6 mei 2025, 20:07:23

Peppie

Gestart door Tess@, 14 november 2005, 11:03:28

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Tessa,

als je je foto hebt upgeload (?? is dat een woord ??) Dan kun je op die knop klikken zodat je de link naar je foto kopieert. Die hoef je dan alleen nog maar in je antwoordscherm te plakken.

Tess@

Hoi diana,
bedankt voor de andere foto's van peppie!
Nu nog even doorkrijgen hoe ik het zelf doe  ;D
gaat ooit wel lukken!
Als peppie tenminste tegen die tijd niet mijn hele toetsenbord heeft opgegegeten ;D
groetjes Tessa

Christine

Wat is Peppie prachtig!! echt om een  :-* aan te geven!! wil je dat doen voor mij?? ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tess@

Hoi christine,
Tuurlijk wil ik dat doen, peppie is een enorme kroelkous en vind dat enorm leuk,   Je krijgt er een terug van peppie!
groetjes Tessa

moonwitch (diana)

Hoi Tessa

Alles goed met jullie??
Begint peppie al meer te fluiten en hoe gaat het met het vliegen nu.
Nou ik hoor het wel weer.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Tess@

Hoi Diana,
Hoe gaat het met jou en de andere jonge valkjes?

Ja peppie fluit nu veel meer!
toch even wennen denk ik.
Vliegen doet hij nu ook goed.
Zijn landingen moet hij nog een beetje verbeteren.
Hij vloog vanmorgen ook even los en hij wilde landen maar hij vloog er voorbij en kwam tegen de muur aan, nu is een staartveer (heel klein stukje) geknikt. Kan dat kwaad?
Hij lijkt er geen last van te hebben.
hij komt nu ook uit zichzelf naar me toe vliegen en als hij goed mikt land ie op mijn schouder.

groetjes tessa

moonwitch (diana)

Hoi Tessa

Alles goed met peppie, alweer een paar dagen niets van je gehoord.
Eten en zo gaat ook goed?
Vandaag wordt Lola opgehaald, en is er alleen nog maar het kleintje dat nog steeds niet helemaal zelfstandig is, lijkt wel of ze dat niet wilt worden!!.
Maar goed hopelijk schrijf je gauw weer over peppie en heb je nog een paar leuke foto's gemaakt van hem.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Tess@

Hoi Diana,

Alles is goed met Peppie!
Hij is super lief en wil altijd kroelen.
Hij kan nu ook al kusjes geven.
echt heel leuk!!
en als ik zeg "wil peppie lekkers' vliegt hij naar het bakje met trosgiert want dan weet ie dat ik het bakje openmaak en dat hij wat krijgt. Valkjes zijn echt heel slim!!!
IK hoop dat lola een lief thuis krijgt!!

groetjes Tessa en Peppie

Tess@

Hoi Allemaal,

Morgenavond zet ik er nieuwe foto's van Peppie op !!!!!

groetjes Tessa

Christine

Bedankt voor het kusje peppie!

Ik ben benieuwd achter de foto's :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

moonwitch (diana)

Hoi Tessa

Leuk dat peppie zo bijdehand is, het was hier al een bijdehande valk, maar omdat ik er meer had om te verzorgen kreeg hij niet alle aandacht die hij verdiende (hoewel hij wel iedere dag/avond bij ons op de schouder zat en gekroeld werdt).
Daardoor zijn ze ook zo supertam en lief geworden.
Ben echt blij voor je dat je een heel leuk valkje hebt, en dat geeft mij ook weer een goed gevoel.
lola heeft ook een heel goed adres gekregen, waar ik 100% vertrouwen in hebt.
In ieder geval vindt ik het heel leuk zijn dagboek hier te volgen en ik hoop dat je er echt mee door blijft gaan.
Groetjes en een dikke kus voor peppie
diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Tess@

Hoi Diana,

Je krijgt een knuffel van Peppie terug.
Ben blij dat ook lola een goed tehuis heeft gevonden.
Hoe gaat het met het bontje?Is hij/zij al zelfstandig?
Hoop dat alles goed gaat.

Peppie heeft gisteravond voor het eerst losgevlogen in de huiskamer(hij staat namelijk op mijn slaapkamer) Hij vond het wel erug leuk,Ik heb natuurlijk wel gecheckt of er geen gevaarlijke dingen waar hij zich aan kon bezereren waren.
Hij was heel moe na dat vele vliegen en deed lekker een dutje op mijn schouder. Hij vind de hond ook wel leuk maar nog wel erg eng. Onze hond doet hem niets hoor. Onze andere hond moet wel naar buiten want daar weet ik het niet zeker van.

Ik zou er vandaag foto's opzetten maar wegens drukte kon dat niet en worden ze er morgenavond opgezet  !!!

Groetjes Tessa en Peppie

hippysuus

Hoi Tessa, Peppie is een heel mooi valkparkietje ;D ;D gefeliciteerd!!

Tess@

Bedankt ;D

Nieuwe foto's komen later pas het is nu te donker om nog mooie foto's te kunnen nemen want ik was pas laat thuis.
Dus de foto's laten nog even op zich wachten >:(

Groetjes Tessa en Peppie

moonwitch (diana)

Hoi Tessa

Jammer dat het nog niet is gelukt om foto´s te plaatsen vandaag.
Met Lola gaat het erg goed bij marion en ze is ook heel blij met haar, vinden haar een echte knuffelkont .
Met de ander 2 gaat het ook goed, zitten op 2 voedingen per dag.
Het bontje eet ok al een beetje zelf , maar de ander niet.
Krijgt nog steeds met de voeder spuit, slik zelf de spuit al in als je komt, weet niet of die ooit zelfstandig wordt.
Nou ik hoop snel weer van je te horen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06