de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes es

geen nood als ik eens niet weet wat gedaan dan hoor je het wel  :P ik ben al bezig geweest voor iemand anders ook hahahaha

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Marilyn,

Gaat goed he in papegaaienland. :D

Binnen de kortste keren zit ie op je hand. Leuk hoor.

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes nel

het gaat zeker goed in papegaaienland mayka doet het prima en de valkjes die zijn (helaas) klaar om naar hun huisje te gaan. maar mayka zal wel voor verstrooiing zorgen  ;) die moet haar angst weer overwinnen maar lang zal dat niet duren denk ik want ze durft al pootjes geven en iets uit de hand nemen zelfs al een kusje op haar bekje liet ze eventjes toe dus dat zit wel goed  :D

groetjes marilyn

es

GOED ZO MAYKA, GA ZO DOOR

Petra en Cheeky

Ha Marilyn,

Wat lief zeg: zelfs als kusjes geven! Het gaat echt goed met Mayka!

Jammer en even slikken voor jou dat de kleine valkjes naar hun nieuwe ouders gaan, maar gelukkig heb je de knuffelkont Mayka nog!

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes petra

mayka heeft idd al 1 keer een kusje gegeven maar nog geen tweede keer, ik wil haar ook niet dwingen dat komt nog wel  ;)
en ja mayka en chica zullen me wel afleiden van het verdriet om timmy  ;)

groetjes marilyn

es

alles op zijn tijd  ;)
zo te horen komt het zeker goed

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Mayka.

Sterkte met afscheid nemen van jonkies!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes iedereen

weer eens wat nieuws over de kleine valkjes . het gaat heel goed met hen zelfs neter dan verwacht , ze zijn volledig zelfstandig en krijgen al een tijdje geen voeding meer bij hun gewicht gaat prima knabbel weegt 87 gram, timmy weegt 88 gram en chica weegt 100 gram dus over hun gewicht moet ik me geen zorgen meer maken denk ik.

maar nu is mijn vraag moet ik hen blijven wegen ? volgens mij heeft dat geen zin meer want ze vermageren al lang niet meer

groetjes marilyn

ps met mayka gaat alles ook prima hoor  ;)

marilyn

hoikes iedereen

dit keer kom ik met wat nieuws van mayka
mayka is een echte lieverd zoals je jullie allemaal al weten en van dag tot dag wordt ze tammer, ze eet al uit onze handen en knabbelt zelfs al aan onze handen, we konden ook al haar staart strelen dus dachten we dat het wel kon om haar even uit de kooi te laten we hadden toch tijd genoeg . geen woorden zonder daden mayka mocht uit de kooi. ojee wat een pret was dat  :P ze vloog van de ene kant naar de andere kantop haar eigen kooi, op de kooi van de kleintjes en we lieten haar gewoon doen geen druk of niets tot ik een mandarijntje pelde om op te eten !!!!!!! dat lust ze kennelijk heel graag want pardoes lande ze op mijn armen  :D  :D  :D
yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaa  :P hier zijn dan wat foto's van haar avontuur.

op haar eigen kooi

op de kooi van de kleintjes

nog eens op de kooi van de kleintjes

tadaaaaaaaaaaaaa op mijn handen  :D  :D  :D

groetjes marilyn

ps kijk ook eens bij mijn dochter tweety daar staan andere foto's ......... tweety en chica  ;)

Kirsten

Hoi Marilyn,.

Oh wat gaaf!,. jeetje das een waanzinnige vooruitgang zeg, ze vertrouwd jullie gewoon al heel erg veel,. Super om te lezen en ik kan de glimlach op je gezicht voorstellen toen het gebeurde :D

Mayka is echt een lieverd volgens mij en jullier genieten er super van :D

Vrijdag je eerste zorgekindje naar een nieuw thuis, zal even niet makkelijk worden, maar wees trots op jezelf dat ie het door jou gered heeft en opgegroeid is tot een prachtige lieve valk :)
Oja en wegen zou ik ook niet meer doen, als je ze goed ziet eten verder is het prima

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

mayka is een supergrote lieverd en is alleen een beetje het vertrouwen in de mensen kwijt, het enig wat ik gedaan heb is haar lokken maar ik heb haar tot niets gedwongen en dat vind ze kennelijk wel goed .

wat de kleintjes betreft die doen het supergoed timmy komt van 68 gram (toen hij geen pap meer kreeg zijn minimum gewicht) en nu weegt hij 88 gram dus echt zorgen maak ik me niet meer, alleen moet ik algauw afscheid nemen maar ik heb het voordeel ik kan hem blijven volgen want hij zit bij een vriendin van mij  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Hoe heb je Mayka weer in de kooi gekregen??

Wat super zeg dat ze op je landen. Wat zalje trots geweest zijn.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Wat een prachtvogel, die Mayka!  :o En zo lief!!!  :)
Wat zal het wennen zijn, als al die kleintjes naar hun nieuwe huisje gaan. Zal eventjes moeilijk zijn, maar je weet dat ze goed zitten en Mayka zorgt voor de nodige afleiding. ;)

Riny

Hoy Marilyn
Ik denk dat Mayka zielsgelukkig is bij jullie,anders ging de vooruitgang zo snel niet.
Dieren voelen toch eerder aan wanneer het echt gemeend is vindt ik.
Wij mensen laten ons nogal eens voor de gek houden,op dat punt zijn dieren slimmer.
Groetjes Riny :D