1 augustus 2025, 20:13:55

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

Cobie

Hoi Diana.

Nou 1 uur stil zitten is voor mij heel moeilijk hoor  ::).
Maar het was voor het goede doel toch, of niet dan?
Ik heb boven mijn enkel ook een tatoo, die was toen ook erg gevoelig.
Maar deze was pijnlijk  :'( :'( :'(.
Een Beetle zonder kleur had echt niet gekunt.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie

Hoi Barbara.

Dit is ook mijn derde tatoo.
En ik hou van al mijn valkjes maar Beetle is net iets meer.
Ik vind ook dat hij dit verdient, voor alles wat hij voor mij heeft betekent en nog betekent.
Zelf vind ik de plaats waar hij zit ook erg mooi.
Zo heeft niemand er last van  :P :P.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Trudie.

Inderdaad als ik mijn tatoo wil zien moet ik voor de spiegel gaan staan. Maar op mijn arm vond ik het te groot worden.
Gelukkig heb ik goed nagedacht voor ik deze tatoo nam.
Maar ik vind dat Beetle dit verdient. Beter kan ik hem niet bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan. Veel mensen zullen dit niet begrijpen, hij is voor mij meer dan een valkparkiet. Je kunt tegenwoordig ook je tatoo weg laten laseren, is dit niks voor jou dan? Of een tatoo eroverheen inderdaad. We wachten wel af.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

anika_en_spirit

hoi hoi cobie,

mooi, mooi, mooi hoor,
die tatoo van beetle.
veel plezier ermee !!

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Mandy

Hé Co, dat ziet er goed uit joh!  ;D
Dat is een hele mooi tattoo geworden en nog best groot eigenlijk!
En een heel mooi gedichtje ook... :P
Ik belde vandaag voor een afspraak, maar ze waren maandag pas terug van vakantie. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cobie

Hoi Anika.

Bedankt bedankt bedankt  :D :D :D.
Ik ben er erg wijs mee.
Zelf kan ik hem niet goed zien maar ik loop de hele dag te pronken hoor met mijn tatoo.
Plezier heb ik er zeker van.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Mandy.

Ja het is een beste tatoo, groter als Beetle zelf  ;D ;D ;D.
En een gedichtje hoort erbij voor mijn vriend.
Das vervelend dat je moet wachten nu, wel doorzetten hoor.
Hou me op de hoogte.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Natanella

Hoi Cobie
Ik had al een poosje je dagboek niet gelezen en ben er vanmorgen samen met Solo maar eens lekkr voor gaan zitten! Je tattoo had ik al gezien op de chat, maar nu kon ik hem even rustig bewonderen! Hij is prachtig en hij past echt bij je, zoals je staat te glimmen op de foto`s!
Uit je gedichtje begrijp ik, dat Beetle voor jou wel extra speciaal is. Dus dan kan ik me voorstellen dat deze tattoo een kroon op jouw gevoel is voor datgene wat jij met Beetle hebt.
Ja en dat je super dol bent op een valkparkiet: dat is iets wat ik nu ook heel goed kan begrijpen ;)
Momenteel zit Solo de hele tijd bij me en wil steeds geknuffeld  worden  ::)
Nooit echt  nooit  kunnen denken hoe HEERLIJK zo`n vogeltje kan zijn.En ik denk dat maar weinig buitenstaanders dat ook echt kunnen begrijpen!
In ieder geval veel plezier met je  nieuwe aanwinsten en met je prachtige tattoo! En dat het origineel maar nog heel lang bij je mag blijven!
Lief4s, Anita en Solo

Hij is p+

\+3

demi

hoi cobie

wat een ontzettende mooie tattoo!!
echt mooi duidelijk.
maar voor iemand voor wie je zoveel houdt heb je dat over...
en een super mooi gedicht ook weer!! emotioneel.....

groetjes diana w ;D

Cobie

Hoi Anita.

Je moet mijn dagboek wel blijven lezen hoor, anders mis je heel veel. Maar er lekker rustig voor gaan zitten met Solo vind ik ook goed hoor  :P  :P  :P.
Ik vind ook dat deze tatoo echt bij mij past, ik ben er ook onwijs gelukkig mee.
En inderdaad heb ik iets aparts met Beetle, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen  :-/. Maar nu je zelf een valkje hebt begrijp je het beter denk ik. Het is niet zomaar een vogeltje, het is een speciale vriend. Een vriend die je alles maar dan ook echt alles kunt vertellen. En een valkje zal je nooit op je hart trappen, daar kunnen mensen een voorbeeld aan nemen  8).
Ook ik hoop Beetle nog heeeeeeeeeeeeel lang bij me te mogen hebben.

Knuf van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Diana.

Bedankt voor het compliment, ik vind hem ook super hoor.
Het is inderdaad precies Beetle.
Beetle verdiende dit echt. Ik hou zo ontzettend veel van hem, dat is met geen pen te beschrijven.
Fijn dat je mijn gedicht ook weer kunt waarderen.
Toen het af was zaten de tranen bij mij ook hoog hoor  :'(.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

moonwitch (diana)

hoi cobie

Ben de laatste tijd niet veel op de computer geweest (te druk gehad).
Maar vandaag had ik ff tijd om een paar dagboeken te lezen en die van jouw is daar een van.
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe valkjes en al 10 binnen in de voliere echt super.
Dan je tattoo, persoonlijk hou ik er niet van, maar bij een ander vindt ik het erg mooi en dat je beetle voor altijd op je schouder mee draagt is echt super, en je gedicht voor beetle is echt heel erg mooi geschreven.
Ik hoop zelf in zwolle 4 oktober nog een paar mooie valkjes te kunnen kopen, in de hoop dat jullie me niet voor zijn ;).
Ben al hard aan het sparen voor deze valkjes.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Cobie

Hoi Diana.

Ik hoop dat de drukte nu weer wat achter je ligt. En fijn dat als je de dagboeken leest de mijne er èèn van is. Ik vind dat fijn om te horen :P  :P  :P.
Nummer 10 is al wel gekocht, maar nog niet in amersfoort aangekomen. De valkjes zijn nog te jong. Maar inderdaad nummer 10 is een feit  ;).
En zeer zeker bedankt voor je oprechte reactie over mijn tatoo. ik ben er zelf erg wijs mee. En ja dat dichten zit in mijn bloed denk ik  ;D.
Ook ik ben aan het sparen voor 4 oktober, wie weet zit er iets van mijn gading bij. Zoek jij iets speciaals?
Ik hoop je dan zeer zeker te zien.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Sanna

Hoi Cobie!

Hè  hè, ik ben eindelijk bijgelezen in je dagboek. Iedere keer als ik er bijna was, had je alweer een paar bladzijden bijgeschreven  :D. Maar ja, jij beleeft ook zoveel met al die valkjes. Ik heb er (nu) nog maar 1, dus dat valt nog te overzien (alhoewel ik iedere keer moet opspringen om weer een of ander toch wel belangrijk papier uit z'n bekkie te wurmen voordat-ie het verruïneert  ::)). Maar je dagboek blijft errug leuk om te lezen. Keep up the good work!
Mooie tatoo trouwens. The one and only rightfull place for Beetle...

Groetjes van Sanna

Cobie

Hoi Sanna.

Wat leuk dat je mijn dagboek leest  :). En fijn dat je het ook leuk vind. Zolang het gelezen word blijf ik wel schrijven hoor over mijn valkjes  :P  :P   :P.
Ook ik ben begonnen met èèn valkje (Beetle). Al gauw kwam nummer 2 en nu al bijna nummer 10. Dit alleen in huis dus.
In de buitenvoliere zitten er nu 16. Die hebben ook geen naam hoor, dat kan ik niet onthouden  ::).
En ook met èèn valkje kun je erg druk zijn. Ze zijn zo ontzettend nieuwschierig en ondernemend  :-/.
Maar dat blijft leuk toch? Ik zou ze niet willen missen.
En die tatoo, die zit wel goed  :o.
Nou alles blijven lezen hoor, niet meer achter raken.

Groetjes van Cobie.

[/glow]