12 mei 2025, 04:03:42

Oscars leventtj.. ;D Weer thuis :)

Gestart door Sanne388, 17 april 2006, 22:14:30

« vorige - volgende »

Sanne388

Jeetje, wat een nacht ..

De broeker feestweken zijn al een tijdje begonnen, en ik ging daar gistere heen met 2 vriendinnen..
Nu had die vriendin een hele fles pure bacardi achterover gegooid.. Die had dus een alcohol vergiftiging en moest naar het ziekenhuis :O..
Nu is ze weer thuis maar toch..
Ik was erbij, maar had niet zoveel gedronken, nu moet ik straks dus naar het politiebureau...

ManjaV

Hoi Sanne,

Hoe is het afgelopen? Dat is ook wat zeg... :(

Alles goed met Oscar? Heb je al een leuke kooi gevonden?

Grtz
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Sanne388

Hmm.. Mijn oom is een heel belangrijk persoon in monnickendam dus ik ben er zonder bekeuring afgekomen :)
Ik heb ook eigenlijk niks gedaan :O
ik probeerde haar alleen maar naar de bus te helpen..
Mahjah, daarom heb ik ook zo'n hekel aan politie.
Met die vriendin is ook alles weer goed, haar maag was leeg gepompt, en aan een infuus, en om 8 uur gaat ze op vakantie naar spanje, dus alles is weer goed.

Met oscar is alles goed :D
Ik heb nog steeds geen kooi gevonden, ben wel al telkens aan het kijken op marktplaats, maar ik moet ook eerst even overleggen met mijn ouders, en die spreek ik morgen pas.

|{us, Sanne 'nd Oscar xD

Sanne388

Weer thuis aangekomen :).

Straks alles hier maar even opruimen, want het is hier nou niet bepaald netjes :P ik stoor mezelf er zelfs aan, en dat is heel bijzonder. Eerst de computer leeghalen, en de nieuwe aansluiten, dan even stofzuigen.. of misschien is het slimmer om oscar eerst schone kooi t geven en dan stofzuigen..
Ik denk het wel :P
Nouja, ben wel even bezig dus denk ik ^^.

|{us, Sanne 'nd Oscar,,