de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

caro

Hoi Marilyn,

Zo te lezen heb je een leuke vrije dag gehad. Jammer he dat die kaketoe's zo duur zijn. Het zijn wel prachtige dieren.
Misschien win je ooit de loterij ;).

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Riny

Hoy Marilyn
Zou je mij een IM kunnen sturen waar jij de rose Kaketoe gezien hebt.
Vrienden van mij zoeken er een.
Groetjes Riny :D

marilyn

@ caro
ja jammer genoeg zijn kaketoe's zo duur want dat is eigenlijk ook een droom van mij  ::)  :-\ maar goed ik blijf met mijn beide benen op de grond en ik ben gelukkig met mayka ook hoor  ;) mijn vrije dag is in elk geval leuk geweest want ik heb me ook bezig gehouden met een plan uittekenen voor de nestkastjes voor volgend jaar en ben om hout geweest  ::) er zit er al eentje in elkaar  :P nog niet helemaal afgewerkt maar goed ik weet dat ik het zelf kan nu  ;D  8)

@ riny
ik heb je al een mail en een IM gestuurd  in verband met die kaketoe ::)  :P
en goed nieuws wat charley betreft  ;D ze bedelt nog altijd niet om eten en heeft er dan ook nog geen gekregen van mij  ;) ze is nog niet vermagert in tegendeel zelfs  :P ze is al 1 gram bijgekomen (kan al meer zijn want ik heb haar vandaag nog niet gewogen  :-\) dus gaat goed hé  :D
ze is een allerliefste schat en vanzodra we het deurtje van de kooi opendoen komt ze bij ons zitten, naar haar omgeving heeft ze eerlijk gezegd nog niet zoveel intresse naar getoond  ::) maar wel al naar de andere valkjes hihihihihi  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat is het bewijs, Charley zag mij als zijn papmoeder.
We dachten het wel.
Nu durf ik het je wel te vertellen, maar ik schaamde me dat jij van zo ver moest komen, voor zo'n valkje.
Het was net een brulkikker.
Als ik aan de telefoon zat moest ik de deur sluiten, anders hoorde ik niets als Charley.
Ik heb wel eens een doek voor de kooi gehangen, en als die mij maar niet zag, dan ging die eten.
Maar ja, ik kon me toch ook niet onzichtbaar maken.
Ik ben heel blij te horen dat hij goed eet, en zijn geluid wat gedempt heeft.

marilyn

hoikes riny

je hoeft je nergens voor te schamen want ik heb al genoeg brukkikkers gehad en die zijn allemaal na een tijdje gestopt met brullen  ;) dus daar maakte ik me echt geen zorgen in hoor  ;) en weet je de kleintjes hier die brullen ook alleen maar naar mij en debbie dus ik had zoiets wel verwacht  ;D  8) charley doet haar best en binnen niet al te lange tijd zal ze wel het gewone gewicht van een valkje hebben  :D ik weeg haar morgen nog eens dan zien we wel of ze weer een grammetje bij heeft gekregen  ;) ze is zoals je zegt een beetje lui geweest maar nu ze in een totaal andere omgeving zit eet ze zoals al mijn andere valkjes gewoon alleen  :D

groetjes marilyn

Wilma1

6 september 2006, 21:20:31 #2195 Last Edit: 6 september 2006, 21:22:15 by Wilma1
Citaat van: Riny op  6 september 2006, 16:59:09

Hoy Marilyn
Dat is het bewijs, Charley zag mij als zijn papmoeder.
We dachten het wel.
Nu durf ik het je wel te vertellen, maar ik schaamde me dat jij van zo ver moest komen, voor zo'n valkje.
Het was net een brulkikker.
Als ik aan de telefoon zat moest ik de deur sluiten, anders hoorde ik niets als Charley.
Ik heb wel eens een doek voor de kooi gehangen, en als die mij maar niet zag, dan ging die eten.
Maar ja, ik kon me toch ook niet onzichtbaar maken.
Ik ben heel blij te horen dat hij goed eet, en zijn geluid wat gedempt heeft.

Hij weet wat voor "prutjes" jij kan maken
en DAAR zat ie op te ....
daarom brulde hij zo

;D ;D ;D ;D ;D
Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik wil jullie nog laten weten dat ons schepbekje ons heeft verlaten  :'(

groetjes marilyn

Caroline

Heel veel sterkte!!  :'(

Ik had je al geIMd  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

bedankt caroline

ik had je IM net gelezen  ;)

groetjes marilyn

es

Hoi Meid,

Zit net je hele verhaal bij te lezen, dat alles zo goed gaat ook met Charley enzo , en dan het laatste droevige nieuws.
:'( wat erg voor je, sterkte joh.

Gerda

Ach Marilyn,

Wat een droevig nieuws van je kleine schepbekje!
Maar ze is met veel liefde en zorg omringd geweest en helaas is dat voor veel vogels die ouder worden niet altijd het geval!!

Gelukkig kun je naast dit verdriet genieten van Charley en ook van Mayka die nu zo lief is en zo lekker speelt!!

Liefs, Gerda

marilyn

hoikes es en gerda

bedankt voor jullie steun
ik had het eigenlijk wel zien aankomen maar het moment zelf .............. komt het toch hard aan  :-\

groetjes marilyn

Gerda

Hoi Marilyn,
Natuurlijk is het op het moment dat het gebeurt heel vreselijk!
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Maar je hebt er alles aan gedaan en haar korte leventje gevuld met liefde!!

Liefs, Gerda

Riny

Hoy Marilyn
Ik leef met je mee.
Bedenk dat schepbekje ingeslapen is, in het liefdevolste huisje van heel Belgie.
Hij werd door iedereen met liefde omringd, en ik weet zeker dat hij dat gevoeld heeft.
Ik wens je veel sterkte
Groetjes Riny :'(
[/color][/b]

caro

Hoi Marilyn,

Wat jammer dat hij het niet gered heeft :'(.

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/