de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

trienke

Groetjes Trienke, lucky en binkie

marilyn

hoikes iedereen

oudejaarsavond was voor ons erg leuk maar nieuwjaarsmorgen was voor mij heel wat minder leuk, ik ben opgestaan met mijn sinussen vol  :-\ dus koppijn a volonte, ook vandaag heb ik er nog wat last van maar door de medicatie is het wel al beter  ;)
met de valkjes gaat alles prima chica begint liever en liever te worden en knabbeltje is een echte kroelkont , timmy heb ik daarstraks alweer voor de cam gezien  :D   :D  :D
en mayka...................... tja die heeft heeeeeeeeeeeel wat minder lieve kuren vandaag  :-\ ze knapt naar iedereen die in de buurt komt en naar mij heeft ze al gebeten. dus ja wat er morgen zal gebeuren dat weet ik niet ik hoop dat haar umeur wat betert

groetjes marilyn

Riny

Citaat van: marilyn op  2 januari 2006, 13:31:27

het geknal is nu allang voorbij maar mijn humeur nog niet.
ik ben de laatste dagen een beetje teveel verwend geweest en nu ben ik de baas dat moet vrouwtje maar eens begrijpen maar dat wil ze niet :-\ ik mag niet meer uit mijn kooi zolang ik zo doe dus ja dan blijf ik maar koppig zitten hé

Hoy Marilyn
Denk je dat hij begrijpt waarom hij er niet uit mag?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

nee ik denk niet dat mayka het begrijpt maar ik kan niet anders want ik wil niet dat hij joran bijt  :-\ ik kan zien wanneer mayka in de aanvalhouding gaat maar de kline joran nog niet . ik heb echt wel met mayka te doen maar ik begrijp niet waarom ze ineens zo tegen ons doet  :-\ ik denk dat ze de laatste dagen veel teveel verwend is geweest, we doen gewoon alles voor haar, ik zorg dat ze genoeg lekkernijen krijgt zoals groen en fruitvoer , ik zorg ook dat ze op tijd en stond haar vleugels kan strekken, ik doe niet anders dan tegen haar praten maar ineens is het alsof alles wat ze geleerd heeft vergeten is  :'( alleen praten doet ze nog
en krijsen  :-\ ik denk niet dat ik haar ooit tam genoeg krijg  :'(

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Je moet nu niet gelijk denken dat het je niet gaat lukken.
Ik weet wel dat een papegaai, die van ons tenminste,die kon je vergelijken met een kind van een jaar of 3.
Neem als voorbeeld dat een kind van die leeftijd in het ziekenhuis heeft gelegen,die komt thuis en mag eigenlijk alles.
Zo blij is iedereen dat die weer thuis is.
Maar zo blij waren jullie ook dat Mayka bij jullie kwam.
Misschien is ze inderdaad overdonderd geweest van al die aandacht.
Nu neemt dat wat af en Mayka protesteerd.
Ik denk dat als er wat meer regelmaat in Mayka's leventje komt het wel meevalt hoor.
Ik wens je veel succes en als je vragen hebt hoe ik het met Bram deed hoor ik dat graag.
groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

mayka krijgt nog evenveel aandacht als toen ze hier kwam integendeel de laatste dagen heeft ze zelfs nog meer aandacht gekregen omdat ik vind dat het voor hen ook best leuke feestdagen mogen zijn, ik weet zelfs tamelijk veel over het heropvoeden van vogels (ik heb eens een 20 jaar oude grijze roodstaart opnieuw opgevoed en dat is me met succes gelukt (aléja ze kwam toch op mijn handen en schouders zitten en gaf ook weer kusjes maar helaas is sealtje enkele jaren geleden gestorven) maar mayka ........ ik weet het niet ze reageert niet zoals ik had gedacht. de eerste dagen leerde ze veel sneller bij dan normaal en nu valt ze terug in haar oude doen  :-\ zo'n reactie verwacht je alleen als het dier plots een trauma heeft opgelopen maar ik was steeds in de omtrek dus zou ik het moeten gemerkt hebben als er iets gebeurde, maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet herinneren dat er ook maar iets raars is gebeurt  :-\

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

Wat jammer zeg dat mayka zijn dag niet heeft.

Binkie en lucky hebben hun dag ook niet :-\

Hopen dat hetn morgen weer beter is

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

ik vind het ook erg jammer dat mayka zijn dag niet heeft hoor  :-\ voordien durfde hij nog wel eens zijn bek in onze handen te zetten maar meestal was dat net ietsje te hard om lief te zijn maar ze beet toch al niet meer zoals in het begin maar nu  :-\  :-\  :-\ er is alweer bloed bij dus dat is niet meer zoals enkele dagen geleden hé  :-\ en als we tegen haar bezig zijn (praten ofzo) dan zt ze alweer haar veren overeind en dat is ook geen gewone reactie  :-\ dat deed ze enkele dagen geleden niet . ze doet net alsof wij haar iets hebben misdaan en ik weet in de verste verte niet wat we zouden kunnen misdaan hebben . nu ja ik kijk even hoe het morgen gaat

groetjes marilyn

Wilma1

Nou IK heb sinds vanmiddag OOK al kooiarrest  :( ....heb het vrouwtje paar x gebeten in haar handen EN oren....ze was NIET  ::)  blij met me want het bloede flink, ik moest op haar arm zitten werd terug gebracht en de deur ging dicht  :'( ......

Goofy

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hebben al die vogels samen gespannen tegen ons misschien !!!!!!!!!!! djeezes ik ben niet de enige geloof ik die gebeten is alleen doet het van een amazone wat meer pijn vrees ik want die hebben erg veel kracht in hun bek !!!!

groetjes marilyn

Wilma1

IK vond DIT al hard zat...topje doet nog pijn :'(...en Goofy zit nu geheel "onschuldig" (angel :P ) in zijn kooi!!! Hij was echt in de aanval als een kamikaze...(zie mijn verhaal)....

:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik heb je verhaal net gelezen  ;) en je bent heel goed bezig hoor met goofy alleen vrees ik dat hij de andere valkjes wil leren kennen en dat jij hem daarvan weerhoud dat staat hem niet aan  :-\ misschien een oplossing om de kooien naast elkaar te plaatsen als dat kan, ik weet het niet .

groetjes marilyn

Wilma1

JA DAT KAN WEL, DAN MOET IK COCO EVEN OMRUILEN, DAT IS NL DEZELFDE KOOI, maar ik wist niet of ik daar goed aan deed, dat ie er nerveus van zou worden....ga dat zo meteen regelen!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Hoi

Wat rottig zeg dat Mayka nu zo doet.
Ik hoop dat ze snel weer de ''oude'' is en niet zo blijft bijten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes caroline

ik hoop ook dat mayka snel weer normaal doet hoor  ;)
ik kijk morgen wel hoe ze reageert

groetjes marilyn