de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

bobbie

marilyn

hoikes caroline

bingo jij hebt een goed geheugen !!!!

hoikes iedereen

over de mutatie dat ik het eerst had (mag ik nu wel zeggen want ik heb bevestiging gekregen) is een gewoon gepareld valkje daar mag ik zaterdag om

de tweede verassing moet ik nog eff op wachten want die zijn nog niet geboren en daar sta ik op de lijst voor een ....... witmasker .....cinamon.....split voor bont en die laat ik zeker niet aan mijn neus voorbij gaan  :D

voila verassing compleet  :D zelfs voor mij  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Heb je dan wel kooien genoeg??
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik heb 2 kooien waar zeker 2 valkjes in kunnen en 1 kooitje waar er toch wel 1 in kan en begin februari mag ik om onze binnenvoliere  :D

groetjes marilyn

bobbie

Hoi,

Gefeliciteerd hoor Marilyn. Heb je ze in Belgie gekocht?

Gr, Nel :)

marilyn

hoikes nel

idd allebei in belgie en die ene kweker (van die witmasker cinamon maar een half uurke rijden van mijn deur  ;) )

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik ben hier net op tv naar een repotage aan het kijken (ik woon in belgie) een koppel dat naar de rechtbank is gestapt omdat kinderen teveel lawaai maken !!!!  >:( waar gaat deze wereld eigenlijk naarote als een kind niet eens meer kind kan zijn !!!!! daar kan ik me echt wel boos om maken !!! >:(

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Wat lees ik een goed berichten hier zeg!,. top en ontzettend gefeliciteerd :-* Ben heel benieuwd.

Ja waar gaat de wereld inderdaad naartoe :-\,. het wordt soms steeds gekker helaas.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

ja zaterdag mag ik om een gepareld valkje  :D de witmasker cinamon moet nog geboren worden maar ik sta in elk geval al op de lijst  :P dus ik ben de dagen naar zaterdag aan het aftellen hahahaha kan niet snel genoeg gaan

en ja wat die reportage betreft het gaat over burenlawaai en speelpleinen en over kinderdagverblijven zelfs over scholen  :-\ denken die mensen niet dat ze zelf kind zijn geweest en dat ook zij hebben gespeeld en dat ook zij naar school zijn geweest !!!!  >:( gewoon abnormaal hier in belgie kinderen vergelijken ze met geluidsoverlast !!!! dus worden ze volgens het gerecht ook als geluidsoverlast beschouwd !!!

groetjes marilyn

Kirsten

Ja het klinkt echt als klinklare onzin, kunnen ze zich niet op wat zinnigers richten? :-\ >:(

Hoe gaat het met Joran op school trouwens, ben je al een beetje gewend?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

met joran gaat het prima op school hij doet heel erg zijn best om braaf te zijn en mee te doen met de juf en de anderen, hij is ook al bekend als een hele grote eter  :P (oepsie dat zit in de familie) en slapen op school daar wil hij niet van weten dus als hij thuis komt kunnen we echt niets anders dan een uurtje of 2 in zijn bed te steken (ofwel in de zetel waar hij zin in heeft) en daarna is hij weer levendig en speels  :D het is wel nog niet zolang dat hij naar school gaat maar alles went en dat hij zo braaf is op school doet me ook goed , geeft me het gevoel dat ik hem goed opgevoed heb  ;) soms mis ik hem nog wel eens mmar ja naar school moet hij toch dus heeft het geen zin om erover verder te tobben

groetjes marilyn

Wilma1

Hee wat goed dat er Zaterdag al eentje bij komt en de ander eerst nog ff lekker in zijn eitje, om zich voor te bereiden later naar jou toe! heb je nog wat over Timmy gehoord??? Zat al te denken....koud voor het arme beestje!!!

En je PC ook weer in goede staat....gaat voor de wind vandaag!!!
:D Wilma

ps...heb je mijn mail nog ontvangen??

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

nee ik heb niets meer van timmy gehoord maar ik zal vandaag eens zelf bellen, tot nu toe nog niet zelf gebeld omdat ik eigenlijk een beetje bang ben dat ze hem nog niet terug hebben (laf van mij hé  :-\)

wat dat gepareld valkje betreft kan ik amper wachten tot het zaterdag is  :-\ djeezes wat gaat de tijd traag als je ergens moet op wachten

en met mijn pc gaat het weer prima deluxe  :D ik kan mijn hartje weer ophalen hier op het forum   ;D

oja idd ik heb je mail gekregen en die waren prachtig  ;D ik was even vergeten om erop te reageren door dat ik al contact had voor dat geparelde valkje  :-\ sorry

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Het klinkt misschien wel hard wat ik nu zeg,maar je moet toch afstand nemen  van Timmie.
Ik heb heel veel valkjes die bij andere mensen wonen ,en als ik soms hoor hoe het er aan toe gaat,maak ik me ook wel eens zorgen.
Maar ze zijn niet meer van mij,en dat moet ik mezelf keer op keer voor houden.
Anders heb je geen leven meer,en valt er ook een grote schaduw over het kweken.
Maar even goed hoop ik dat ze Timmie terug gevonden hebben.
Hadden die mensen geen flyers opgehangen?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

je hebt gelijk ik moet afstand nemen van timmy, ik heb al zoveel vogels met de hand opgevoed en meestal lukt dat wel maar dit keer heb ik er problemen mee omdat hij bij een vriendin van mij zat  :-\ ook knabbeltje is al langer gebleven dan hij zou blijven maar deze week gaat hij nu echt weg, algoed dat ik zaterdag dat geparelde valkje mag gaan halen die kan mijn gedachten wat verzetten.

daarnet las ik in een dagboekje van sanne dat kaily er niet meer is en ik moest plots ook weer aan timmy denken  :'( als hij al terug zou zijn dan had ik al telefoon gehad. maar dat is helaas niet zo........

groetjes marilyn

ps flyers wat zijn dat ? ik ben een beetje blond geloof ik maar flyers ken ik niet  :-\