de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Caroline

Wow, wat een leuke foto's van Joran met de valkjes.

Stoer hoor, dat durven die van mij niet.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes riny

hier in belgie is er een tv programma babyboom en daar worden reportage getoond van zwangerschap en bevalling en ja joran is voor het oog van de camera geboren  :D en enkele weken geleden zijn er nog maar heruitzendingen geweest  :P
dus joran is nu al een mini ster  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu even een updat van de birdie's

gisterenavond zijn alle birdie's nog eff los geweest en eigenlijk zijn ze deze keer redelijk rustig geweest alleen is er mij iets opgevallen knabbeltje begint wit te worden aan zijn oogjes en chica onder haar bekje !!!!!!!!!!!!!!! ja chica wordt ook wit is dat normaal voor een popje ??? ik twijfelde al of chica wel een popje was omdat ze zoveel fluit (meer dan knabbel) maar nu ze onder haar bekje wit heeft (de andere pluimpjes zijn licht grijs) begin ik nog meer te twijfelen  :-\ ze komen in elk geval in de rui want overal vind ik donspluimpjes ik zie ze zelfs af en toe ronddwarrelen (vooral als chica en knabbel rondvliegen) gisteren zaten chica en knabbel alletwee op mijn schouders , knabbel hoorde ik niet en chica zat gans de tijd te brabbelen en hoe meer ik tegen haar praatte hoe luider ze begon te brabbelen tot het op een gegeven moment een echte fluitserenade begon te worden  :P dus het is wel degelijk chica die fluit !!!!!!!!!!!!!! ik zal ook een probleempje in de nieuwe kooi moeten oplossen  :-\ knabbeltje heeft het etensbakje voor hem alleen opgeeist en van zodra chica in de buurt komt dan knapt knabbeltje naar haar  :-\ dus ja ik denk dat ik er maar een etensbakje bijhang  ;) en dan maar zien hoe het verder loopt  ;)

groetjes marilyn

Monky

Hi Marilyn,

Sorry dat ik een tijdje niet in je dagboek geschreven heb. Ik had helaas wat andere dingen aan mijn hoofd  :(

Je hebt wel een schitterende kooi op dekop weten te tikken. Je lange jacht heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen!!! Ik ben heel erg blij voor je.
Ik heb ook enorm van je foto's genoten. Vooral die van Joran met je valkjes. Het tovert zowaar een glimlach op mijn gezicht  :)

Nu op naar de nieuwe valkjes. Wat staat op dit moment boven aan je lijstje?
Weet je al wat meer over Knabbel? Waar die naartoe gaat?

Mayka is ook echt een heerlijk beestje, hè. Wat een lieverd.
Ik ben zo blij dat je het uiteindelijk allemaal in het positieve hebt weten te trekken. Moet je nu eens kijken hoe veel je van al je lieverds geniet.

Ik ga weer even verder met dagboekjes rondsnuffelen, want ik heb bij sommige gezien dat ze erg hard zijn gegaan...waaronder de jouwe  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

trienke

Hoi marilyn

Ik denk inderdaat dat chika een mannetje word. Nu ze in de rui zijn, gaat het snel, let er maar eens op. ;)

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes monique

het geeft niet hoor dat je hier al een tijdje niet meer bent geweest je bent er nu toch en dat is het belangrijkste  ;)

ik ben ook blij dat ik die kooi heb en chica en knabbel ook geloof ik  :P en die foto's van joran ppppppppppppfffffffffffff niet makkelijk om zo'n deugniet eff te laten stilstaan hoor !!!!!!!! en om dan nog eens een foto te kunnen trekken moet je heel erg snel zijn  ::)

wat er bovenaan mijn lijstje staat is een cinamon geparelde geelwang  ::) hhhhhhhhmmmmmm niet metteen de goedkoopste maar kom ik kan niet veel valkjes houden dus beperk ik mij tot degenen die ik echt heel erg graag wil.
wat er met knabbeltje gaat gebeuren is ook voor mij nog een raadsel ???

mayka is idd heel erg veel veranderd de laatste tijd en ik geniet van haar gekke buiien  :P

ik heb al heel veel meegemaakt in mijn leven maar je mag niet blijven stilstaan met het negatieve, trek er gewoon een lesje uit en ga verder. het is niet altijd even makkelijk maar als je dan bedenkt dat je maar één keer leeft en dat het leven al zo kort is dan moet je gewoon genieten van al het positieve dat het leven je brengt en dat is gewoon wat ik doe genieten van het positieve in  mijn leven (alé dat probeer ik toch)  ;) en dat zou iedereen moeten proberen  :D

hoikes trienke

ik ben nog altijd heel erg aan het twijfelen in verband met chica ze heeft wel wit onder haar bekje maar ze is dan ook veeeeeeeeeel lichter van kleur dan knabbel op de foto zie je dat niet zo goed maar in het echt kan je duidelijk zeggen wie chica en knabbel is het lichte grijze van haar borstveertjes is maar een klein beetje donkerder dan de witte veertjes onder haar bekje daarom dat ik nu pas zie dat het idd wit is onder haar bekje van knabbel had ik al gezien dat er wit naast zijn oogje kwam maar bij chica is het verschil van kleur echt miniem alleen het fluiten is duidelijk !!!!!!!!!! ik had altijd gedacht dat het knabbeltje was die floot maar daar zit het misverstand je kijkt niet altijd wie er nu wel of niet fluit en nu de kooi hier bijna naast de pc staat zie ik het heel duidelijk dat het wel chica is die haar bekje beweegt . hog ja de tijd zal het uitwijzen wie nu wat is  :P het maakt me niet echt uit ik heb toch nog geen partner voor bij chica  ;)

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

Ik hoop dta je een leuke partner kunt vinden ;D

Groetjes trienke

Riny

Citaat van: marilyn op 12 februari 2006, 08:53:27

hier in belgie is er een tv programma babyboom en daar worden reportage getoond van zwangerschap en bevalling en ja joran is voor het oog van de camera geboren :D en enkele weken geleden zijn er nog maar heruitzendingen geweest :P
dus joran is nu al een mini ster :D

Hoy Marilyn
Bij welk programma was dat dan?
WQij kijken heel vaak naar de BRT.
VTM kunnen we erg genoeg niet krijgen.
Groetjes Riny :D

marilyn

Citaat van: Riny op 12 februari 2006, 11:52:06
Citaat van: marilyn op 12 februari 2006, 08:53:27

hier in belgie is er een tv programma babyboom en daar worden reportage getoond van zwangerschap en bevalling en ja joran is voor het oog van de camera geboren :D en enkele weken geleden zijn er nog maar heruitzendingen geweest :P
dus joran is nu al een mini ster :D

Hoy Marilyn
Bij welk programma was dat dan?
WQij kijken heel vaak naar de BRT.
VTM kunnen we erg genoeg niet krijgen.
Groetjes Riny :D

hoikes riny

babyboom is helaas op vtm en dan heb je ongeveer hetzelfde programma op vt4 ook dat noemt de bevalling maar die post kunnen jullie waarschijnlijk ook niet ontvangen  :-\ dus ja joran is nog niet bekend in nederland  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 12 februari 2006, 11:55:59
:-\ dus ja joran is nog niet bekend in nederland :P

groetjes marilyn

NU WEL.. ;D ;D ;D!!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

12 februari 2006, 15:22:08 #1075 Last Edit: 19 februari 2006, 21:19:39 by marilyn
hoikes iedereen

suprise suprise suprise suprise

dit zijn onze nieuwe huisgenootjes ze zijn niet tam maar vliegen niet in paniek rond ook wie helpt ons mooie namen verzinnen ?

groetjes marilyn

Christine

Wat prachtig!! Echt super gewoon!! Gefeleciteerd!!!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten ;D

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes christine en trienke

bedankt  :D  :D  :D  :D
ik ben heel blij met hen  ;)

groetjes marilyn

trienke

He marilyn

Wat vind je portemonee hier van :P (je man) ;D