de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn
Dan heb je Mayka ook wel op de moeilijkste leeftijd gekregen.
Maar ik ben blij dat het weer de goede kant op gaat met haar.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

met mijn vogels gaat het zeker de goede kant op en ik ben dan ook apetrots op hen dat ze mij zoveel vetrouwen schenken  ;D  8)

groetjes marilyn

Wilma1

Heee...dat likken doet Ruby sinds gister ook...als ze een bijtje wil geven, gaat ze plots likken HEEEEL zachtjes, net alsof ze het bijten niet zo bedoelde....vandaag is ze chagi en moppert steeds....'k heb wel een enorme blauwe plek op mijn bovenarm en stootte vanmiddag OOK nog tegen een deur...nou verklaar dat maar eens, arme Piet krijgt de schuld  :o  ;D ;D ;D

Ben blij voor je dat Mayka wat rustiger is geworden!!! Gaat ze er nog wel vaak uit ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

mayka heeft ook nog wel eens een chagi dag en dan vermijd ik een beetje om hem aan te raken  ;) ojee een blauwe plek kan ook pijnlijk zijn hé  :-\ en ocharme piet krijgt weer de schuld de sukkelaar hahahahaha  :P mayka komt nog regelmatig uit haar kooi hoor maar eerlijk gezegd chanel meer en nu met chico erbij krijgen ze wat extra aandacht om chico toch nog tam te krijgen en als mayka dan uit haar kooi is gaat dat niet hé  ;) maar we laten haar toch zoveel mogelijk buiten en dat telt toch hé  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

vandaag zijn chanel en chico weer uit de kooi gemogen , bij chanel duurde het niet lang of ze zat al op mijn schouder , chico had wat meer tijd nodig om er uit te komen maar hij heeft goed rondgevlogen  :D ook heeft hij wat trosgierst gekregen en hij kwam weer bovenop de hand zitten (dit keer was het debbie die de trosgierst in haar hand had) en hij heeft tamelijk lang op haar hand van de trosgierst zitten knabbelen  :D hij begint echt zijn angst kwijt te raken  ;D
volgende stap is idd opstappen op de vinger maar dat zie ik de eerste week nog niet te gebeuren maar we hebben tijd van wachten hoor  :D ik ben al heel blij dat hij uit onze handen eet  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dan gaat Chico goed vooruit zeg.
Je hebt gelijk stapje voor stapje , als ze in de gaten krijgen dat je ongedukdig wordt vertikken ze het helemaal.
Ik zit hier te typen met 2 ganzen op schoot.

marilyn

hoikes riny

oooooooooooo je twee lieverdjes op schoot  :D  :D  :D moet leuk zijn met de gansjes  :D

ja met chico gaat het heel goed en er is ook een gepareld witmaskertje op komst voor mij  :D en mijn ventje is al aan het kijken om materiaal te halen voor een buitenvoliere  :D  :D  :D (moet dan wel nog geduld hebben tot hij zin heeft om er aan te beginnen hé  ::) en zo'n werken !!!!!!! ik denk dat hij best wat hulp kan gebruiken maar ik ben wat sneller geweest dan hij en heb al hulp gevraagd aan die vriend hier in de buurt  :P weet mijn ventje nog niets vanaf hihihihihi ) héhé eindelijk begint het voor mij wat rooskleuriger te worden  :D en ik geniet er met volle teugen van en mijn birdie's ook want die krijgen meer aandacht van mij  ::)  :P  8)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Je moet maar zo denken, als de voliere dit jaar niet af komt.
Wat in het vat zit verzuurt niet.
En je hebt dan wat om je op te verheugen en naar uit te kijken.

marga

hoi marilyn
fijn voor je dat ales er rooskleuriger uit gaat zien
geniet er maar lekker van
heb je wel verdiend
groetjes marga

marilyn

hoikes riny
de voliere komt er dat is het voornaamste en is het dit jaar niet tja dan wacht ik gewoon volgend jaar af  ;)

hoikes marga
ik geniet met volle teugen van al het positieve dat op mijn weg komt en doordat ik me beter voel genieten mijn dieren er ook van  :D

groetjes marilyn

marga

Wilma1

Chico ook al op de hand zitten, wat snel zeg! Dat doen ze bij mij niet....ze fladderen de kooi uit en vliegen als dollen door het huis, om dan op de wapper te landen of elders...als het maar HOOG is  ;D. De enige die zich geheel vrijwillig  ::) "aanbied" voor een kroeltje is Melody  :P....dat zal komen omdat ik hem gevoed heb. De anderen vliegen met Koko mee en DIE is niet tam!! Maxime kan ik ook wat aaien op zijn kopje....Charlie is niet bang, maar aanhalen wil ie (nog?) niet

Wat zal dat mooi worden een grote voliere , ga je ze dan allemaal naar buiten doen ???  ::) Dan is het wel stil hoor  ;) !! En je kan vast niet buiten wat valkjes binnen, om te kroelen tijdens het computeren  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

nee mijn valkjes gaan niet allemaal naar buiten hoor ik wil hier bij me nog leven voelen ik zou ze veel teveel missen

groetjes marilyn

Wilma1

Heeeeeeeeee...moet jij niet slapen....morgenvroeg....of zometeen al...staat Joran voor je neus hoor  ;D...IK moet ook vroeg op  :-\ ga een dagje uit naar de LIBELLE BEURS in Almere strand....wel eens van gehoord ??? Dat is zo leuk....samen met mijn vriendin die moet er meer dan een uur voor rijden...ik net een half uur en met de trein!!!! Instappen vlak bij huis en uitstappen OP het strand!!!

En ik dacht wel dat je je valkjes dan TE veel zou missen hahahaha....zou ik ook doen....ze vragen aan mij ook wel eens of ik ze niet buiten wil....neeeee....liever binnen dan zie en hoor ik ze !!!! Ach en dan maar wat vaker stoffen en zo (elke dag :-\ ;D).....ipv rommel van de kids opruimen!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik ga zometteen naar bed hoor maar had hier nog het één en ander te doen op de pc  ;)

groetjes marilyn