de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

eventjes voorstellen  :D dit is dora (joran heeft de naam verzonnen ) en is sinds vandaag nu bij ons het is een popje

en verder onze chico is vandaag voor het eerst uit zichzelf op mijn hand opgestapt ;D  ;D  ;D ikke apetrots op mezelf en op chico  ;D  8)

groetjes marilyn

Wilma1

Ik heb ze al gezien....maar ook hier even een felicitatie met je mooie Dora....en dat ze al meteen wordt verleid door Chico  ;D   vrouwenversierder!!!  Gelukkig is ie ook happy met Chanel!!! Tis een mooitje die Dora!!! En Marc zal snel een voliere moeten bouwen hoor, want wie weet komen er nog meer "aanwaaien"  ;D...je geeft ons elke X weer en verassing de laatste tijd!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik heb al een plan uitgetekend voor de voliere en marc heeft al gezegd dat die wat groter mag dat hij materiaal genoeg heeft dus nu nog eff opnieuw uittekenen en dan komt de voliere er wel  ;) dat is ook de reden waarom dora nu al bij ons mocht komen  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

daarnet hebben chanel en chico heel lang uit hun kooi geweest , ze hebben lekker veel rond gevlogen en chico doet chanel enorm veel na, waar chanel gaat haat hij meestal ook uitgezonder misschien dat hij bij de mensen nog een klein beetje bang is maar dat zal ook niet zo heel lang meer duren want hij is vandaag tot 3 maal toe op mijn hand geland en de laatste keer bleef hij toch een tijdje zitten luisteren naar mijn stem  :D mijn hart maakte gewoon een sprongetje van geluk  ;D daarstraks was chico naast mij in slaap gevallen en ik dacht van ik doe ze terug in de kooi en ook dit geeft niet al teveel problemen meer want van zodra hij de trosgierst ziet is hij al bovenop zijn kooi hahahahaha
mijn dag kan niet meer stuk ik ben gelukkig en ik denk mijn birdie's ook want ik had niet verwacht dat chico zo snel aan mij zou wennen maar kennelijk komt hij al graag uit zichzelf bij mij in de buurt zitten  :D

groetjes marilyn

marga

hoi marilyn
gefeliciteerd met dora wat een schatje is het
en wat fijn dat het met  chico en chanel zo goed gaat
geniet er maar lekker van
groetjes marga

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat een snoepie joh, echt een lekker ding.

Maar het is nog wel een kleintje, geef je haar handopfok??

Het is een mooike hoor. Alleen zie ik dat de rechter vleugeltje de veertjes ietsje korter zijn, is ze gekortwiekt??

Veel plezier ermee hoor.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes marga

thx ik ben trots op alle birdie's chanel is al altijd een grote kroelkont geweest, nu doet ook chico erg zijn best om tam te worden en dora ..........haar heb ik nog niet zo lang en het is ook zo'n schatje  :D

hoikes caroline

dora is idd een snoeppie hé ik was er verliefd op van het eerste moment dat ik haar zag  :D dora is niet echt 100 % handopfok maar ze heeft wel al bijvoeding gehad bij de ouders maar nu de ouders een nieuw nestje hebben word ze uit het nest gejaagd en mag ze niet meer in de buurt komen  :-\ ze is 5 weken oud maar heeft wel al een gewicht van 92 gram (met volle krop)  :o  :o  :o daar verschoot ik wel van en nu ik die foto nog eens goed bekijk lijkt het idd dat haar éne vleugeltje korter is dan het andere  :o nogthans is het niet zo hoor want ze is niet gewiekt en dat ben ik ook niet van plan, ze is een schatje zoals ze is en ik wiek haar niet zomaar , trouwens chanel en chico zijn ook niet gewiekt en kendi en misty ook niet . ik vind het wel raar dat het op de foto zo raar toont  ??? eff kijken naar de andere foto's

deze foto wou ik eigenlijk niet plaatsen omdat hij niet echt zuiver is maar hier zie je toch eeb beetje dat de vleugeltjes wel gelijk zijn ::) veel foto's van dora heb ik nog niet maar vandaag doe ik mijn best om er nog enkele te trekken  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Juist omdat ik weet dat jij geen valkjes kortwiekt, leek het me al vreemd dat je deze wel had gekortwiekt.   ;):D

Deze foto lijkt inderdaad de vleugeltjes gelijker.  :D

Het is een liefie hoor.

Groetjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik merkte pas die ongelijkenis aan de vleugeltjes op de foto op toen jij erover begon en ik vind het nog raar  :o ik begrijp zelf niet hoe het komt  :-\ misschien ligt het ene vleugeltje net wat lager zodat het niet helemaal op de foto staat ofzo ik weet het niet in elk geval kan ik je wel zeggen dat dora niet gewiekt is  ;) en nu zie ik net dat chico weer de wacht houd in de buurt van dora haar kooitje  ::) het lijkt wel of die snotneus nu al verliefd is terwij ik de bedoeling had om chico aan chanel te koppelen  :P maar maakt me eerlijk gezegd niet veel uit wie later met wie een koppeltje vormt , er zit toch geen enkele broer -zus tussen dus maakt het weinig uit en ze zijn allemaal even mooi  :D

groetjes marilyn

marilyn

joepieeeeeeeeeeeeee

eindelijk foto's van chico op mijn arm en hand  :D  :D  :D  ;D

hier chico en chanel bij mij op de arm

en hier chico op mijn hand bij dora op haar kooitje

die foto's moest ik nog snel even plaatsen  ::)

groetjes marilyn, chanel, chico en dora

marilyn

hoikes iedereen

daarnet weer eff dora bij me genomen en het is een echte lieverd  :D ze nesteld zich lekker dicht bij me en geniet van de kroeltjes die ik haar geef . na een tijdje viel ze in slaap in mijn armen zo lief en snoezig  :D ik denk dat ik haar al net zoveel verwen als de rest van mijn birdie's want toen ik haar terug in haar kooitje zette riep ze naar mij en probeerde letterlijk aan alle kanten om uit haar kooitje en terug bij mij te geraken aaaaaaaaaach zo zielig , ik wou haar direct terug bij me nemen maar moest toch dringen onder de douche dus tja kon haar moeilijk meenemen hé  :-\ en nu ik hier bij mijn pc dit berichtje zit te typen zit ze gans de tijd naar mij te roepen en hangt ze aan de tralies van haar kooi om toch maar zo dicht mogelijk bij mij te zijn  ::) hhhhhhhhhhmmmmmmmm wie kan dat weerstaan  :-\ ik denk dat ik haar er dan nog eff uithaal maar niet lang meer hoor want dan moet ze echt wel slapen  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Die kleine Dora van jou is een slimme meid.
Na zo'n korte tijd al precies weten hoe ze je om haar vinger kan winden.
Maar het is inderdaad moeilijk om daar nee tegen te zeggen.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

dat kleine lieve dondertje ligt hier ondertussen op mijn schoot te slapen  ::) ze vind het heerlijk om zich te nestelen tegen mijn warme lichaam ook al is het hier in huis veel warmer dan in de voliere waar ze uit komt . djeezes toen ik het nestje van chanel in huis haalde had ik nooit verwacht dat die lieve diertjes zo snel mijn hart zouden bereiken maar toch is het nu zover ik geniet elke dag weer van elk moment samen met hen ik zou hen nu al niet meer kunnen missen zelfs kendi en misty die niet tam zijn hebben toch een plaatsje in mijn hart .

en als alles blijft goed gaan zoals het nu gaat komt er binnen kort nog een pareltje bij maar die is nu nog veel veel te jong om al naar hier te komen (pas 2 weken oud )

als ik nu bedenk heb ik buiten mijn geelwangen (maar die komen er ook nog wel) alle mutatie's die ik wou hebben  :D (alé mijn voorkeuren beperken zich eigenlijk tot witmaskers en geelwangen hoor  ::)  :P niet dat ik de andere mutatie's niet graag zie maar momenteel heb ik daar de ruimte niet voor misschien later .......... wie weet ::)

groetjes marilyn

Riny

Een zachte blik
Een blij gelaat.
Een vriendelijk woord.
Een goede daad.
Al lijkt het weinig wat je
schenkt.
Je geeft veel meer, als je denkt.
Groetjes Riny :-*
[/color][/b]

marilyn

hoikes riny

oooooooooo zo mooi dat gedichtje van jou  :D  :D  :D en het plaatje is ook zo mooi
zoiets kan ik alleen maar krijgen van iemand die in het hart zelf geweldig is bedankt riny :-*

groetjes marilyn