3 augustus 2025, 20:40:49

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

Cobie

Hoi Daan.

Ja een gezellig zooitje hier hoor ;D ;D ;D.
Maar het heeft ook wel wat hoor die diertjes.
Zowel binnen als buiten is het genieten.
Maar in de voliere buiten kan ik nog wel wat kwijt hoor ::).
Volgend jaar dan maar èèns kijken met de kweek.
Het scheelt dat Daan en ik bezeten zijn van onze diertjes, we houden elkaar in evenwicht.

Groetjes van Cobie  :-*.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie

Hoi mariska.

Ja Daan heeft na lang zeuren een deel afgestaan, daar ben ik echt wijs mee.
En ik had niet gedacht dat hij de valkjes die er binnen bij zijn gekomen zou accepteren. Zo zie je maar weer ook ik kan me vergissen :-X.
En in de watten leggen doe ik nu niet hij heeft het al zo warm  :D :D :D :D. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.
En valkje nummer 10 zou inderdaad een witmasker kunnen worden. Maar een albino vind ik ook mooi. En het allerliefst wil ik een bonte witmasker.
Ik zie wel wat er op mijn valkenpaadje komt.

Groetjes van Cobie  :-*.

[/glow]

anika_en_spirit

hoi cobie,

het gaat wel weer lekker daar hè.
het ene valkje naar de andere.
en dat zonder dat daan het niet oké vind.
super toch !?  ;D
nu nog op naar nummer 10.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Cobie

Hoi Anika.

Ja het gaat heel erg hard hier met de valkjes  :P.
Dat was echt niet de bedoeling, kan ik je vertellen.
Maar Daan vind het niet erg dus laat ik het maar zo.
Hopelijk komt nummer 10 ook gauw.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

9 augustus 2003, 02:14:00 #409 Last Edit: 9 augustus 2003, 02:52:15 by Angelique
Hallo Allemaal.

Nou hier weer wat van ons hoor  :D :D :D.
Zoals bekent is ben ik bezeten van mijn valkjes, daarom heb ik mijn haar laten doen. Met een mooie kuif, zo lijk ik wel wat op mijn valkjes toch  :P :P :P.

Nou en verder heb ik een love duo. Misty en Parel zijn echt verliefd op elkaar. Het is vertederend om te zien.

Dus wil ik volgend jaar een broedblok ophangen.
Kijken wat voor moois daaruit komt  ::) ::) ::).

Parel is nu nog te jong en trouwens misty ook.
Dus moet ik geduld hebben tot volgend jaar.

Verder gaat alles goed hier met de valkjes. Ze hebben het wel warm dat vind ik wel sneu hoor. Dus sproei ik ze regelmatig. Soms kunnen ze dit niet waarderen en laten dit ook merken dan :-[ :-[ :-[.   Zo wat kunnen ze dan krijssen zeg of ze vermoord worden :P :P.
Met Daffy gaat het ook vrij goed nu, ze heeft zich aardig aangepast. Tot twee keer toe heeft ze me tot bloedens toe gepikt :'( :'(.  Nu kan ik wat makkelijker bij haar in de buurt komen, maar ik mag nog niet aan haar zitten. Maar ik blijf het proberen met haar  ;D.
Kismo, Birdy en Daffy kunnen het uitstekend met elkaar vinden. Ze zijn altijd met ze drieen. Zit de èèn op de bodem dan komen de andere twee ook, dit gaat met alles zo.
Ik heb dus een Siamese drieling  :P :P :P.
Alleen lijken ze niet op elkaar, qua uiterlijk dan.
Het is wel komisch dat de drie jongste elkaar gevonden hebben.
Birdy trekt toch meer naar haar leeftijdgenootjes, en minder naar Beetle  :-/ :-/.
Maar mijn beetle vind alles best en kijkt heerlijk toe hoe het reilt en zeilt. Gelukkig is hij niet jaloers ;).
Ach en ik verwen hem dan toch net ff iets meer, dat moet kunnen toch.
Tot de volgende keer.

:-* van Cobie en de valkjes.

[/glow]

anika_en_spirit

hoi hoi cobie,

aaah gossie, wat lief die twee op de foto.
ik hoop voor je dat dat volgend jaar wat word.

groetjes anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat heb je je haren toch supermooi geverfd. Echt gaaf. Ze zeiden gisteren dat het groen was, maar ze hebben mij denk ik voor de gek gehouden.

Wat een leuk stelletje heb je toch weer. Hopen dat het volgend jaar wat wordt. Duimen dus.

Groetjes + dikke knuf,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cobie

Hoi Anika.

Ja wat enig hè die twee valkjes zo samen  :P :P.
Dit is echte liefde hoor, dat zie je wel.
En afwachten maar volgend broedseizoen, hopelijk zijn ze dan nog verliefd ;D.
En krijg ik een mooi nestje van ze.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Mariska.

Hahaha wat moet ik lachen zeg, groen haar.
Je kunt jou ook alles wijsmaken hoor  :P :P :P.
Het is zwart met een blonde kuif.
Mijn volgende stap is een tatoo van beetle.
Als ik die heb zet ik wel een foto in mijn dagboek  :o :o.
Nou en met mijn loveduo moet ik inderdaad afwachten.
Maar daar lees je dan ook wel weer over.

:-* van Cobie.

[/glow]

daan

Hoi cobie,
wat heerlijk zo'n verliefd stelletje Parel en Misty. :)
Erg leuk Cobietje. Veel succes.
En hopen op volgend jaar een nestje hahhaha

Gaaf kapsel joh.
ze zeggen altijd dat dier op baas gaat lijken maar bij jouw is het andersom, baas gaat op dier lijken hahahahaha :D

Knuf daan

Barbara

Een tatoe van Beetle, gaaf zeg!!! Ik denk er ook wel s over om een tatoe van een valkje te nemen, maar dan moet het niet zomaar een valkje zijn, maar een eigen natuurlijk, en welke moet ik dan kiezen..... Ik denk dat Croky met zijn parels een mooiere tatoe zou worden, maar Dimi was mijn eerste valkje en zonder hem was Croky nooit bij mij gekomen.... Bovendien heb ik al 3 tatoes en is 2 valkjes erbij wat teveel van het goede, ik heb zelfs nog een ander idee op stapel voor een 4de tatoe, dus dan toch maar geen valkentatoe, dan word ik net een schilderij...

moonwitch (diana)

hoi cobie

Super hoor je valkenkuif. En dat love duo van je doet het ook leuk, hopelijk krijg je daar jongen van.
Toen ik net ging samenwonen (al heeeeel lang terug) had ik een koppel grasparkietje en die heette ook parel en misty alleen was parel in het engels geschreven dus pearl en misty. Grappig omdat dan zo weer terug te zien in een valkenpaartje.
Wie weet komen we elkaar nog tegen in zwolle, 4 oktober, vogelmarkt.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mandy

11 augustus 2003, 01:31:34 #417 Last Edit: 11 augustus 2003, 01:32:47 by Mandy
Hé Cobie kuif!  :D  Leuk hoor, staat je goed, ik vind het eigenlijk mooier als dat rode haar. ;D

En ik kon nu ook mooi een stukje voliére op de achtergrond zien, ziet er goed uit. Ik had het al wel eens eerder gezien, maar dat waren donkere foto's en van dichtbij. ::)

En je hebt mooie valkjes hoor, een lief stelletje zo, dat wordt weer spannend volgend jaar! :P
Maar bij velen van ons wel denk, want er zijn er nogal wat die de laatste tijd nieuwe valkjes aangeschaft hebben, het is gewoon een epidemie! :D

Enne bij mij komt er binnenkort ook een tattoo! :P
Alleen twijfelde ik ook nogal wat en hoe precies.
Ik vind gras-en valkparkieten leuk, ik heb ook een lieve grijze roodstaart, maar wie weet heb ik over 20 jaar alleen maar rosella's, wie zal het zeggen? Dus ik wilde het toch neutraal houden en ik denk nu aan 1 veer op de buitenkant van mijn linker enkel, en dan moet het uiteraard een veer met het visgraatmotief worden, want ik ben natuurlijk een vrouwke en ik sta ook wel op mijn strepen dus dat vond ik wel toepasselijk. Of het wordt een fijn enkelbandje van aaneengeschakelde kleine veertjes, wat lijkt jullie het mooist? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cobie

Hoi Daan.

Ja Daan love is in the air hier hoor. Het is werkelijk machtig om te zien. Geen moment zijn ze zonder elkaar.
Hopelijk volgend jaar een mooi nestje van ze.
En inderdaad baasje gaat op valkje lijken :P :P.

:-* van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Barbara.

Ja ik heb voor beetle gekozen omdat hij mijn eerste valkje was. En toch een speciaal plekje in mijn hart heeft.
Deze tatoo word ook mijn derde hoor. Ik heb een dolfijn op mijn rechter enkel, en op mijn linker bovenarm een roosje met de naam van Daan. Het liefst liet ik ze allemaal tatooeren, maar dat gaat helaas niet  :-/.

Groetjes van Cobie.

[/glow]