de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

vandaag had ik even tijd voor ik naar mijn werk moest maar niet genoeg om mayka uit haar kooi te laten terwijl ze dat ondertussen wel al gewend is  :-\ zat ze me daar zo zielige geluidjes te maken, bijna alsof ze wilde zeggen van please geef mij een beetje aandacht  :-\ ik ben  even bij de kooi gaan staan om tegen haar te praten en toen keek ze mij met zo'n zielige ogen aan en daarna keek ze recht naar haar deurtje van de kooi  :-\ ik voel me haast schuldig dat ik haar deze morgen niet kan buiten laten, de sloeber kan zo bedelen hé  :-\ het haat gewoon recht door mijn hart haar gekriep . maar ik ben maar een uurtje of twee weg en ik zet de muziek op zo dat ze zich niet alleen voelt en van zodra ik terug ben dan mag ze eruit  :D

groetjes marilyn

trienke

hey marilyn

Hoe gaat het vandaag daar?

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

hoe het hier gaat vandaag ? euuuuuuuuuhhhhhhhmmmmmm eigenlijk nog niet veel tijd gehad , deze middag met tweety naar het krachtbal geweest , ze hebben alweer gewonnen  :D ze staan ondertussen op de 2de plaats in het klassement en volgende week is het de eerste wedstrijd voor de bekerfinale dus die zal spannend worden  :P wat de valkjes betreft die heb ik nog niet uitgelaten dat is voor deze avond en wat mayka betreft ......................... daar heb ik foto's van dus daar maak ik niet veel woorden aan vuil  :P willen jullie foto's ??? zeker weten !!! wel dan zullen jullie nog eff moeten wachten want mijn eten is net klaar dus

straks foto's

groetjes marilyn

Christine

Hey Marilyn!!
Ik ben benieuwd naar de foto's van Mayka!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes iedereen

hier ben ik dan eindelijk met de beloofde foto's  :P
mayka heeft weer iets nieuws geleerd sinds vandaag komt hij zelfs op ons schouders zitten  :D hij is heel braaf en geweest zelfs lief mag ik zeggen en hij heeft dan ook goed beloond geweest  ;)

hier mayka even poseren  :D

spelen met haar touw die ze bijna kapot heeft gekregen  :P

nog eens met haat touw

mayka op haar best hihihihi boven op het hoofd maar wel een beetje pijnlijk voor tweety  :-\

even een lekker beloninkje voor haar goed gedrag  :D mandarijn

mayka wil niet dat ik drink en probeert mijn glas te pakken hihihihi

en als laatste mayka op mijn schouder !!! dat is zijn eerste keer en daar krijgt hij trosgierst als beloning  :D ik zeg maar niet hoe mijn trui eruit zag  :P vol met trosgierst

groetjes marilyn

Wilma1

OH Marylin...wat een geweldige foto's!!! En Mayka ziet er zo rustig en tevreden uit!! Dit is geheel goedgekomen......ik zit lekker met Melody bij me....zit nieuwsgierig rond te zien van "waar ben ik nu?".....zo rustig...ze zit nu in de voliere met pappa en mamma......allemaal happy!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hoi marilyn

Geweldige foto's ;)
Ben blij dat het bij jou daar zo goed gaat ;D

Een vraagje van die manderijn, laat mayka daar de Velletje ook van liggen?
Lorre eet de manderijn op en de velletjes knijpt hij alle vocht uit en laat het dan liggen

Groetjes Trienke

Monky

Hi Marilyn,

Wat een mooie foto's.
Ja, ik vind het al gevoelig als een valkparkiet op mijn hoofd zit, laat staan een papagaai  :P
Heeft Mayka geen Hokie Pokie meer gedaan?  ;D ;D ;D

Als ik zie hoe groot die snavel is, snap ik heel goed dat het pijn heeft gedaan toen ze je beet. Maar dat lijkt helemaal tot het verleden te horen. Echt machtig mooi!!
Ik gun het je zo van harte.

Ah, trosgierst... Is haar snavel niet veel te groot voor die kleine zaadjes? Als ik Rossa trosgierst zie eten knaagt ze als het ware een stukje af en een voor een bijt ze de zaadjes stuk in haar bekkie... Echt een raar gezicht.

Ik ga weer even verder met de kooien schoonmaken  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes wilma

ik heb je foto's gezien op je dagboekje, zo lief dat melodytje bij jou ligt aaaaaaahhhhhhhh smelt smelt dat doen mijn valkjes niet hoor !!!! die zijn mij hier nu aan het plagen terwijl ik typ !!!! :P als ze uit de kooi mogen zijn ze overactief, slapen da's voor in de kooi denken ze maar  :D

hoikes trienke

ja idd mayka eet ook alleen het vruchtvlees en het sap op de velletjes laat ze ook vallen  :P trouwens met druiven doet ze dat ook het pelletje laat ze vallen

hoikes monique

ja hoor mayka heeft weer staan dansen maar ik kan toch niet altijd dezelfde foto's trekken hé  :-\.
en wat de trosgierst betreft hihihihhi het was de eerste keer dat ik haar dat heb gegeven !!!! ojeeeeee mijn trui en de grond lagen vol met zaadjes en ja hoor gek gezicht hoe ze die zaadjes stuk bijt in haar bek  :P
ik ben eindelijk klaar met kooien schoonmaken maar ja ik heb er ook maar 2 in gebruik hé. kennelijk is het bij vele mensen zaterdag kooi schoonmaak dag !!!!  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik heb mayka daarstraks nog eens uit haar kooi gelaten en ze komt meer en meer in mijn buurt zitten als ik aan de pc zit  :D jammer genoeg was ik hier alleen en kon ik geen foto's trekken maar ik moet eens uitzoeken of ik een filmpje kan maken met mijn cam en dan nog eens uitzoeken hoe ik het filmpje moet plaatsen zodat jullie het ook eens kunnen zien  ;)
ze heeft daarnet ook wat thee gedronken uit mijn glas (ik drink graag thee mayka kennelijk ook) weet iemand of thee slecht is voor vogels ??? ik drink meestal kamillethee of rozenbottel met of zonder vruchten . ik hoop dat dat geen kwaad kan  :-\ik heb een vermoeden van niet omdat kamille ook in dierenverzorging gebruikt wordt en rozenbottel eten de meeste vogels ook graag maar toch zou ik graag van iemand zijn mening horen die er meer van weet .

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat fijn om te lezen dat het weer zo veel beter gaat met Mayka.

En de foto spreken boekdelen.

Heerlijk om jullie zo te zien genieten.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

15 januari 2006, 18:24:22 #656 Last Edit: 15 januari 2006, 18:26:43 by marilyn
hoikes iedereen

ik heb net een heel kort filmpje geplaatst van chica en knabbel die aan het spelen zijn met een kettinkje  :D dit is de eerste keer dat ik zoiets doe dus ik hoop dat ik het juist gedaan heb  ;)

http://www.youtube.com/?v=t0eEV3TsZ6s

groetjes marilyn

ps als het goed werkt dan probeer ik later nog een filmpje te maken van mayka  :D

Jantjie

Hoi Marilyn,

Leuk filmpje ! En wat een mooie valkjes !! :)
Wij willen meer filmpjes !! ;)

Groetjes
Jan

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

bobbie

Hoi Marilyn,

Wat een prachtige foto's van Mayka, schitterend. De 2e foto vind ik helemaal mooi, ze zijn allemaal mooi maar die springt er voor mij uit. :D

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes iedereen

hier is het 2de filmpje met name ééntje van mayka is ook heel erg kort maar kennelijk wou mayka ergens anders spelen  :P

http://www.youtube.com/?v=HYZBpuoOPNY

groetjes marilyn

ps zodra ik het filmen wat meer gewend ben komen er wel mooiere filmpjes  ;)