de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

es

Ik heb nog niet alles bijgelezen maar wat ontzettend gaaf met je aankomende nieuwe vriendjes, echt super  8)
Ben heel blij voor je, dat alles nu weer zijn gangetje gaat.
Groetjes van Es :-*

Riny

Hoy Marilyn
Flyers is een moeilijk woord voor aanplakbiljet.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Citaat van: Riny op 24 januari 2006, 09:46:51
Hoy Marilyn
Het klinkt misschien wel hard wat ik nu zeg,maar je moet toch afstand nemen van Timmie.
Ik heb heel veel valkjes die bij andere mensen wonen ,en als ik soms hoor hoe het er aan toe gaat,maak ik me ook wel eens zorgen.
Maar ze zijn niet meer van mij,en dat moet ik mezelf keer op keer voor houden.
Anders heb je geen leven meer,en valt er ook een grote schaduw over het kweken.
Maar even goed hoop ik dat ze Timmie terug gevonden hebben.
Hadden die mensen geen flyers opgehangen?

Het is waar wat Riny zegt, al is het moelijk....ik leef me soms ook veel te veel in met de dieren en als ik er aan toegeeft zou ik ALLES waar het niet goed mee gaat in huis nemen en me constant zorgen maken om de rest, die elders vertoeft in slechte conditie's....afstand en knop om is het beste, maar daar moet je aan werken!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
Ik zeg dit alleen omdat er anders een schaduw valt over het mooie van valkjes kweken.
Het klinkt heel makkelijk wat ik zeg, maar ik heb er ook nog geregeld moeite mee.

Rianne

Hoi,

alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. De ene moet dan nog geboren worden maar toch leuk!
Maar ben je niet bang dat je man 3 valkjes te druk gaat vinden?

marilyn

hoikes wilma en riny

ik heb al veel vogels met de hand opgevoed en normaal valt dat wel mee om op een afstand te blijven maar dit keer  :-\ ligt het nu aan het feit dat timmy bij mijn vriendin zat of nu aan het feit dat timmy weggevlogen is ik weet het niet. ik denk eerder aan het feit dat hij weggevlogen is want hij is nu toch al van voor nieuwjaar bij mij hier weg en echt veel moeite had ik er niet mee en nu ineens wel

hoikes rianne

mijn valkjes verhuizen naar de veranda en daar zal mijn man er niet zoveel last van hebben  ;) trouwens hij ziet ook graag vogels hoor en geniet dikwijls van hun gefluit en dan fluit hij mee  :D maar als hij de nacht heeft wil hij overdag goed kunnen slapen en als ze in de veranda staan heeft hij er geen last van  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Met het ene valkje is de band toch steviger als met de ander.
Dat heb ik ook hoor.
En vaak ligt het er ook nog aan hoe je zelf in je vel zit.
De een keer sta ik te janken ,en de bij de volgende denk ik ''zo die heeft weer een fijn huisje gevonden''
Maar als ze weg gevlogen zijn net als Timmy ,dat is toch een verhaal apart hoor.
En ik ben zo blij voor je dat jullie een''gulden middenweg''gevonden hebben voor je vogels.

marilyn

helaba kijk eens hier

chica: vrouwtje wat doe je nu ? toch niet weer op de foto hé  :-\

chica: daar heb ik nu eens echt geen zin in  :-\

chica: je maakt een grapje zeker vrouwtje !!! komt er echt een kameraadje bij ???

chica: dan laat ik me maar best van mijn mooiste kant zien hé  :D

knabbeltje: hé vrouwtje wat heb ik gehoord van chica een kameraadje !!! yiehaaaaaaa hier ben ik al

chica: wow knabbeltje bijna vliegend op de foto !!! amai hoor wat knap

chica: dat kan ik beter hoor knabbeltje ik land net bij vrouwtje

knabbeltje: alé vrouwtje ge meent dat toch niet dat die lekkere nootjes voor mayka zijn   :-\ aanvalllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeen

pootjes van chica en knabbel

marilyn

hoikes iedereen

hier zijn we weer en we hebben net onze poezen ook nog eens op de foto gezet  :P

gizmo die kan zo lief kijken hé

en hier nog eens lieve gizmo

en ons snoezeke

en onze mogly

en wie is dat ??? ??? ??? ??? joran zijn teddy  :D

pootje chica en knabbeltje

carco

Ach wat een lieve foto's
Ik ben blij voor je dat de rust weer teuggekeerd is.
En nog even en dan heb je er weer een plaatje bij ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes carco

idd nog eventjes en ik kan weer fototjes trekken, ik kan bijna niet wachten tot het zover is  :P

groetjes marilyn

carco

Hoi

Ik zie ineens een hele nieuwe mooie handtekening.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

24 januari 2006, 23:02:43 #822 Last Edit: 24 januari 2006, 23:05:15 by marilyn
hoikes caroline

hahahaha die handtekening blijft maar eventjes staan hoor want morgen zal ik een andere moeten maken  :P ik wou het eigenlijk geheim houden en morgen dan opeens fototjes plaatsen maar ik kan mijn grote mond weer eens niet houden  :P

groetjes marilyn

marga

hoi marilyn

nou ik kijk er morgen naar uit hoor
ik ben heel blij dat alles zo goed gaar nu
en dat jullie een hele goede oplossing gevonden hebben
en wat een leuke foto s van je beesten boel
groetjes marga

marilyn

hoikes marga

zeg wel beestenboel !!! en morgen komt er nog ééntje bij  :P maar wat is nu ééntje meer of minder  ;) trouwens knabbeltje gaat algauw weg dus ja nu is chica zeker niet alleen  ;)

groetjes marilyn