de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Wat een pech zeg!!
Computer weg en band lek van de auto.
Da's goed sh**
Ik hoop dat je er senl weer bent.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Wilma1

Hoi Marylin...soms zegt men wel eens "alles komt in 3en"  ::) en vaak tegelijk......de 2e pech heb je dus al en het 3e houden we er maar op dat je de koffie mis loopt, omdat je die niet lust ;D!!! Dan kan er je nu  niets meer gebeuren......toch??

Lijkt me wel gezellig om elkaar eens te zien....tis altijd een optie richting Riny daar is VEEEEEEL meer te zien ( hier zijn ook altijd welkom hoor, dus niet verkeerd lezen!)....ik vanuit hier en  jij vanuit België, dan is het haast even ver denk ik?.....kunnen we "kwijlen" bij de vogels van Riny  :P

Morgen krijg ik een "kijker", een collega van me wil het wel eens live zien i.p.v. de vele foto's van mij.
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

nu is het moment echt aangebroken  :-\ dit is het laatste berichtje en dan leg ik mijn pc stil  :'( ik hoop dat ik mijn pc niet te lang kwijt ben want hij is nog niet weg en ik mis jullie alweer  :'( bye bye en tot later

groetjes marilyn  :-*  :-*  :-*

Monky

Doei  :'(

ik zou zeggen ga lekker veel filmpjes en foto's maken zodat je ons extra kan verwennen als je terug komt  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

es

Hi Marilyn,

Ik dacht snel nog een berichtje maar je was al weg  :'( :'( was telaat.
Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt, en dat het ook is gelukt met je band  :P balen zeg.
Ik hoop je snel weet te spreken het is een lang tijdje niet gebeurt.
Liefs van Esther  :-*

je leest dit telaat maar succes met alles. :)

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

He meid

tot snelll ;D

Groetjes trienke

Kirsten

Hoi Marilyn,

Ik hoop dat je snel weer terug bent!,.
Wat heerlijk dat jullie knabbeltje kunnen houden :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Ach, arme Marilyn,

Je kan nu inderdaad veel foto's maken dan kan je ons als je terug bent verwennen daarmee. ;D

Vergeet je al je avonturen niet die je de komende dagen gaat beleven, willen wij ook van meesmullen hoor.

Tot gauw hopelijk.

Doei, Nel :)

Wilma1

Tja je kan het ff niet lezen nu, maar een dagboekje bijhouden voor jezelf op papier, zou een optie zijn dan kun je de (voor jou)leuke dingen in het forum zetten, als je weer on line bent...met foto's en filmpjes...tijd om goed te oefenen nu ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Marilyn ik mis je nu al!!!  :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Mijn hele ritme in de war :o :o
Ik ben zo gewend om 's morgens met een kopje koffie even te lezen hoe het reilt en zeilt, bij Marilyn.
Dan ga ik maar iemand anders ''buurten''
Ik hoop wel dat je snel terug bent.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Het voelt oncompleet, dat er niets van jou staat....hopelijk ben je snel weer on line......
:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

even een update

ik zit eventjes op mijn andere pc om toch maar wee bij jullie te geraken. ik mis jullie  :'( ik heb gisteren wel veel plezier gehad met mijn birdie's en vooral met mayka, kennelijk voelde ze dat ik niet in mijn haak was en ik kon dit keer letterlijk alles met haar doen , ik mocht haar kusjes geven en op haar rug aaien, ze heeft ook op mijn schouder gezeten en haar kopje tegen mij aangelegd, ze stapt nu al heel gemakkelijk op mijn handen zonder morren nu zit ze hier weer naast mij ik heb een gisteren achter iets geweest waar ze ook op kan zitten en nu kan ze lekker altijd bij mij zitten . ik heb mijn birdie's nu meer dan ooit nodig want het is hier alles behalve leuk thuis . ook de kleinetjes hebben een hele tijd uit hun kooi geweest en kwamen me knuffelen.

groetjes marilyn

Wilma1

O wat lief.....
Mayka vult jou "eenzaamheid" op met knuffeltjes en ook de anderen hebben plezier met jou extra aandacht.....alleen mis JIJ wat :'(....ONS!

Maar als alles weer opgelapt is heb je vast veel te vertellen  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3