de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Marilyn,

Welkom terug.

Groetjes, Nel :)

carco

Wauw Mayka wat kan jij mooi vliegen zeg :-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi Marilyn,

Fijn dat je je dagboekje weer geopend hebt!!!
Ieder mens laat zich wel eens voor de gek houden, helaas!!
Maar het is fijn voor je om te merken dat je van veel mensen steun krijgt hier!!!
We zijn een gezellig clubje toch??

Wat een mooie vliegfoto van Mayka!!
En Chica of Chico, dat is de vraag. Over een paar maanden weet je het zeker!!! Maar zo te horen zou het best een ventje kunnen zijn!!

Groetjes, Gerda

marilyn

hoikes nel

bedankt

hoikes caroline

let niet op de rommel op de foto maar ik kon het niet laten om die te plaatsen want het is mijn 1ste vliegfoto  :P
yiehaaaaaaaaaaaaa gelukt  :P

hoikes gerda

ja hé mooie vliegfoto ik ben er trots op want het is mijn 1ste vliegfoto  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu ik toch bezig ben met foto's plaatsen kan je ook maar eens met eigen ogen zien wat mijn kleine dondersteen joran heeft uitgespookt  :P

hij was zelf op de stoel geklommen en heeft het oud fotoapparaat genomen  met de melding fokes trekken  :P

als je goed kijkt zie je zelfs het rode lichtje dus heeft hij het apparaat ook in werking kunnen stellen :P

en dan moest hij natuurlijk ook eens weten hoe het toestel smaakte hé  :P

algoed dat het geen nieuw toestel was  :P

groetjes marilyn

trienke

hey marilyn

wat een leuke foto's zeg :D
en betreft die masker van chica, het zou best kunnen zijn hoor dat het een ventje is. Binkie is ongeveer even oud weet je nog, en zijn masker begint nu enorm te verkleuren.

Leuk dat het nu goed met je gaat, gelukkig heb je hier mensen om je heen die je kunt vertrouwen ;D

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes iedereen

vandaag zal ik helaas erg weinig tijd hebben noch voor de lieverds, noch voor het forum  :-\ ik heb nu al wat dagboekjes gelezen (weinig berichtjes geplaatst  :-\ ) en deze avond laat lees ik ook nog wel enkele dagboekjes  ;) de rest moet wachten tot morgen.

nu nog eff een update
sinds deze morgen is een nichtje van ons hier zij heeft al een luide stem en joran is gek van haar dus die maakt ook veel lawaai en om het allemaal compleet te maken gaat mayka met haar stem er nog eens bovenuit brabbelen  :P heeeeeeeel leuk hoor . jammer genoeg is dat nichtje bang voor vogels en kunnen we de lieverds nu niet uitlaten  :'( de valkjes zitten gans de tijd rond hun deurtje te fluiten gelijk om te zeggen lat ons uit !!!! laat ons uit !!!!!! ik vind dit zo triest maar ja, veel kan ik er niet aan doen  :-\

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Marilyn,

Wat een leuke foto's heb je geplaatst ;D
Ook van die kleine boef ;D

Klinkt lekker gezellig zo bij jou met al die herrie om je heen ;D :P
Maak er maar een leuke dag van en dan spreken we je vanavond weer ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

tweety

hoikes mama

proficiat met je eerste vlieg foto van mayke  :P :P

groetjes debbie (tweety)

Wilma1

;D ;D ;D ;D WAT GAAF joh?!!! Al die vogels lijken de foto's toch wel leuk te vinden, Mayka duidelijk ook, ze poseert gewoon :D....en die vliegfoto......MOOIIIIIIIIIII!!!!! Ja en als ze eenmaal weten WAAR lekkers staat?!!!!! Is het nog dat ze er zelf niet bijkunnen, maar onze poezen maken meerde malen een kastje open en ligt er melk over de grond!! ;D en ze ruimen het nog op ook ;D

Ik heb vanmorgen ramen gelapt met Coco samen...geweldig  :P leuk!! Af en toe ff naar buiten en ging hij helemaal proesten  ::)  en kuchen en diep ademen...hahaha, vleugels uitslaan...lekker in de buitenlucht!! Gelukkig maar dat ie niet kan wegvliegen, want hij was aardig wapperen nu!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

eerst even alle dagboekjes gelezen en hier en daar wat geschreven maar nu even tijd voor mijn eigen dagboekje waar ik dit keer toch zelf wel een verhaaltje in plaatsen  :P ik hoop dat ik geen stijve vingers krijg hahahaha

gisteren avond deed chica zo gek in haar kooi en fluiten en aandacht vragen , de valkjes waren al eens eventjes uit geweest maar goed ja ze konden nog wel eens buiten vond ik  :P zo gezegd zo gedaan . naar hun kooi gelopen en het deurtje opengedaan zoals ik altijd doe , ze komen er zelf uit (aléja normaal toch  :P) ik had mij ondertussen alweer aan de pc gezet om nog snel een mail te sturen maar op een gegeven moment begon ik te denken van waar blijven chica en knabbel toch !!!!!!!!!! die moesten al lang hun vliegtoertje gedaan hebben !!!!!!!! kijk ik om en zie chica zitten in de deuropening kijkend van links naar rechts !!!!! en toen zag ik het probleem !!!!!!!!!!!! gizmo en mogly (2 van onze poezen)lagen vlak voor de kooi te slapen hahahahaha nu ja ik riep chica haar naam en in de plaats dat ze naar mij komt zoals gewoonlijk springt ze uit haar kooitje recht op gizmo haar rug !!! (eff mijn hart vastgehouden) gizmo heft eff haar kopje op om te kijken zo van wat doe jij hier  ::) en ze legde haar kopje gewoon weer neer om verder te slapen hahahaha nu ja chica onze held stapt lustig verder van gizmo haar staart naar haar kop toe de poes heeft niet eens gereageert  :P ondertussen was knabbel in het deurtje komen zitten. en chica springt plots van gizmo af en loopt richting mogly hahahaha djeezes mogly ziet chica afkomen en kijkt bang en hoe dichter chica komt hoe meer mogly achteruit gaat !!!!! grappig zicht hoor tot mogly er op een moment genoeg van had en wegliep !!!! toen hadden chica en knabbel serieus verschoten en vlogen ze ook op tja dan zijn ze naar mijn schouder gekomen om een beetje uit te rusten van hun avontuur en na ongeveer 10 minuten denk ik hebben ze dan eindelijk hun rondje gevlogen  ::)

wie is er nu gek  ::) chica en knabbel of mogly die zo bang is voor zo'n klein vogeltje hahahahaha

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 28 januari 2006, 22:24:34
yeaaaaaaaaaaaaaaaah ik vlieg uit mijn kooi

Ik plaats die foto nog eens naar hier want die is zo mooooi!!!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

thx ik vind die foto ook zo mooi en ik ben er best trots op  ::)

groetjes marilyn

aad

Citaat van: marilyn op 29 januari 2006, 22:16:51
hoikes aad

superleuke foto's zeg  :D maar deze is mijn favoriet, het is alsof ze de soep willen doorgeven aan elkaar zo lief  :D

groetjes marilyn

Dank je wel Marilyn ...idd een leuke foto .. maar wat heb ik er al veel weggegooid , zijn niet allemaal zo leuk hoor  ;)
Maar gelijk ook maar even hier de boel bekeken  ::)

Groetjes Aad

marilyn

hoikes aad

ik gooi ook best wel veel foto's weg hoor ;) vele foto's die je trekt gelijken enorm veel op elkaar en je kan toch niet altijd maar dezelfde foto's plaatsen hé  :-\

veel succes met de boel hier te bekijken  ::) ik heb helaas niet zoveel sterke verhalen hoor  :-\

groetjes marilyn