de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Wat een "poepie" ( tis niet zo'n proper  ::) woord :P  bij jullie, maar mag wel ff in ons nederlands he?!  ;))van een handtekening....

Slap je nog wel relaxt, of "wandelen" er dagelijks valkjes door je hoofd in alle kleuren ???  ;D

Prachtige foto's, wat blijft dat toch mooi he ....foto's maken van zovele momenten...en dan soms NOG te  weinig van alles wat je ziet van ze!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Ik mag van baasje weer eens op bezoek komen! Baasje zegt dat ik al flink eten gekregen heb! Ik zit namelijk vandaag op 90 gram :o :o
Baasje zegt dat ik een dikkerte dap aan het worden ben!
Ik weet niet wat ze hier mee bedoelt maar denk gewoon dat dat is dat ik beetje veel eten krijg van mams en paps!
Ook mag ik hier even komen showen!!

Baasje zegt ook dat ik enorm geel aan het worden ben!
Is dit maar een gedacht ofzo want ik zie nog niets op men rugje watn daar kan ik nog niet bij! ::)
Baasje zegt ook dat ik om op te eten ben! Dat heeft ze me toegefluisterd dat er dat nog meer vinden! 8)
Ik vind mezelf heel lief, baasje zegt dat ook!
Nu ga ik slapen en denk eerst nog een beetje eten te vragen aan mams en paps
Groetjes, 
Pearly :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 24 juni 2006, 22:08:50
;D ;D ;D ;D ;D LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEF!!!!!!!

Ik zal het haar zeggen dat ze lief is!! ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik denk dat pearly het enorm te pakken heeft om over haar eigen te praten! Hopelijk wilt ze dat niet elke dag doen! Tja het is een opvreetdingbaar valkje ;D

Wilma1

Citaat van: Christine op 24 juni 2006, 22:17:40
Tja het is een opvreetdingbaar valkje ;D

:o :o  :o :o :o :o :o mag vast niet van Marilyn  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 24 juni 2006, 22:21:11
Citaat van: Christine op 24 juni 2006, 22:17:40
Tja het is een opvreetdingbaar valkje ;D

:o :o  :o :o :o :o :o mag vast niet van Marilyn  ;D

Jammer genoeg niet ;D Maar dat wil dan nog wel niet zeggen dat ik ze niet mag afkussen eh ;D ;D

trienke

tweety

hoikes iedereen

ik ben iendelijk nog een nog een keer op het forum geraakt  :P :P
na al het werk voor school is het nu eindelijk gelukt  :P :P

groetjes debbie

tweety

hoikes iedereen

ons logétje heeft zijn potje gebroken we weten niet goe het komt maar waarschijnlijk met zijn potje vast geraakt als hij probeerde te vliegen zijn potje is ondertussen al gespalkt en het is gebroken net boven het enkel gewricht

groetjes debbie

trienke

aaa wat zielig

Ik hoop dat het goed komt  :-*

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes iedereen

héhé ik dacht dat ik van gans het weekend niet op het forum zou geraken maar hier ben ik dan eindelijk  :P

eerst eff reageren op de anderen en dan een update over de birdie's  ;)

@ riny
ja ik ben in de zevende hemel mijn droon die uitkomt en zelfs dubbel  ::)  ;D
wat kendi en misty betreft dit was eigenlijk al een tijdje gepland dat ze zouden verhuizen dus ik heb wel aan het idee kunnen wennen  ;) ze zitten daar heel erg goed en het blijven mijn valkjes die ik zelf kan verzorgen en altijd op bezoek komen wanneer ik wil . chico dat is een ander verhaal ............  :-\ wat er aan de hand is met hem weet ik niet maar hij is enorm agressief naar andere valkjes  :-\ ik had hem alleen geplaats omdat hij naar dora beet (tot bloedens toe) maar bij terug plaatsing heeft het geen 10 minuten geduurd of hij verviel in zijn oude gewoonte  :-\ ook als ik hem bij kendi en misty plaats is hij agressief  :-\ dus ja nu zit hij weer alleen ik weet niet wat ik met hem aan moet ook naar ons bijt hij  :-\

@ trienke
ik ben idd in de wolken met mijn birdie's  :D

@ wilma
je mag mijn birdie's gerust popie's noemen hoor ik ben al een klein beetje mee met de nederlandse taal dus ik begrijp jullie wel en weet dat dit niet slecht bedoelt is  ;) en of ik nog relaxt slaap ??? goei vraag  ::) ik droom al van alle valkjes samen op mijn schouders en van knuffeltjes en de gele pareltjes zie ik al voor mijn ogen  :P met andere woorden ik kan de tijd niet afwachten tot pearly hier is  :P

@ christine
ooooooooooooo mijn kleine lieve schat  :D  :D  :D ze wordt zo mooi geel hé  ;D zo lief dat ze kijkt ook  :D geef haar maar enkele  :-*  :-*  :-* van mij hoor  ;) kleine pearly is idd om op te vreten zo mooi en lief dat ze is maar dat doen we natuurlijk niet hé  ;)

@ tweety
je hebt goed je best gedaan op school en op je werk en iedereen mag best weten dat ik trots op je ben  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu eff een update over de birdie's

mijn dochter tweety heeft gelijk ons logétje heeft zijn pootje gebroken  :-\ we weten bijgod niet hoe het is gebeurt maar we weten wel dat hij enorm wild is nu dat hij begint te vliegen en soms fladdert hij zo geweldig dat zijn pootjes hem amper kunnen houden dus ik vermoed dat daar ergens iets is misgegaan  ::) in elk geval zijn pootje is ondertussen gespalkt en hij heeft waarschijnlijk al minder pijn want hij doet alweer enorm veel moeite om omhoog te klauteren om toch maar op het stokje te kunnen zitten maar helaas met zijn gespalkte pootje heeft hij maar weinig evenwicht en dat voelt hij want hij houd zich vast met zijn bekje aan de tralies  ::) jammer dat dat moest gebeuren want het is zo'n lieverd en als we hem nu in onze handen nemen dan zit hij zo lief te kijken om geknuffeld te worden hé  ::) wie kan dat weerstaan  :P we hebben speciaal voor hem een soort bedje gemaakt om het hem wat confortabeler te maken maar daar moet hij niet van weten  :P hij zit liever op zijn stokje zodat hij ons kan zien  :P

chanel en tiny zijn 2 grote kroelkonten geworden en het is alsof ze jaloers zijn van elkaar wie het meeste aandacht van ons krijgt  ::) hihihihihihi
dora ............ die is nog steeds een beetje bang maar met chanel en tiny valt het alweer goed mee maar van ons ..........ze heeft nog wat tijd nodig denk ik  :-\ al kan ik haar wel alweer aanraken maar zelf opstappen doet ze nog niet weer . wel speelt ze heel erg graag met 1 bepaald speeltje in de kooi waar 2 belletjes aanhangen en daar moeten chanel en tiny haar niet teveel storen  :P ze is niet agressief hoor maar ze duwt chanel of tiny aan de kanten zodat ze haar met rust laten hihihihihi leuk om te zien hoor  :D
en sunny ................... groot nieuws ..................gisterenmorgen wou sunny niet eten  :o zij draaide haar kopje alle kanten uit zodat ik met geen mogelijkheid nog iets in haar bekje kreeg  :-\ dan gisterenmiddag opnieuw geprobeerd maar het lukte ook niet dus eff op de weegschaal en wat zag ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!! zonder eten was zij maar 1 gram afgevallen sinds de avond voordien  :o gisterennamiddag heel goed in de gaten gehouden en ja hoor , de trosgierst en de zaadjes mogen eraan geloven  :D eerst dacht ik dat ze er maar wat mee speelde maar aangezien zijn gewicht niet naar omlaag ging  ::) dus ja gisteravond weer op de weegschaal ...........gewicht weer hetzelfde ........... en toen heb ik uit nieuwsgierigheid toch eff aan de krop gevoeld of ze iets binnen had en ja hoor ik voelde duidelijk zaadjes in haar kropje zitten  :D dus sunny is al 1 dag papvrij  ;D  ;D  ;D  8) maar nog steeds een lieverd die graag geknuffeld word maar vanzodra ze de voedingsspuiten ziet is ze gaan vliegen hoor  :P dan vliegt ze hier van de éne kant naar de andere kant gelijk een straaljager niet te volgen hihihihihihi .
ik denk dat ik ze deze avond eens allemaal samen uit de kooi laat (uitgezondert ons logétje want die zal dan ook willen vliegen en het landen zal een ramp zijn voor deze kleine lieverd dus die knuffel ik wel appart  ;)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: tweety op 25 juni 2006, 13:28:43
hoikes iedereen

ik ben iendelijk nog een nog een keer op het forum geraakt  :P :P
na al het werk voor school is het nu eindelijk gelukt  :P :P

groetjes debbie

Hoi Debbie!
Als je mama nog eens komt naar hier voor kleine Pearly te bezoeken mag je gerust eens meekomen hoor! ;)
Ik zou het anders wel heel leuk vinden!! Zo leer ik nog meer mensen kennen ;)

tweety

hoikes christine

ik zal wel eens meekomen met men ma  :P :P :P
als ik niet moet werken :-\ :-\

groetjes debbie