de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Wilma1 op 17 maart 2006, 20:43:44
Welk nummer van nutribird Riny ??? Ik had 15 gekocht maar geen een lust het hier!! En morgen ga ik eens kijken in de grotere tuin/dierencentra's hier voor rode trosgierst!
:D Wilma

Hoy Wilma
Ik gebruik Nutribird G14.
Maar het duurt even Wilma voor ze er aan beginnen .
Ik geef zaad en Pellets en ik merk steeds meer dat ze van de pellets gaan eten.
Groetjes Riny

Wilma1

Citaat van: marilyn op 17 maart 2006, 20:52:53
 ;) heuuuuuu birdie's verwennen  ::) neeeeeeeeee dat durf ik niet  :P

groetjes marilyn

LIEGBEEST!!!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Riny op 17 maart 2006, 20:55:12
Citaat van: Wilma1 op 17 maart 2006, 20:43:44
Welk nummer van nutribird Riny ??? Ik had 15 gekocht maar geen een lust het hier!! En morgen ga ik eens kijken in de grotere tuin/dierencentra's hier voor rode trosgierst!

Hoy Wilma
Ik gebruik Nutribird G14.
Maar het duurt even Wilma voor ze er aan beginnen .
Ik geef zaad en Pellets en ik merk steeds meer dat ze van de pellets gaan eten.
Groetjes Riny

Oke ik ga het proberen.....ik heb van de week tuinkers gehaald en dat samen met bieslook-appel en spaanse peperstukjes .....dat was smullen  :P !!!! Ruby is stapelgek  ::) op de pepertjes,ze krijgt ze niet al te veel straks krampies...weet niet hoe dat bij vogels "werkt"  :-\....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik heb net een filmpje gemaakt met mijn cam van chanel en ga zo direct kijken om hem te plaatsen  ;)

dus kroelkippie is op komst  :D

groetjes marilyn

marilyn

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik kom snel een berichtje plaatsen want mijn poes gizmo doet heel erg raar  :-\ ze loopt gans de tijd achter mij aan te miawen dus ik denk dat het moment gekomen is ............
ze heeft nog niet echt weeen voor zover ik heb kunnen voelen maar ik ga me in elk geval eff wat rustig in haar buurt zetten  ;) you'll never know

groetjes marilyn

ps mocht het zover zijn mijn batterijen zijn opgeladen hoor  :D

tweety

hoikes allemaal

mama heeft gevraagt als ik af en toe eens verslag wil uitbrengen goe het met gismo gaat

groetjes debbie

tweety

hoikes iedereen

gismo moest dringend plassen en heeft in joran zijn potje geplast  :P :P

groetjes debbie

Riny

Zo'n keurig opgevoedde poes heeft niemand.
Hoe heb je haar dat geleerd?

tweety

hoikes riny 

we hebben het haar niet geleerd ze heeft het van zelf gedaan ze mocht niet naar buiten dus jah  :P :P

groetjes debbie

Wilma1

Hahahahahaha....de meest nette poes idd...Mitzy doet het nog wel eens in het aanrecht, want die mag dus OOK niet buiten!!! En als er iemand voor haar is "geweest" op de bak verkiest zij een schoon aanrechtbakje  ;D

Maar een van haar soortgenoot...

gaat het een beetje met haar....ik kan het me nog zo herrinneren van Snoopy, die bevalling.....puffen en miauwen!!!

Succes

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

tweety

hoikes wilma

met gismo gaat alles goed maar ze is een beetje bang voor te bavallen denken we want ze houd haar weeen tegen dus jah afwachten dus

groetjes debbie

marilyn

hoikes iedereen

eff een updat in verband met gizmo

ze loopt hier nog steeds miauwend rond verliest af en toe wat water met een beetje bloed er in maar ik vrees dat het een lange bevalling zal worden want de weeen komen alles behalve regelmatig  :-\

groetjes marilyn