de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

tweety

hoikes iedereen

vanmorgen leefde het ara jong nog goed het heeft goed gegeten maar we waren nog maar een paar minuuten thuis en da stroom is in heel de straat uitgevallen dus ook waar het arajong zit ondertussen is de stroom al waar aan en we hopen dat het jongske nie doodgaat omdat het te koud heeft gehad waar het arajong in zat was het maar 18°c niet meer nu ondertussen is het al weer 36°c dus het word afwachten

groetjes debbie

tweety

hoikes iedereen 

hier nog een filmpje van het arajonkje bij zijn 2 de voeding

http://www.youtube.com/watch?v=ASBmKf5lgrE

nu nog een fototje

groetjes debbie

Christine

Hier ben ik weer! ;D
Met mij gaat alles goed!
Vanaf nu kan ik al op men voetjes staan!
In het begin zat ik veel op men buikje maar ik begin al aardig sterk te worden!
Ook blijf ik verzot op knuffeltjes en kusjes!
Ik denk dat ik dat nooit ga afleren!
Als baasje 's avonds even komt kijken naar mij voor ze gaat slapen geniet ik altijd! Zeker omdat dat het moment is wanneer ik mijn avondkusjes krijg!
Daarna doet baasje een dekseltje boven mijn hoofd ???
Ik weet nog altijd niet waarom dat is...
Misschien omdat papa de hele tijd in het broedblok wil zitten ???
Dat is niet om mij warm te houden hoor!
Ik zit dan lekker in mijn slaaphoekje en hij aan de andere kant van het broedblok in een ander hoekje!
Meestal maakte hij dan verschikkelijk veel lawaai zodat ik niet kon slapen  >:(
Maar baasje doet daarom deksel op broedblokje zodat hij er niet meer in kan!
Sindsdien slaapt hij altijd heel hoog, op een ding... Zou het een stokje noemen ???
Als ik groot ben leer ik dat allemaal!!
Ik hoop dat baasje mij zal blijven knuffelen tot ik bij jou kom wonen!
Baasje zegt ook veel dat ik mooier aan het worden ben!

Groetjes
Pearly

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Citaat van: Christine op 26 juni 2006, 22:45:20
Citaat van: Es op 26 juni 2006, 22:17:17
Hoi Marilyn,
Wat een poepie zeg Sunny  :-* schitterend mooi.
Heel veel plezier en geluk met de kleine.
Ik heb volgens mij wel wat gemist, Pearly heb je ook nieuw erbij ??? ??? toch  ???
Ik ben nog niet zo ver gekomen om alles te lezen, sorry :-[
Groetjes Esther :-*

Voor kleine Pearly zal je voorlopig in mijn dagboekje moeten kijken!!

Marilyn: als ik tijd heb en ik kan plaats ik morgen een paar foto's! Je zal dan wel moeten kijken in mijn verhaal! :-*

zal ik doen, tja dat heb je hé als je er even niet bent geweest, dan loop je een beetje achter   ;D ;D
groetjes Esther

Christine

Citaat van: Es op 27 juni 2006, 11:39:56
Citaat van: Christine op 26 juni 2006, 22:45:20
Citaat van: Es op 26 juni 2006, 22:17:17
Hoi Marilyn,
Wat een poepie zeg Sunny  :-* schitterend mooi.
Heel veel plezier en geluk met de kleine.
Ik heb volgens mij wel wat gemist, Pearly heb je ook nieuw erbij ??? ??? toch  ???
Ik ben nog niet zo ver gekomen om alles te lezen, sorry :-[
Groetjes Esther :-*

Voor kleine Pearly zal je voorlopig in mijn dagboekje moeten kijken!!

Marilyn: als ik tijd heb en ik kan plaats ik morgen een paar foto's! Je zal dan wel moeten kijken in mijn verhaal! :-*

zal ik doen, tja dat heb je hé als je er even niet bent geweest, dan loop je een beetje achter   ;D ;D
groetjes Esther

Ja ik weet het!
Maar ik zet hier ook regelmatig een tekstje met een foto erbij zodat het voor de rest ook al wat makkelijker is! ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

@ christine

bedankt om een fototje van mijn kleine lieverd te plaatsen  :-*  :-*  :-* je bent een engel nog aan mij denken ook al heb jij het zelf momenteel erg zwaar  ;) denk ook eens aan jezelf hé  ;)

@ tweety
bedankt meisje dat je het filmpje geplaatst hebt want ik had het helaas erg druk hé  ::)

@ es
pearly is een jonkie dat momenteel nog bij christine in het nestje zit maar die ook bij ons komt wonen  ;) ze is een cinamon gepareld geelwangetje dus naast sunny wordt ook zij mijn trots  :D

eff updat over het arajong  ;) het leeft nog steeds en zoals je ziet op het filmpje dat tweety (mijn dochter debbie) heeft geplaatst is het een vechtertje en het eet prima, niet op onze taal letten want wij zijn belgen en  :-[  :-[  :-[ ons taaltje is niet gelijk bij jullie  :P

groetjes marilyn

Christine

Ja sorry eh Marilyn...
Maar als ik aan pearly denk denk ik nu ook meteen aan jou!!
Mama vroeg vandaag achter pearly!
Ik denk dat mama haar stiekem begint te missen :-\
Ze heeft ze zondagmorgen voor de laatste keer gezien...
Dat is ondertussen al 2 dagen geleden en op twee dagen bijna drie verandert Pearly enorm!
Maar ik hou je wel verder op de hoogte al is het via een smsje!

Groetjes
Christine en Pearly die ligt te slapen in het nestblokje! :-*

marilyn

@ christine

sorry dat ik niet eerder hier heb gereageerd maar voel me de laatste dagen niet echt goed  :-\ ik geloof dat je ma pearly ook graag ziet hé  ::)  ;) het is dan ook een speciaal kleintje hé , je eerste zelf gekweekte geelwangetje  8) pearly is zeker jullie trots daar ben ik van overtuigd  ;)

groetjes marilyn

Gerda

Pearly met de P van Prachtig!!!!
Echt een geweldig valkje!! Jullie zullen er alletwee wel erg trots op zijn!!!

Liefs, Gerda

marilyn

hoikes gerda

ik ben niet alleen erg trots op pearly maar ze is zelfs meer dan dat , ze is mijn droom  ;D  ;D  ;D een cinamin geparelde geelwang
ik kan bijna niet meer wachten tot ze hier is  :P en ik ben zeker dat christine ook zo trots is op haar want het is van christine haar eerste zelf gekweekte geelwangetje en ik wed dat pearly bij christine verwend wordt dat het geen naam heeft  ::)  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu eff wat fototjes van pearly
misschien hebben jullie deze wel al in christine haar dagboekje gezien maar toch plaats ik er hier ook een deel
pearly is al veel verandert ze krijgt nu hele mooie veertjes in de plaats van stoppeltjes  :D

is ze niet mooi ?
is ze niet lief ?
is ze niet knap ?
is ze niet .................om te  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

Caroline

Het is een beauty, ze is zeker om te  :-* :-* :-*

Geniet nog lekker van het weekend samen met jullie kleine Joran.

Maandag is toch de grote dag??

Heel veel sterkte en een dikke kus voor Joran.

Ik zal voor hem duimen.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Citaat van: marilyn op 30 juni 2006, 22:10:26

is ze niet mooi ?
is ze niet lief ?
is ze niet knap ?
is ze niet .................om te :-* :-* :-*

Ineke

marilyn

@ caroline
ja maandag is de grote dag en joran zelf beseft eigenlijk niet goed wat er hem te wachten staat ook al hebben we hem erop voorbereid maar ik zit sinds enkele dagen met de zenuwen   :-\ ik wou dat het allemaal al achter de rug was  ::)
en wat pearly betreft ........... ze is niet alleen christine's trots maar eigenlijk ook al mijn trots  :P elke keer ik naar mijn bureablad kijk zie ik haar laatste foto of foto's (want ik verander graag eens  ::) )

@ riny
pearly is een schatje hé zo lief en mooi  :D ik blijf maar naar haar kijken en nu ze veertjes krijgt zie ik pas goed wat een schoonheid het wordt  ;D

@ ineke
je mag haar kussen maar niet opeten hoor anders krijg je met mij te doen  ;)  :P

groetjes marilyn