de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

oepsieeeeeeeeeee ik zie nu net het misverstand  :-\ het gaat niet over een nestje van mayka maar wel chica  :P sorry verkeerd getypt van mij  :-[ idd amazone's hebben meestal niet voor hun 4 de levensjaar een nestje daat heb je gelijk in nel  ;) en met mayka ben ik ook niet van plan om te kweken, ik heb geen ruimte genoeg in huis om met amazones te kweken en om mayka nu nog in een buitenvoliere te stoppen dat kan ik niet over mijn hart krijgen .

dus bij deze het gaat over chica en een nestje en over knabbeltje die eventueel ook bij ons zou blijven om ermee te kweken  ;) alleen moet ik dan voor een popje zorgen maar ik denk dat die persoon waar ik de man en het popje zou halen mij wel via het forum op de hoogte houd van wanneer de nestjes geboren houden dus jullie zullen kunnen genieten van mijn ongeduld  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik heb minder goed nieuws, morgen moet mijn pc binnen voor een groot nazicht want ik zit met wat spyware die ik er niet zelf afkrijg dus moet hij binnen en ik zal een paar dagen weinig of niet online zijn  :'(
dat wordt afkicken voor mij want ik ben echt verslaafd aan dit forum  :-\ sorry dat ik niet in iedereen zijn dagboek of verhaal iets zal plaatsen de komende dagen want als ik al online zal komen is het met mijn andere pc en die is verschrikkelijk traag  :-\

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Wat een gedoe met die computers vindt je ook niet.
Prachtige dingen zijn het ,als ze het goed doen.
De filmpjes van Mayka vindt ik heel erg mooi.
En we zullen je dagboek hoog houden als je computer weg is.
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Marilyn,

Ooooooooo, wat zal je ons missen. Een tijdje terug moest onze comp ook de deur uit omdat er iets kapot was.
Nou, leuk is anders hoor. :-\

We zullen iig proberen je dagboek op bladzijde 1 te houden. ;)

En wat betreft de naamsverwisseling:  :D :D :D dat gebeurt mij ook weleens hoor ;)

Succes met het afkicken en tot gauw hopelijk.

groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes riny en nel

mijn pc is niet echt kapot maar ik heb er een virusbom op gehad  :-\ de virussen zijn eraf dat heb ik gecheckt en de meeste ad en spyware zijn ook weg maar een paar krijg ik er bijgod niet af wat ik ook probeer en nu krijg ik gans de tijd pop-ups  :-\ dus ja maar metteen comaf mee maken en morgen binnen. ik kan wel eens online komen met mijn andere pc maar die is verschrikkelijk traag en als ik alle dagboeken en verhalen moet lezen op die pc dan heb ik een ganse dag nodig  :-\

en nel wat die naamsverwisseling betreft sinds ik weet dat knabbeltje waarschijnlijk ook hier blijft slaat mijn fantasie tilt maar de rest van mijn koppie ook geloof ik  :P ik ben zodanig bezig met chica en knabbel te bedenken voor een nestje in 2007 en dan mayka die zoveel bijleert en dan nog eens knabbel die ik een liedje heb aangeleerd maar mayka fluit het al evensnel mee !!! en daarnet zat ik echt met open mond van de één naar de ander te kijken !!!! niet alleen knabbel en mayka waren dat liedje aan het fluiten maar ook chica deed mee !!!!! daar dacht ik even van wel alle donders een pop fluit toch niet !!!!maar chica floot mee dus nu sla ik helemaal tilt  :P  :P  :P  :P  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu zitten de valkjes even bij mij en knabbeltje wil zich gelijk douchen aan mijn trui  :P  :P  :P gek gezicht zeg en chica is nu eff knuffelvalkje ze vleit steeds haar kopje tegen mijn gezicht vind dik zo lief hé ik voel dat ze me gemist hebben want ze zijn er van gans de dag nog niet uit geweest. ddarnet was het eff mayka haar uurtje en die was ook al zo lief met pootjes geven en op het hoofd landen en mijn haar in de war brengen. ze zijn gelijk alledrie megaknuffels vandaag  :D en zelfs mijn zoontje was zoen en knuffelachtig vandaag ook de poezen vechten bijna om mijn aandacht maar te krijgen !!!! ik heb hen allemaal een beetje verwaarloosd vandaag maar dat ben ik nu dubbel en dik aan het goed maken  :D

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
En de komende dagen zonder computer krijgen ze je liefde voor 1000%.
Anders mis je ons ook te hard.

marilyn

hoikes riny

je hebt gelijk ik ga jullie enorm missen  :-\ maar het is ook het moment om al mijn lieverds eens goed te verwennen en te knufflen en te douchen en wat weet ik nog allemaal meer hahahaha ik ga mijn tijd goed besteden dan kan ik nadien een mooi verhaal vertellen als ik terug ben  :D

groetjes marilyn

Wilma1

He BAH Marylin...ook jij al een paar dagen 'uit de lucht"...dat is niet leuk hoor....ik zal je missen....maar JIJ ons nog veel meer denk ik!!!!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

zijt daar maar zeker van dat ik jullie ga missen  :-\ ik zie er echt al op tegen maarja uitstellen heeft ook geen zin want dan kan ik de pc nog mer schade toebrenge  :-\ dus tja er zit voor mij echt niet veel anders op . ik kom morenochtend nog wel eens online voor ik hier alles afsluit  ;) nog eff goeiendag wensen want dat kan ik echt niet laten hahahahaha  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Sterkte met je computerloze dagen!!  ;D

Leuke filmpjes.  :D

Doei doei!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Nou de dag van "gaan" is aangebroken... :-\......wat ga je met al je tijd doen zeg?!!

Je komt maar hierheen hoor.....IK heb genoeg "werk" op mijn Neonatologie 

met de valkenbaby's  ;D .......en mag je tussentijds de Zaanse compie gebruiken met een heerlijke Hollanse kop koffie en iets lekkers erbij  :D...

Nou lijkt het je wat??? ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

idd mijn dag van gaan is hier  :'(  :'(  :'(
en ik zou heel erg graar op jou neonatalogie komen helpen, je valkenbaby's zou ik vertroetelen gelijk geen één en dat lekkers trekt mij ook wel aan maar die kop koffie mag je houden dat lust ik niet :P maar helaas helaa helaas zelfs al zou ik in mijn auto springen om naar jou te komen zitten we hier net met een lekke band  :-\ van pech gesproken !!!!  :-\

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat is helemaal pech hebben.
Of het  niet genoeg geld kost om de computer weer op orde te krijgen,nu ook nog de auto erbij.
Maar dat kopje koffie van Wilma drink ik dan wel op ,jij het gebak.

marilyn

hoikes riny

heel goed idee ik het gebak wel slecht voor mijn lijn maar als jij de koffie neemt wil dat zeggen dat we samen bij wilma zijn en dan zie ik jou eens irl  :P hahahaha

groetjes marilyn