de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

we hadden eigenlijk verwacht dat hij in het nestje nog zou sterven maar hij heeft goed gevochten, zijn broers en zusjes waren al allemaal uit het nest en hij zat er moederziel alleen maar hij leefde nog steeds , wel een stuk kleiner dan de anderen en met een schepbekje maar toch ............ hij was er nog . na enkele dagen kwam yanni erbij en we zagen heel duidelijk het verschil , niet alleen in grote maar vooral in gewicht  :o  :o  :o hoeveel moeite we ook deden we kregen hem niet boven de 65 gram. ook moest ik van de DA wat calcium door zijn eten doen en vitamientjes. hij heeft ook nog druppeltjes in zijn bekje gekregen bij de DA (ik weet niet juist wat dit was) een weekje ging dit goed maar nog steeds kreeg ik zijn gewicht niet omhoog  :-\ en gisteren namiddag heeft hij diaree gekregen  :-\ jeetje mijn maag keert nog toen ik de kooi zag  :-X , ik ben er nog mee naar de DA gegaan maar het mocht niet baten hij heeft de avond niet meer gehaald  :'(

@ gerda
ik mis die kleine dondersteen want een dondersteentje was hij wel  ::) vanzodra er iemand in de buurt kwam hangede hij aan de tralies om eruit te mogen en eerlijk gezegd mocht hij er wel sneller uit dan de anderen  ::)

@ riny
hij is hier idd een beetje verwent geweest misschien net omdat hij een schepbekje had en daardoor ons zorgenkindje was  ::) ik weet het niet maar in elk geval heb ik er geen spijt van dat ik hem in huis heb gehaald , ook al doet het nu pijn .

@ caro
het is idd heel jammer dat hij het niet heeft gered  :-\ we hadden eigenlijk al veel vroeger verwacht dat hij zou inslapen want hij had een enorme groeiachterstand en ook op ander gebied zagen we dat er iets aan de hand was (volgens de DA zuurstoftekort vanuit het ei ) maar toch ben ik blij dat ik hem die korte tijd nog een aangenaam leven heb kunnen bieden

groetjes marilyn

Riny

http://www.youtube.com/watch?v=bSyyUHIhFzM

Hallo allemaal
Kijk eens wat ik een mooi filmpje kreeg gestuurd van Marilyn en Charley.
Marilyn daar heb je mij een groot plezier mee gedaan.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik heb eigenlijk nog een verassing voor jou  ::) weet je nog hoeveel ik woog toen ik bij jou vertrok  ??? ik dacht 77 gram  ::) ik heb van gans de tijd nog geen hapje pap gekregen van marilyn en ik heb ook nog geen moment om eten gebedeld en kijk nu eens naar de foto hier onder  ;)

groetjes charley

Riny

Kleine Charley kan van geluk spreken dat Marilyn en ik zo ver van elkaar vandaan wonen.
Ik kwam hem anders toch nog een keer aan zijn kuifje trekken.
Deksels  valkje :o
Groetjes Riny

marilyn

marilyn

hoikes iedereen

met de valkjes gaat alles goed , charley blijft op zijn gewicht nu 85 a 86 gram een mooi gewicht volgens mij  :D
ik heb ze gisteren allemaal eens een douche gegeven maar charley en yanni waren de enigen die er niet echt van genoten  ::) misschien dat ze het de volgende keer wel leuk vinden  ;) ook hebben ze een potje kruiden gekregen (normaal snipper ik de groentjes met eivoer er tussen en wat kruiden) maar dit keer heb ik hen een ganse pot gegeven en daar knabbelden ze met zijn allen aan  :P de pot viel af en toe eens om maar dat heeft hen niet belet om verder te knabbelen hihihihihi  :P
wat mij ondertussen ook is opgevallen dat charley en spooky meer en meer samen gaan zitten en dat ze elkaar kroelen
spooky is niet echt de mutatie die ik bij charley had willen plaatsen en ik hoop dat dat in de toekomst nog verandert .
gisteren heb ik yanni ook bij charley en spooky in de kooi geplaatst want sinds ons schepbekje er niet meer is zit yanni constant te piepen  :-\ ik denk dat hij zich eenzaam voelde en dat hij zijn vriendje mist . momenteel zitten die 3 kleine sloebertjes lustig van de trosgierst te snoepen die ik net in de kooi heb gelegd  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Ze worden verwend op de Zondag, alhoewel niet iedereen blij is met jouw "douche"plan  ;D....wat voor kruiden in een potje heb je ??? kan ik het hier ook eens proberen.

Hopelijk is Yanni snel over zijn verdriet heen...in begin zal ie hem zeker missen, maar er is genoeg afleiding met de anderen.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

10 september 2006, 13:57:15 #2212 Last Edit: 10 september 2006, 16:46:52 by marilyn
hoikes wilma

momenteel heb ik een potje peterselie staan maar meestal heb ik verschillende potjes die ik wat snipper , samen met groentjes en eivoer maar kennelijk lusten ze dit zo ook wel en kunnen ze zelf slopen  :P
wat yanni betreft .......... charley en spooky doen hun best om zijn gedachten te verzetten  ;) vooral charley is ieders vriendje en die ziet heel graag de mensen maar nieuwe valkjes vrienden die ziet ze ook wel zitten hoor  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik heb alweer een nieuw speeltje zelf gemaakt een schommeltje en die hangt sinds vandaag in de kooi waar spooky charley en yanni in zitten.
ik heb er even een filmpje van gemaakt maar let maar niet op ons klein schreeuwertje die ook eff in beeld komt  ::) die eet ook nog steeds niet zelfstandig  :-\ maar goed hier is het filmpje  :D

http://www.youtube.com/watch?v=m1rxCQF3sr4

groetjes marilyn

@ riny
onze charley kan al goed slopen hoor bekijk het filmpje maar  :P

Riny

Hoy Marilyn
Wat een leuk filmpje.
Dat achtergrond geluidje dat mis ik niets.
Leuk speelgoed zeg! ;D
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ja leuk speelgoed hé  :D heb jij trouwens ook zo geen schommeltje  ??? ik dacht dat ik dat bij jou gezien had  ::)  ::)  ::)  :P

groetjes marilyn

ps trouwens charlie was de eerste die erop zat hihihihihi

Wilma1

Ik wil een fotootje...pleaseeeeee  :-* :-* :-*...ik kan het filmpje niet zien en WEER geprobeert flashplayer opnieuw te downloaden, maar dan kan niet.....krijg weer X...grrrrrrrrrrr...
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik wou daarstraks een foto trekken maar mijn batterij is helaas leeg  :-\ dus eff wachten en ik hoop dat ik dan toch een paar foto's kan trekken die toonbaar zijn want je weet mijn toestel doet raar hé  :-\

groetjes marilyn

marilyn

11 september 2006, 17:41:06 #2218 Last Edit: 11 september 2006, 17:43:04 by marilyn
hoikes wilma

speciaal op jouw verzoek enkele foto's  ;)

dit is het nieuwe schommeltje dat ik voor de valkjes heb gemaakt  :D jammer genoeg zit er voor de foto geen enkel valkje op  :-\

maar als je goed kijkt op deze foto is er ééntje die liever op de foto staat dan op zijn schommeltje zit  :P

nog eff charley (alweer aan het eten  ::))

en spooky speelt met zijn spiegeltje en heeft voor het fototoestel geen oog  :P

de foto's van yanni zijn helaas mislukt  :-\ van charley en spooky heb ik er ook maar één dus ja deze avond misschien nog eens proberen  ;)

maar ik heb wel nog een foto van chanel al staat ze er niet op haar best op want ze is net haar vleugel aan het strekken  ::) maar een andere heb ik ook niet  :-\

ook tiny, pearly, sunny, spunky en dora komen de volgende keer aan de beurt  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Wast een leuke foto's en je schommel is mooi gemaakt.....wat je al met sisaltouw kunt doen...ik knoop er ook graag speeldingen van....goedkoper EN erg leuk om te doen!!! Vooral de kralen vinden ze vaak mooi.  :D

Charley is een prachtig vogeltje, de andere natuurlijk ook, maar Charley in jet speciaal  ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3