoeizieke buurvrouw staat te wachten.
Maar misschien was het gewoon sociale controle,dat heb je vaker in sommige buurten.
Maar het blijft vervelend.
Ik hoop dat de vriend van je oma er door komt.
Hoe gaat het nu met je oma?
Ik wens je heel veel sterkte ,
Groetjes Riny :-*

Roosje

Met mijn oma gaat het redelijk. Ze is heel bang, ten eerste voor James. Ten tweede voor het geval het TBC is, ze loopt zelf namelijk ook al een paar dagen te kuchen. En aangezien mijn oma zich al héél snel druk maakt om alles, is dit natuurlijk wel heel erg. Maar we houden haar in de gaten :)

Caroline

Hè kanjer!!

En hoe gaat het met Roosje??

Ik ken namelijk nog eentje die zich snel druk maakt.  ;)

Fijn dat het James zijn rikketik niet was, maar vervelend dat ie zo lang heeft gelopen met .... wat was het eigenlijk?? Een verwaarloosde griep??

Krijgt hij nu AB voor de longontsteking en ligt hij aan de zuurstof?? Wanneer krijgen jullie de uitslag over de TBC??

Nou hij is nu gelukkig in goede handen. En jullie houden oma goed in de gaten. En grote Roos en jij, elkaar weer.  ;)

Hoe gaat je het nu met de hond doen?? Blijven jullie nu op en neer rijden?? Was oma trouwens ook mee naar James geweest, dat lees ik nergens.  :-[

Hihihi!!  ;D Wat een vragen allemaal, dan ben je niet nieuwsgierig!! (Bond hè)

Dikke  :-*

Spreek je vast nog wel vandaag.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Hihi. Mijn oma is ook meegeweest ja. Het was geen verwaarloosde griep, maar een verwaarloosde longontsteking. Hij krijgt van alles, ligt aan allerlei apparaten en infusen. De zuurstof haalde hij er zelf even uit om met ons te praten ::) Verder is hij niet eigenwijs :-X Zijn hart ging wel tekeer terwijl zijn bloeddruk laag was, dat is natuurlijk ook niet goed. En hij zag er echt heel slecht uit, en vooral heel verdrietig :'(

Met de hond bekijken we het even dag voor dag. We moeten even kijken hoe het allemaal verloopt en dan zien we wel verder. Maar wat er ook gebeurt, we zorgen dat ze goed terecht komt, het is zo'n lief beest.

De uitslag van de TBC duurt wel even, maar we horen het wel meteen zodra ze het weten.

En ik...Ja ik maak me dus weer druk ::)

Maandag ff naar de dokter voor die pijnen. Het kan een spier zijn, maar ook mijn maag volgens mijn moeder. Maar we zien wel.

Ik ben wel doodop hoor, dus ik ga het niet te laat maken. Proberen ::)