de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn
Hier de beloofde foto's.

Groetjes Riny :D
[/color][/b]

trienke

Hoi marilyn en tweety

Hoe gaat het nu met de ara?

Groetjes trienke

marilyn

@ riny
ik ga de fototjes laten zien aan mijn dochters maar momenteel zijn ze allebei niet thuis  ::)

@ trienke
het arajonkie hebben we naar iemand gedaan die meer ervaring heeft in het met de hand opvoeden van zo'n hele kleine donsjes want ook al hebben wij heel wat ervaring in het met de hand opvoeden toch waren wij elke keer weer bang dat hij het niet zou redden door onervarendheid  ::)  :-\ we missen hem wel en we kunnen hem ook niet zo goed blijven volgen omdat hij redelijk ver hier vandaan zit maar toch weten we ondertussen dat hij nog steeds leeft en dat hij het heel goed stelt  ;)

@ iedereen
het was voor ons vandaag een ongelooflijk drukke dag en we hebben elkaar hier dan ook weinig gezien  ::) debbie al gans de dag gaan werken, kim naar mijn moeder om haar haar te doen, marc en joran steeds maar van het éne naar het andere en ik gaan helpen bij de duiven en weet je wat !!!!!!!!!!!!!!!! chanel is gans de dag met mij mee geweest op stap  :P ze heeft veel nieuwe indrukken opgedaan en veel nieuwe mensen leren kennen en ja hoor ze ging van de éne persoon naar de andere om kroeltjes gaan vragen hihihihihi af en toe bij mij eens komen kijken van ........ben je er nog  ??? ......... om daarna weer naar anderen te gaan spelen en knuffelen  8) iedereen was gek op haar en er zijn zelfs meerdere mensen die hebben gevraagd of ik haar niet wilde verkopen  ::)  :P .................... nee hoor chanelleke ma belleke blijft lekker van mij  :P  8)
de andere birdie's zijn vandaag helaas niet lang uit de kooi geweest en als ik dan de kooi nader dan komen ze steevast aan de tralies bedelen om eruit te mogen  ::) tiny is zelfs zo snel om uit de kooi en op mijn schouder te geraken gewoon toen ik hun vers eten gaf  :P ook sunny kwam aan het deurtje haar knuffeltje vragen  :D alleen dora ............tja nog altijd een beetje bang  :-\ ik hoop dat ik ooit haar vertrouwen weer volledig zal kunnen winnen  ::) ik zie haar kijken als ik de anderen een kroeltje geef en soms komt ze dan enkele stapjes dichterbij maar toch blijft ze dan plots aarzelend staan ......... zo van  :-X toch maar niet . mijn hart doet pijn als ik die angst zie , ik zou haar graag helpen maar dat kan ik niet  :-\ dora moet haar angst zelf overwinnen . ze komt wel dicht om trosgierst enzo en als ze uit de kooi is dan vliegt ze dikwijls mijn richting uit met de bedoeling bij mij te landen maar dan plots verandert ze van vliegrichting  ::) hhhhhhhhhmmmmmmmm eigenlijk is ze best wel een zorgenkindje  ::) van mij hoeft ze niet echt dicht te komen als ze niet wil maar haar doen en laten vertellen me toch dat ze wilt komen maar niet durft ............ ik blijf hopen en met veel geduld misschien ...............

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

Jammer dat die arajong ergens anders heen is gegaan, Ik wou het graag volgen ;). aar nu hij in ervaren handen is, is het beter zo he.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes iedereen

ik ben deze namiddag tot bij christine geweest, eindelijk is het er toch van gekomen om kleine pearly te gaan bezoeken  ;D
en ze overtreft mijn stoutste dromen nog , ze is nog mooier dan op foto  :o  :o  :o en een lieve schat dat ze is !!!!!!!!!!!!! amai christine heeft haar zeker heel veel in haar handen gehad want je merkt hoe pearly tot rust komt in de handen van een mens  ;D ze wordt ook dolgraag gekroeld en mijn kleine lieve schat is zelfs in slaap gevallen in mijn handen  ;D  ;D  ;D zoooooooooooooo schattig , ik heb haar geknuffeld en vele vele  :-*  :-*  :-* gegeven maar helaas is ze nog een beetje te jong om al mee naar huis te nemen en eerlijk gezegd had ik ook niet veel zin om weer richting huis te gaan  ::) maar ja ik kon geen 3 a 4 weken bij hen blijven logeren hé  :P dus ja met lood in mijn hart maar afscheid genomen van christine en haar ma  :-\
ik verlang nu nog meer naar het moment dat kleine pearly zelfstandig eet en naar haar nieuwe huisje kan komen  ::)

bedankt christine voor de fijne namiddag en voor alles wat je al voor pearly hebt gedaan want ze is een echte lieve schat en jij ook  :-*

@ trienke
het zou onverantwoordelijk geweest zijn van mij als ik het arajonkie hier had gehouden , ik weet waar hij nu heen is hebben ze veel meer ervaring dan ik en heeft hij ook veel meer overlevingskansen  ;) ik had het arajonkie ook graag hier gehouden maar ik heb nog vele liever dat hij in leven blijft en groot en gezond wordt  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Heel veel sterkte morgen voor Joran en jullie gezinnetje.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Marilyn en Joran
Heel veel succes gewenst vandaag,
en ik denk aan jullie
Groetjes Riny :-*

marilyn

hoikes iedereen

vandaag eff een lange update off topic  :o

vandaag was het idd de grote dag voor joran en deze morgen zo laat mogelijk uit bed, eventjes wassen kleertjes aan en de auto in want langer konden we hem niet thuis houden want dan zou hij om eten en drinken vragen en dat mocht niet meer voor zijn operatie.
toen ik joran aan het inschrijven was moest joran eff hoesten (heeft een lichte verkoudheid maar de huisdokter had ons gezegd dat het geen probleem was dat de operatie gerust kon doorgaan ) maar ik kreeg al onder mijn donders dat ik met joran naar het ziekenhuis was gekomen om te laten opereren terwijl hij ziek was dat ik op die manier de andere kinderen kon aansteken en dat we direct terug richting huis konden gaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok goed begin van de dag  ::)  :-\ ik wou toch eff een arts zien voor ik terug naar huis reed en zo gezegd zo gedaan de verpleegster riep er een arts bij omdat wij niet wilden vertrekken ........... kort nadien kwam de arts erbij en je zult het nooit geloven joran lach net te lachen dat het geen naam had  :P zegt de dokter tegen die verpleegster " zo ziek kan dat kind nu ook niet zijn  ::) " hij heeft joran onderzocht en bekeken en tegen de zin van de verpleegster goed gekeurd om geopereerd te worden. een andere verpleegster heeft dan maar geholpen om alle laatste ormaliteiten in orde te maken en ondertussen had joran echt alle plezier van heel de wereld  :D die verpleegster speelde met hem terwijl ze hem woog enzo dan nog een half uurtje moeten wachten en dan met het leuke blauwe bed naar het operatie kwartier dat vond hij ook heel leuk  :D en net voor de deur van het operatiekwartier moest joran afscheid nemen van papa maar mama mocht nog even mee  ;D  8) ik moest wel speciale kledij aan en een gekke muts op mijn  hoofd waar joran alweer plezier om had hihihihihihi en dan naar de operatiezaal zelf ...............al spelenderwijs haalden ze joran uit zijn bedje en mocht hij alle aperatuur bekijken hij mocht helpen om de klevers op zijn arm en borst te kleven en het klemmetje met het lichtje op zijn grote teen te plaatsen(hartslag, saturatie) hij mocht ook het maskertje voor de verdoving even bekijken en de anesthesist toonde met een ander masker voor wat joran moest doen en zo is hij al spelende weg in slaap gevallen en dan was het voor mij tijd om de operatiezaal te verlaten  :'(

na een tijdje wachten werd ik in de uitslaapzaal geropen want joran zijn bedje werd net binnen gereden, hij werd net terug wakker en kennelijk had hij meer last van zijn oogjes dan wat de arts had gezegd want hij huilde constant en ik huilde even hard mee  :'(  :'(  :'( tot ik het niet meer uithield   :o :censuur en een verpleegster vroeg om hem in godsnaam toch iets te geven tegen de pijn. >:(
5 minuutjes na dat hij iets gekregen had tegen de pijn werd joran al wat rustiger en 10 minuutjes nadien lag hij te slapen als een roosje oef  ::) mijn man heeft hem horen huilen tot in de wachtzaal op het eind van de gang met een dubbele deur ertussen  :o  :o  :o hij heeft ongeveer een half uurtje geslapen en toen hij wakker werd had hij in elk geval geen pijn meer en kon zelfs al een klein beetje lachen om de nieuwe knuffel die hij van zijn zusjes heeft gekregen , een kikkertje  :D dan was het tijd om terug naar de dagkliniek te gaan in de plaats van de uitslaap kamer  ;) snel papa gehaald uit de wachtzaal en terug de leuke rit met zijn bedje ook daar heeft hij weer plezier gehad al was het wel minder dan in het doorgaan maar toch voor ons een teken dat hij zich beter voelde en geen pijn meer had  :D in een mum van tijd was hij klaar wakker en begon te spelen met alles wat hij zag ook tv kijken tussendoor  :P de verpleegster zei dat hij snel herstelde hij vroeg drinken en kreeg een bekertje drinken, toen hij dit kon binnen houden kreeg hij een youhurt en ook dit heeft hij met smaak zitten opeten  :D hij was zo stoer dat de verpleegster zei dat hij terug mee kon naar huis en dan was het nog maar middag !!!!!!!!!!!!!!!!  ;D  ;D  ;D  8) wij allemaal blij en naar huis gegaan tegen 14.00 h kreeg hij toch terug slaap en hebben we hem lekker in zijn eigen bedje gelegd om een tukje te doen en ook mama is eff in bed gekropen want door het vroege opstaan en alle emotie's was ik gewoon kattelam  :-\ en viel al snel in slaap .
na zijn tukje eff naar de oma's om hem te gaan tonen want ze geloofden niet hoe speels hij alweer was  ::)

zijn oogjes zitten nog dik maar hij kan ze wel nog open krijgen en onder zijn wimpertjes zie je de draadjes zitten (ziet eruit alsof hij blauwe wimpertje heeft  ::), onder zijn oogjes begint het ok een beetje blauw te komen maar al bij al valt het nog wel mee om hem te zien, ik had gedacht dat hij er erger ging uitzien  ;)

alles is achter de rug en we voelen ons hier allemaal opgelucht  ;)

@ caroline
bedankt om ons sterkte te wensen   :-* want het was een zware dag voor ons allemaal

@ riny
bedankt om aan ons te denken vandaag en voor de leuke plaatjes  :D joran vond ze erg mooi  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Fijn te lezen dat alles zo goed is gegaan met Joran vandaag en alweer thuis, geweldig hoor.

Verwend hem maar lekker.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Marlyn,

Fijn dat alles goed is gegaan met Joran!!!
Verwen hem maar lekker de komende dagen!!

Liefs, Gerda

Riny

3 juli 2006, 21:55:53 #1885 Last Edit: 3 juli 2006, 22:00:59 by Riny

Hallo Joran
Winnie de Pooh en al zijn vriendjes hopen dat jij snel beter bent.

marilyn

hoikes iedereen

ik heb daarnet samen met joran dit dagboekje bekeken en tegelijkertijd zijn reactie gefilm , jammer genoeg ben ik vergeten om mijn geluid op te zetten bij het filmen  ::)  :-\ maar toch plaats ik het filmpje hij was erg enthousiast vooral op de plaatjes die hij tezien kreeg  :D

http://www.youtube.com/watch?v=J3c4Xm3qcPM

bedankt caroline, gerda en riny voor jullie berichtjes  :-* en wat joran verwennen betreft dat heeft hij al door hoor  ::)  :P hij weet al dat we hem nu niets kunnen weigeren en durft er zelfs van profiteren die kleine deugniet  :P

groetjes marilyn

ps ik heb de cam zo geplaatst dat er niet zo veel te zien is van zijn oogjes dus ook gevoelige mensen hoeven niet bang te zijn om te kijken  ;)

Monky

Hi Marylin,

Ik kom heel even koekeloeren of alles goed gegaan is met Joran.
Gelukkig wel  :) Nu op naar een vlug herstel.

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

gelukkig is alles wel goed gegaan met joran en is de grootste spanning nu voorbij  :D maar volgende week woensdag moeten de draadjes er normaal terug uit en dat is weer onder volledige verdoving  :-\ dus hij zal alles terug herkennen en ik hoop maar dat hij dan keer even flink is als gisteren  ::)

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

gelukkig gaat het goed met joran ;D.
Geef hem maar een dikke lekkere knuffel van mkij :-*

Groetjes  :-* trienke