1 juli 2025, 22:25:56

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

@ Lin: Ja gaaf he. Ik weet niet hoe ze opgeslagen staan. Ik heb ze meegekregen opcd en zo op de computer gezet. Ik heb zo'n zin in die proefdag!

@ Marlies: Écht wel ;D

@ Rianne: Ik denk dat ik niet zomaar een proefdag krijg, dus ik ga ervan uit dat ik, als die proefdag goed verloopt, gewoon mag blijven. Ik heb wel mazzel gehad hoor. Heb heel de regio afgebeld en zij hadden toevallig een vacature. Dus ik aan de telefoon"meteen; 'Ooh wat goed! ;D' En helemaal blij, lekker gekletst meteen. Ik denk dat ze mij mede daarom op gesprek hebben laten komen. Het is ook een super winkel. Netjes, gezellig. Er zitten ook 2 tamme bonte boertjes, eigenlijk voor de verkoop. Maar ze zijn best duur dus hopelijk zitten ze er nog even hihi. Ik heb er zo'n zin in!

Ik hoop dat jij ook een keer zoiets tegenkomt. Het is voor mij echt het enige wat ik kan bedenken wat ik écht leuk vindt :D Dus als je er echt voor wil gaan. Gewoon lekker spontaan half nederland afbellen ;D

Caroline

Wow Roos,

Wat een geweldige foto's, en dan zeg je niks als we op de MSN zijn.  :o Ik was ook gisteren helemaal niet hier in je dagboekje geweest, schaam schaam!!

Vooral deze zijn mijn favoriet.

Zo nu staan ze ook op deze pagina.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Roosje
Wat een mooie foto's wauw!
En keigoed van je baan.
Je schrijft het hier gewoon neer wanneer je een dagje mee gaat draaien,dan gaan we weer duimen voor je ,met de hele bubs.
Groetjes Riny :D

Roosje

Karin

Leuk dat je een dag proef mag draaien, ik hoop dat het aan beide kanten bevalt  ;D Waar is die dierenwinkel ergens ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Roosje

Zoetermeer, winkelcentrum Buytenweg :)

Riny

Hoy Roosje
Als het niety zo'n hemelse reis was geweest was ik wat komen kopen.
Maar om nu voor een bosje trosgierst zoveel kilometers af gaan te leggen.
We duimen wel van op afstand voor je.
Groetjes Riny :D

Petra en Cheeky

Ha die Roos!

Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst zeg! Haar en haarscherp! Echt mooi!

En ook ik ben jaloers op je baantje in de dierenzaak! Volgens mij de droom van bijna alle dierenliefhebbers! Hopelijk mag je inderdaad lekker blijven!

Groetjes,
Peet

Roosje

Ik had toch wel gezegd dat Erwin die foto's had gemaakt he? Mijn cameraatje kan dat namelijk niet hoor ;D Erwin is iemand die we via de kweker van Loki en Bo kennen. En af en toe gaan we daar gewoon ff gezellig langs. Timmie komt daar ook vandaan.

Heb me vandaag in het zweet gewerkt om mijn oude kamer boven op te ruimen en nu staan Timmie en Fred daar. Dat is fijner voor ze want ze hebben nu meer licht en minder herrie van de vogeltjes.

De 2 koppels zijn beide erg druk met het broedblok de laatste paar dagen. Misschien gaat het dan toch gebeuren? De ringen heb ik in ieder geval vandaag binnengekregen hihi ;D

Enneh...Hebben cavia's altijd een dikke onderbuik? :-X Ik voelde namelijk gisteren bij Fred omdat ik hem zag liggen op zijn zij en dacht, straks is ie zwanger! Maar dan moet het een zeugje zijn...Dus ik op internet naar plaatjes zoeken van het geslachtsdeel...En het zou dus best een zeugje kunnen zijn...Nouja dat zien we dan wel weer.

Wat me ook opviel is dat ie steeds met zijn kopje schudde af en toe. Misschien van de herrie? Als hij bij mij zit doet ie dat niet. Hij is al lekker tam trouwens, echt een knuffel :D

Nu ga ik eten en daarna oppassen. Is een mooi moment om mijn theorie te leren :P

Roosje

Poppie en Heinrich zijn trouw aan het broeden! Waarop weet ik ook niet, want ik heb Poppie het hele blok doorgejaagd met een pen (ja, ze was gevaarlijk!) en niets gezien.

Maar ze zijn in ieder geval wel broeds hihi. En poppie is zo stoer! Dan doe ik het blok open en kijkt ze me heel boos aan, wiebel de wiebel, prachtig vind ik het ;D

Zo, nu wil ik even op de klaagbank ::)

Gisteravond bij het oppassen volede ik me niet zo lekker en  rond 00.30 voelde ik me toch echt te ziek en wilde ik naar bed, gelukkig waren ze al onderweg. Eenmaal thuis meteen gaan liggen, maar echt slapen kwam er niet van want ik had koorts en dat werd in de loop van de nacht alleen maar erger! Ik werd helemaal gek, alles deed pijn en ik had het kouddd...Toen paul thuis kwam om 4 uur (feestje ::)) begon het een beetje te zakken, en toen ik op dat moment mijn temperatuur opnam zat ik nog rond de 39, en toen was het dus al aan een tijdje het zakken (!) want ik zweette me te pletter. Nu heb ik alleen nog wat verhoging maar voel me nog steeds rot, heb ook pijn aan mijn hoofd en keel dus denk dat ik een fijn griepje te pakken heb :-\ Ben wel blij dat ik het nu heb en niet over een paar dagen want ik wil vrijdag wel beter zijn!

Nu heb ik wel weer genoeg gezeurd hihi.

Ik ga even wat dagboekjes lezen en dan lekker op de bank liggen :)

moonwitch (diana)

Hoi Roos

Jemig wat sneu voor je dat je zo beroerd bent, hopelijk knap je weer snel op.
Er zijn heel veel mensen die zo kwakkelen met hun gezondheid de laatste tijd.
Ik wens je in ieder geval een voorspoedig herstel.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny

HEBBEN     HEBBEN     HEBBEN     HEBBEN     HEBBEN[/color][/b]

Roosje

Van mij, van mij, van mij, hahaha ;D

Wilma1

Ik loop een paar dagen"achter", maar zie dat je mag proefdraaien in de dierenwinkel...wat goed zeg!!! Denk dat ze je niet meer kwijt willen las je eenmaal 1x bent geweest  ;)..

GEFELICITEERD en ik hoop dat je mag blijven!

Die foto's.....tjee wat mooi!!! Mijn mond bleef bijna open hangen!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Roos,

Weer een beetje opgeknapt??

Ik niet, buikgriep, blllk, waterdunne diarree en overgeven en heeeeel erg koud, brrrrrrrhhhh!!!!

Tot later, waarschijnlijk morgen.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.