de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: marilyn op 12 januari 2006, 14:41:24

idd in de plaats dat wij onze vogels wat leren , leren zij ons iets :P moet ook kunnen waarom niet

Zo hebben we Allebei weer wat bijgeleerd.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes nel

gewend ben ik het nog niet dat joran nu naar school gaat  :-\ het voelt nog wat vreemd aan .... zo leeg thuis . nu ja dat zal wel beteren, het is niet mijn eerste die ik naar school moet doen  ;) maar wel mijn laatste  :P

hoikes riny

niet alleen mayka is een prachtige vogel, chica en knabbel zijn dat ook en ik zie hier veel prachtige vogels op dit forum  :D ik geniet steeds als ik ergens foto's of filmpjes te zien krijg  :P

groetjes marilyn

Ankie

Hoi Mariliyn

Wat een prachtige foto's van Mayka ! Vooral die laatste vindt ik heel erg mooi !!!

Ik heb gelezen dat Joran nog 3 moet worden en al hele dagen naar school moet !!! Dat zal niet meevallen !!! Mijn meiden waren 2,5 en mochten 2 X per week naar de peuterspeelzaal.
Een half dagje om alvast wat te wennen en met andere kinderen te spelen ! Ze vonden het leuk ,maar ook vermoeiend ! Pas toen ze 4 waren gingen ze de hele dag en dan kwamen ze tussen de middag lekker thuis een boterham eten !!!  Ik begrijp dat het moeilijk voor je is en zeker omdat hij je jongste is !!! Het zal vast wel wennen ,maar heeft even tijd nodig.
Sterkte en gelukkig heb je je vogels en het forum voor de broodnodige afleiding !!! ;D

Groet van Ankie

marilyn

hoikes ankie

joran wordt op 2 april 3 jaar en gaat al volle dagen naar school, maar s'avonds als hij thuis komt is hij doodop en is er met hem geen land meer te bezeilen  :-\ het enige wat we nog kunnen doen is hem eten en drinken geven en algauw zijn bedje binnen. hij slaapt direct in gelijk een roos zo moe is hij. en idd ik heb mijn birdie's om me af te leiden en dat doen ze met veel plezier hoor  :D ik geniet elke keer van hen, van hun lieve kroeltjes of van hun gekke straaljagerskunsten hahaha  :D

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Ha Marilyn,

Wat heb je een mooie foto's van Mayka geplaatst! Het is ook echt een hele mooie vogel! Mag je trots op zijn!

Ik vind het zo leuk te lezen dat jij zo geniet van je vogels en dat ze je uit de put kunnen halen en afleiding geven! Ik had vroeger nooit durven dromen dat vogels zich zo aan mensen kunnen hechten, ik dacht altijd dat alleen katten en honden dat deden.

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes petra

jammer genoeg zijn er meer mensen die zo denken  :-\ dat alleen honden en katten zich aan een persoon kunnen hechten en hen hun onvoorwaardelijke liefde kunnen geven, maar dat is niet waar en jij weet dat nu ook  ;) geniet ook maar van je kleine lieverds  ;) zij houden evenveel van jou als jij van hen  :D

groetjes marilyn

marga

Citaat van: Riny op 11 januari 2006, 16:35:55
Mensen die niet van de dieren kunnen houden,
missen veel in hun leven.
En ik zeg maar altijd
''wie goed is voor dieren ,is het ook meestal voor zijn medemens.

hoi riny en marilyn
met riny s woorden ben ik het helemaal eens
en je hebt weer prachtige foto s
groetjes marga

Riny

Hoy Marilyn
Weet je wat het is,de meeste mensen kennen een vogel alleen van het vliegen door delucht.
En het spreekwoord zegt niet voor niets.
Onbekend maakt onbemind.

marilyn

hoikes marga

ik ben het ook met riny's woorden eens hoor  ;)

groetjes marilyn

hoikes riny

net op tijd heb ik je berichtje nog gelezen. jij bent ook een vrouw uit de duizend hé  ;) altijd weet je de juiste woorden op het juiste moment te vinden  :D

groetjes marilyn

es

Hoi meid,

Ik kom gauw even bijlezen in je dagboek ( morgen) dan ga ik er even lekker voor zitten en lees alles 2x  ;D
Ben niet zo lekker geworden, en ga zo naar bed. :'(
spreek je snel weer goed  :-*
liefs van Es

marilyn

hoikes es

slaap maar eens goed dat zal je deugd doen  ;)

groetjes marilyn

es

Citaat van: marilyn op 12 januari 2006, 21:15:31
hoikes es

slaap maar eens goed dat zal je deugd doen  ;)

groetjes marilyn

hahahah ik doe bijna niet anders  ;) ik zal het nodig hebben denk ik
hoe is het met jou ???
gr.Es

marilyn

hoikes es

met mij gaat alles prima maak je maar geen zorgen om mij  ;) zorg maar liever dat jij weer wat op krachten komt  ;) dan kan je mijn dagboekje lezen  :P grapje hoor rust maar lekker uit dat heb je meer dan verdient  ;)

groetjes marilyn

Christine

Marylin :-*
Ik kom hier ook eens langs! want ik was nieuwschierig toen ik de laatste pagina's las wat dat was over mayka! Ik heb er enomr van genoten van die heerlijke foto's en heb goed kunnen lachen met de danspasjes!!

Groetjes
Christine! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ja ik had er maar een tango van gemaakt maar anderen hebben er de hokie pokie van gemaakt en zo hebben we es goed kunnen lachen lol  :P

groetjes marilyn