de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

ik heb hier ergens in mijn dagboekje gezet dat wij deze week om een kamervoliere gingen maar die koop is niet doorgegaan  :-\ de reden ............... was wel goedkoop maar hij was niet echt voor valkjes bedoelt en ook niet stevig genoeg om tegen de bek van mayka te kunnen .

ik heb hier op het forum al een advertentie geplaatst voor een kamervoliere 2de hands of een grote kooi (minimum 2 koppeltjes valken) wie weet reageert er wel iemand op . ook zet ik ergens anders ook nog eens een zoektocht op  ;) dus ik geef mijn droom echt niet zomaar op hoor  ::) chica blijft niet alleen misschien in de toekomst wie weet

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

graag eens jullie mening
deze kooi maten 62x53x92 hoeveel valkjes zouden daar in kunnen ???????

groetjes marilyn

Valerie

Er staat een hele mooie, grote op marktplaats. Maar die lijkt me wel erg groot voor in de woonkamer en duur.  :'(
Kijk maar: kijk hier

marilyn

hoikes valerie

ik heb net gekeken en idd een zeer mooie voliere ook zeker groot genoeg maar veeeeeeeeeeeeeel te duur voor mij  :'(
maar in elk geval bedankt om eens mee te kijken  ;)

groetjes marilyn

Valerie

marilyn

hoikes valerie

heb je het over zoiets ? zo één weet ik hier in de buurt staan maar ik weet niet hoeveel valkjes daarin kunnen de afmetingen zijn 68x57x1m60 misschien kan jij daar antwoord op geven

groetjes marilyn

Monky

Hi Marilyn,
Ik ben heel even aan het rondstruinen. Niet lang hoor, maar ik zag mijn kooi ineens op een plaatje in je dagboek  :)

Hier zit bij mij nu alleen Rossa in, maar uiteindelijk gaan daar de twee tamme valkjes in. Het is een mooie kooi...ook al zeg ik het zelf hahaha  ;D

Ik ga er weer vandoor.

Groetjes,
Monky

ps. Ik wist wel dat je het niet lang zou volhouden om je dagboek gesloten te houden  ;) Je bent er te verslaafd aan hahaha. Welcome back!!

Valerie

Volgens mij kunnen daar 4 valkjes in, zolang ze niet broeden. Ik kan het fout hebben, maar als ze er ook wel uit mogen overdag...
Ik heb Ricky in zo'n soort kooi, even groot. Die gaat er nu niet uit, hij vliegt gewoon in de kooi. Ruimte zat. ;)

Valerie

deze moet je hebben, heb ik in andere kleur Kan ik je handige tips geven ivm vermijden van rotzooi.  ;)

marilyn

hoikes valerie

onze mayka zit in precies zo'n kooi en ik vrees dat de tralies te ver uit elkaar staan en dat valkjes eruit ontsnappen :s

en wat die kleinere kooi betreft er zouden enkel tamme valkjes in komen die op tijd en stond hun vliegbeurtje in huis kunnen houden dus dat zou gaan. ik ben niet van plan om heeeeeel veel valkjes in huis te halen hoor want voorlopig wil ik chica wat meer ruimte geven maar ook met het oog op de toekomst een partner voor chica.

groetjes marilyn

Valerie

Bij mij ontsnappen ze er niet uit hoor. ;)

Valerie

Als je een grotere voor Mayka wil.. Er staat een advertentie bij om diezelfde te ruilen tegen een zelfde maar groter.
Hier
Ik zou ook wel willen, maar heb nu zelf geen plek. ;)

marilyn

hoikes valerie

ik heb er alvast een bod op gedaan  :P thx om mee te kijken

groetjes marilyn

tweety

hoikes valerie

wij hebben al eens meegemaakt dat er een vogel is ontsnapt uit zulke kooi aleen was de vogel een betje groter of een valkje  :-\ het was een bontboerke of zoiets  :P :P we hebben dan geluk gat dat de katten hem niet hebben gepakt  :P :P

groetjes debbie

marilyn

hoikes tweety

het was idd een bont bourke of bourke parkiet of senegal papegaai of hoe noemt dat nog  :P die was idd uit de kooi ontsnapt  :P

groetjes marilyn (mama)