29 juli 2025, 17:58:45

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een scheetjes toch. Cyclo zit er echt op zijn gemakkie bij zo te zien, en Nijntje lekker op haar gemak te eten. Echt leuk om te zien.
Veel plezier nog met die 2 donderstenen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

anika_en_spirit

hoi cobie,

ik heb al een tijdje de dagboeken niet meer gelezen, maar vandaag had ik weer tijd dus heb ff 4 pagina's van jouw dagboek bijgelezen..... een hele klus zeg...  :P

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, echte beauty's zeg...
wat naar ook... dat de geparelde is overleden.
gelukkig heb je je andere lieverds nog.  :P :P
ben ook blij om te lezen dat cyclo bijna geen zere pootjes meer heeft. gelukkig maar !!
ik ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe valkjes uit de buitenvolière...

=xxx= anika, summer en spirit.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

daan

Hoi Cobie,

Wat heb je er weer 2 mooie valkjes bij gekregen joh, echt een schatjes hoor. Ik ben ook benieuwd naar de foto's van je volierevalkjes hoor!!!!!!!!!!

Groetjes Daan

Speedy

Hoi Cobie,

Wat een schatjes joh..en die ene op die zitstok, wat een plaatje zeg.
Vertroetel ze maar flink hoor...
Ahum....ja kijk maar goed naar mijn foto hieronder....heb er weer 5....een schatje joh.. lees mijn verhaaltje maar...als je tijd hebt.

Groetjes,
     Trudie

Mandy

Hé Co,

Je hebt er weer mooie valkjes bij hoor! :P
Vooral die bonte witmasker vind ik geweldig.
Ik ben ook benieuwd naar je volière foto's.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cobie

Hoi Mariska.

Het zijn inderdaad scheetjes hoor mijn twee nieuwe valkjes.
Cyclo heeft het erg naar zin, en Nijntje wil de hele dag wel eten  :P.  Ik ga zeker nog heel veel plezier van die twee rakkers beleven. Dat weet ik zeker  ;).

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie

Hoi Anika.

Jij hebt heel wat te lezen gehad zeg. En een mazzel dat ik wat minder in mijn dagboek schreef  :P.
Het zijn echt mooie valkjes hoor die ik erbij heb. En inderdaad erg spijtig dat ik niks voor die geparelde heb kunnen doen  :'(. Maar gelukkig hoeft die niet meer te lijden.
En de pootjes van Cyclo genezen erg goed gelukkig  :P.
De foto`s van mijn aanwinsten in de voliere komen gauw.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi hoi Daan.

Het zijn inderdaad mooie valkjes, zelfs Nijntje met zijn kale paterskopje. Het heeft iets vertederends dat kale kopje  :P.
Maar daar komen wel veertjes op hoor, hoop ik  :P.
De andere valkjes komen gauw in mijn dagboek nog ff geduld.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hallo Trudie.

Het zijn lekkertjes hoor die twee  :P.  Ik vind Cyclo ook de mooiste valk die ik heb, maar Beetle blijft de liefste.
Vertroetelen doe ik ze zeer zeker allemaal. Ze hebben het beter als Daan  :o  :o  :o.  Daan moet nog wel eens op zijn eten wachten maar mijn valkjes niet  :P.
Top hoor een valk erbij Trudie. Ik ga zeer zeker je verhaal lezen.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Mandy.

Die bonte witmasker is een plaatje hoor, daar ben ik echt trots op  :P.
De volierefoto`s komen echt gauw.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Sanna

Hahahaha, die arme Daan. He-le-maal als laatste in rij achter al die valkjes (want hoeveel heb je er nu binnen zitten? ;D). Maar ik geloof vast dat hij er stiekum ook wel gek op is hoor! Je bent onderhand zelf een halve valk ;).

Groetjes van Sanna
Pepper & Kaily

Cobie

Hoi Sanne.

Als het erop aan komt is Daan nummer 1 hoor voor mij. Maar dat is logisch natuurlijk  ;).
Ik heb binnen nu 11 valkjes zitten erg veel hoor  :o.
Hij vind ze ook best wel leuk hoor. Soms zit hij stiekum met ze te spelen  :P. Ik doe dan net of ik het niet zie maar ondertussen.
Ik kan alleen niet vliegen maar verder ben ik inderdaad een valk  :P.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Irene

Heej Cobie,
 ::) Zo het heeft ff tijd gekost, maar ik ben helemaal bij met je dagboek!!! Pijn  in mijn arm van het scrollen van de muis ;D
Ja, jij hebt mijn schat(ten) gezien; Gijs thuis en Rudie bij Lique, dusseh...wanneer kan ik die van jou live zien? :D :D :D
Heb je Cyclo al in zijn nieuwe huis? En hoe gaat het met je andere nieuwe aanwinsten?
Ik hoor het graag!
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Cobie

Hoi Irene.

Als je nu maar geen muisarm hebt van het scrollen  :o.
Maar je moet ook bij blijven hoor in mijn dagboek  :P :P.
En mijn schatjes mag je gerust èèns komen bekijken hoor, bel me maar een keer om een afspraak te maken.
Cyclo vind zijn nieuwe kooi machtig mooi. Eerst wat onwennig maar nu, alsof hij er al jaren inzit. Ik ben blij dat Cyclo het mooi vind  :P.
Mijn nieuwe aanwinsten hebben het ook reuze naar hun zin in de voliere. Ze eten en drinken goed en kunnen goed met de andere valkjes overweg. Dus geen vuiltje aan de lucht.
Nou je bent helemaal op de hoogte nu  ::).

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hallo trouwe fans.

Eindelijk weer iets van mij in het dagboek. Ik kreeg vandaag het droevige bericht van Frans dat het nestje met bonte valkjes het niet heeft gehaald. En zoals jullie weten zou ik er daar èèn van krijgen. Frans veel sterkte met dit verlies  :'(.
Verder is er hier ook het èèn en ander verandert.
Mijn halsbandparkiet Blue Sky woont hier niet meer, ik heb hem verkocht aan een goede kennis. Blue Sky kreeg te weinig aandacht van mij, en dat is niet goed. Maar waar hij nu zit heeft hij het prima, het is het enigste huisdier daar dus aandacht zat. Blue Sky het gaat je goed daar ;).
Verder heb ik ook wat valkjes uit de kamervoillere naar buiten gedaan. Daffy is naar buitengegaan en is nu met de bont geparelde uit friesland bevriend. Ik kreeg Daffy echt niet tam  :-/. Verder zijn Nijntje en Kleintje naar buiten gegaan. In huis was het al een onafscheidelijk span. Dit zijn de valkjes die bij mijn broer vandaan kwamen, met de kapotte kopjes.
De kopjes zijn mooi genezen, en ze vermaken zich prima in de buitenvoillere. Ik heb dit gedaan omdat de valkjes anders toch te weinig ruimte in de kamervoillere hebben. Cyclo zit apart in een kooi. Ik heb Cyclo wel ff in de kamervoillere gehad maar dat was echt niks waard. Trekken aan de staart van elk valkje wat maar in de buurt kwam en maar blazen en pikken naar de andere valkjes :o. Dus die zit apart, misschien komt dat ook wel door zijn moeilijke start. Buiten de kooi gaat het prima, en vliegen ze gezamelijk door de kamer.
In de kamervoillere zitten nu Beetle en Birdy 2 wildkleurtjes, Lucky en Sparkel 2 bonte, Elvis en Misty 2 lutino`s en Kismo en Parel 2 geparelde. Een heerlijk stel dus  :P.
Nou jullie zijn weer op de hoogte.

Groetjes van Cobie en de Valkjes.

[/glow]