de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: marilyn op 10 februari 2006, 20:18:42
hoikes iedereen

en nu wat filmpjes  :P

http://www.youtube.com/?v=bQWZ1Bdth9E

http://www.youtube.com/?v=tBdkvEf62hU

http://www.youtube.com/?v=ImFyb1bW7-o

ik zeg lekker niet wie of wat erop staat  :P kijk maar zelf

groetjes marilyn

jij verraad wel je eigen eh!! Het staat er telkens boven over wat het gaat :P verder mooie filmpjes!! ik heb er  van genoten!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes iedereen

hier zijn dan eindelijk de beloofde foto's van onze kleine bandiet joran  ::) idd zeg wel kleine bandiet want hij doet zelf het deurtje van chica en knabbel hun nieuwe kooi open  :P maar wel met resultaat dat ik in staat was deze foto's te trekken hahahahaha niet op letten hoor maar hij was wel nog in pyama (deugniet van s'morgensvroeg  :P)

groetjes marilyn

ps wat vinden jullie van joran zijn snoetje goddelijk hé  :D

Riny

Hoy Marilyn
Een mooi plaatje voor Joran omdat hij zo mooi voor de foto geposeerd heeft.
De foto's zijn heel mooi en het wachten waard.
Groetjes Riny

Kirsten

Hoi Marilyn,

Oh wat heb ik genoten van dat heerlijke gezichtje van Joran,. oh hij geniet er overduidelijk van,. :D :-*

Hele mooie foto's Marilyn,. geef je lieverd een dikke zoen van mij en bedankt voor het maken van de foto's

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes riny

jorantje is al zelf naar je dagboekje gekomen  ;)

hoikes kirsten

eff wat rechtzetten de foto's zijn getrokken door mijn oudste dochter kim want het moest zo snel gaan en zij had eerst het toestel vast  :P en die dikke  :-* die krijgt joran zeker  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Hallo Joran, wat leuk jou eens te zien....je bent een heel mooi manneke en wat zitten de valkjes braaf bij je?!!

OOk een paar plaatjes van mij, want je hebt zeker mooi geposeerd voor de foto's.....

Dag Joran ik hoop je snel weer eens te zien met mooie foto's!!!!

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma en riny

ik heb alle afbeeldingetjes opgeslagen in een map voor joran en die kan hij dan eens als diavoorstelling bekijken vind hij altijd erg leuk  ;)

groetjes marilyn

Tara

Hoi Marilyn,

ooh wat zijn die foto's idd goddelijk,
mooi hoor, echt schattig :D

marilyn

hé tara

ik denk dat wij net op hetzelfde moment in elkaars dagboekje zaten hahahahaha  :D jouw foto's en je filmpje zijn ook geweldig hoor  ;)

groetjes marilyn

Tara

Ja volgens mij ook ;D
Dank je voor 't compliment :-*

Vind het echt prachtig hoor jouw foto's, Joran is echt een schattig manneke :D

Wilma1

Joran vind ik precies zo'n kindje wat je veelal ziet in Romantische films .....waar een mooi kindje,zoals Joran, al het gevoel wat je hebt naar boven haalt en je af en toe een traantje wegpinkt!!! Een mini ster (GEEN minister  ;D!!)dus!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik hoop dat joran het bij mini ster houd en dat hij niet doorgaat voor minister want ik haat politiek  ::) maar joran is idd een lieverd en btw joran is al een kleine bekende vlaming want hij  is al op tv geweest  :D  :P dus met je mini ster was je er niet ver vanaf

groetjes marilyn

Wilma1

ACH JA.... wat een kennis he ::)  ;D......HIJ STRAALT VAN ZELFVERTROUWEN EN LIJKT OOK TOTAAL NIET VERLEGEN!!
Wie weet wat het nog wordt met hem.....laat de meisjes later maar oppassen, want elk Vlaams hartje is zo "gestolen"  :-*...
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
In welk programma is Joran op tv eweest?
Groetjes Riny :D

es

Hoi Marilyn,
Wat geweldig de opnames van je valkjes en van Mayka, erg leuk.
En Joran hihihi echt een hartenbreker hoor, geef hem maar een dikke  :-* en kroel van mij.
Gaat het allemaal goed met je?
groetjes van Esther