de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Ik heb het geprobeert met de kooien naast elkaar....maaaaar dat heeft een bloedbad opgeleverd!!! Goofy heeft zijn poten in NOW TIME geheel stuk geklommen aan de spijlen om bij de valken te komen en reageert naar mij.....TOTAAL AGRESSIEF! Heb in mijn verhaal geschreven.... :o  :o   :'(

Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

Hoi Marilyn,

Ik heb geen verstand van andere vogels, maar het lijkt erop dat Mayka even moet bijkomen van alles wat haar overkomen is. Zoveel aandacht, alles kan en zoveel liefde, aangezien ze dat niet gewend was, moet ze dat gaan realiseren en een plekje geven. Kan het misschien ook zo zijn dat ze wat last kan hebben van hormoontjes?,. Heeft ze het gedrag naar iedereen?
Niet opgeven hoor, want ik vind je een topper met je diertjes, het moet gewoon lukken. Geef het even een paar dagen rust.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat triest voor jullie dat Mayka zo is veranderd vandaag. Ik hoop voor jullie dat ze gewoon een slechte dag heeft en dat het morgen weer een heel eindje over zal zijn. Hopelijk is dit gedrag van haar niet de reden dat ze nog steeds in de dierenwinkel zat, misschien is ze wel diversen keren herplaatst geweest.  :-\

k zal duimen voor jullie dat het weer goed met haar gaat komen, met jouw ervaring en liefde moet dit toch een kans hebben.

Succes!!

Liefs Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Hoe is Mayka vandaag??? Is ze weer wat beter gehumeurt??!!!

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn