de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Charley heeft Riny mooi "voor het lapje"  :o gehouden :P :P, die wist vast ....."oma Riny voert mij wel met die lekkere pap, als ik net doe  ::) dat ik nog niet genoeg eet " ;D ;D ;D....

En Marilyn is niet voor de gek te houden  :P, dus Charley laat zien, dat hij mooi ZELF kan eten  ;)

Wel een fijne gedachten, dat je niet zo erg hoeft op te letten , als ze niet willen eten   ::) wordt het een obsessie, er steeds naar te kijken en nu is het gewoon genieten  :D en DAT doe je vast wel  :P Marilyn?!!!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik denk dat charley even onder de indruk is van al dat nieuwe en dat hij daarom wat bang is om zich te laten horen  ;)
hij hoort hier nu zoveel valkjes terwijl hij bij riny net al zijn vriendjes kwijt was  ::) en ik weet ook uit ervaring dat jonge valkjes best nog een tijdje napiepen ook al kunnen ze best zelfstandig eten dus er valt riny geen schuld in haar schoenen  ;) misschien begint hij binnen enkele uurtjes wel weer te piepen, zou me geen sikkepit verwonderen hoor  ::)

groetjes marilyn

caro

Hoi Marilyn,

Wat een prachtige foto's heeft Riny gemaakt.

Heel veel plezier met Charley, geniet er maar lekker van.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caro en caroline

de foto's die riny in mijn dagboekje heeft geplaatst zijn zeker erg mooi en ik ben er ook gelukkig mee  :D
charlie is een lekker knuffelvalkje en ik ben dolgelukkig met haar  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op  4 september 2006, 17:23:47
hoikes wilma

ik denk dat charley even onder de indruk is van al dat nieuwe en dat hij daarom wat bang is om zich te laten horen  ;)
hij hoort hier nu zoveel valkjes terwijl hij bij riny net al zijn vriendjes kwijt was  ::) en ik weet ook uit ervaring dat jonge valkjes best nog een tijdje napiepen ook al kunnen ze best zelfstandig eten dus er valt riny geen schuld in haar schoenen  ;) misschien begint hij binnen enkele uurtjes wel weer te piepen, zou me geen sikkepit verwonderen hoor  ::)

groetjes marilyn

Met die "vreemde vogels" bij jou verbaasd mij niet veel meer  ;D ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

idd met mijn vreemde vogels !!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu is tiny heel zwaar aan het puberen en valt alle andere valkjes aan  :-X dus dat eff teveel van het goede voor mij  >:( en tiny is voor straf even in een heel klein kooitje mogen zitten enkel chanel pikte het niet van tiny en die kreeg zijn verdiende loon terug van chanel hahahahaha , ondertussen de geelwangetjes appart gezet, en morgen verhuizen chanel en tiny definitief naar een ietsje kleinere voliere en de andere valkjes kunnen dan allemaal samen in de grotere kamervoliere  ;)
ik was die verhuis toch al van plan geweest maar nu was het eff dringend want met tiny was niets aan te vangen   ::) :-\

groetjes marilyn

Riny

Hoy marilyn
Nu je me dat verhaal verteld van Joran en Charley.
Als ik dat eerder had geweten, had ik Charley daar best op willen trainen.
Zie je het al voor je, mijn Jantje met een fopspeen in zijn mond op de bank?
En ik Charley erop af sturen.
GroetjesRiny

Wilma1

Citaat van: Riny op  5 september 2006, 16:04:56

Hoy marilyn
GroetjesRiny

Ik heb een rijke fantasie en kan er een beeld bij vormen

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Riny op  5 september 2006, 16:04:56

Hoy marilyn
GroetjesRiny

hoikes riny

jaaaaaaaaaaaaaaa ik zie jan al voor me met een fopspeen in zijn mond hahahahaha schattig en leuk gezicht denk ik  ::)  :P ùaar dat vind jan vast niet leuk denk ik  :-\

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik geloof dat tiny graag alleen is met chanel want hij is hier aan het opscheppen om chanel haar aandacht te krijgen amai niet normaal  :o  :o  :o ik wist niet dat 1 valkje zo luid kon zingen !!!!!!!!!!!!! hij staat hier met zijn vleugels wijd open voor haar en met zijn kopje op en neer en zingen ................ uit volle borst  ::) hij is echt wel in zijn pubertijd want zo heb ik tiny nog nooit meegemaakt  8) opeens is zijn spiegeltje niet veel meer waard voor hem  ::) en chanel die doet alsof het haar allemaal niet veel doet  :P maar stiekem zit ze toch naar hem te kijken als hij zijn hoogste lied zingt hoor  ;D eind deze maand wordt chanel in elk geval 1 jaar  :D dus volgend jaar kunnen ze best een nestje mochten ze een koppeltje vormen  ;)

naar aanleiding van enkele mensen die er al naar hebben gevraagd nu eff korte update over ............................mayka  ;D
die is superlief aan het worden en vraagt constant om zijn kopje te kraben  :D en als je dan naar em toe gaat dan legt hij zo lief zijn kopje tegen de tralies , wie kan dat weerstaan  ::) als je hem dat moment een nootje aanbied neemt die het zelfs niet aan hij wordt liever op zijn kopje gekrabt  :D ook durft hij zijn pootje opheffen als je in de buurt komt al om te zeggen krijg ik pootje  :D
door een idee van riny ben ik op zoek gegaan naar oud speelgoed waar joran te groot voor geworden is en die heeft hij van mij gekregen, de eerste dagen keek hij er niet naar om en liep er zelfs met een boog omheen alsof hij er bang van was maar nu !!!!!!!!!!!!!!!!!! jeetje hij heeft daar een babyrammelaar die neemt hij in zijn pootje en dan begint hij ertegen te praten hihihihihihi en als de rammelaar dan eff geen geluid maakt dan begint hij als een gek te springen en laat hij zich op zijn rug rollen en met beide pootjes grijpt hij die rammelaar en draaien en keren op zijn rug hij kraait ook van plezier net als een echte baby (het geluid heeft hij geleerd van joran denk ik al is die geen echte baby meer  ::)  :P )echt te gek om te zien als hij zo bezig is  :D  :D  :D wat we dan ook aan het doen zijn onze aandacht gaat dan volledig naar mayka zijn gekke kuren.

groetjes marilyn

Wilma1

Ruby speelt ook met een rammelaar en een bijtring...ik kreeg dat idee aangedragen van een schoonzusje die een papagaai heeft.....ze vindt dat ook erg leuk.

Wat lief dat Mayka de aandacht vraagt en je haar kan krabbelen! Komt ze er nog wel uit ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

wat mayka betreft die is deze zomer maar heel weinig uit haar kooi geweest  :-[ de deur stond de meeste tijd gewoon open en ik was bang dat iemand op een moment zou vergeten van de deur dicht te doen en dat ze zou gaan vliegen  :-\ maar af en toe mocht ze er in de vooravond eens uit en dat was steeds dolle pret  :D

vandaag heb ik even een vrije dag (wat overuren opgenomen nu het kon) en mayka  ;) de valkjes zullen het wel niet zo erg vinden dat ze in de kooi moeten blijven want anders was ik toch uit werken dus ze merken niet veel verschil denk ik  ::)

groetjes marilyn

Wilma1

Ja Mayka is niet gekortwiekt natuurlijk....Ruby zit gans de dag te spelen op en om haar kooi, als ik wegga doe ik het bovendeel dicht, maar vergeet soms het deurtje  :o ze blijft er echter netjes in zitten  ;D mal beest!

Lekker een vrije dag...geniet er maar van, want je hebt mooi weer besteld!!! en de valkjes wennen wel aan het "binnen" zitten, merk ik hier ook....eruit is altijd fijn, maar wat niet kan kan niet ....toch ??? dat leer je je kinderen ook!

FIJNE DAG meisje!!!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik geniet wel van mijn vrije dag hoor  ::) ben al in 2 dierenwinkels geweest vandaag  :P zovele mooie valkjes (heb ze allemaal kunnen werstaan  :Pwas niet makkelijk) en andere birdie's ook blauwvoorhoofdamazone's en grijze roostaarten en jeetje ik heb daar een tamme roze kaketoe gezien zo mooi en zo lief , mijn hartje sloeg een slagje over aaaaaaaaaahhhhhhhhh liefde op het eerste zicht  ::)  :D ik kon haar gewoon aaien zoals je een hond aait , ze likte zelfs met haar tongetje aan mijn vinger maar ojeeeeeeeeeeeeee de pijs  :o  :o  :o 1100 € pppppppfffffffff da heb ik niet hoor :'(  :'(  :'( mijn pc heeft nog zoveel niet gekost  :o dus ja jammer genoeg zal ik wel nooit aan zo'n lieverdje geraken  :-\
ben dan maar terug naar huis gegaan was toch tijd om joran van school op te halen .

groetjes marilyn