3 augustus 2025, 17:03:32

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

Cobie

Hoi Daan.

De foto`s zijn door Angelique gemaakt, en zeker mooi geworden :P :P :P.
Ik vind het ook wel wijs hoor zo`n grote kerel met die kleine valkjes.
We hebben echt een geweldige dag gehad, en veel gelachen.
Mijn nieuwe valkje heet Daffy.
Dat je dat ff niet meer wist is je vergeven hoor :P :P :P.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie

Hoi trudie.

Ja het klopt nummer 9 is hier nu ook :P :P :P.
En het klopt dat er nog niks over in mijn dagboek staat hoor, moet ik nodig doen :-/.
En inderdaad is de foto op de chat langs gekomen.
De geparelde is van mij :P :P :P :P.
Binnenkort staat het in mijn dagboek hoor.
Ja het schiet op naar nummer 10.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

moonwitch (diana)

Hoi Cobie

:D Jij bent ook erg sneeky ;), Bij lique en peter op visite gaan om 1 valkje op te halen, en er dan met 2 thuiskomen :D.
Tja daar kon daan dus niet meer onderuit he :D.
Is wel een goed idee eigenlijk, moet ik ook eens toe passen.
Ik moet eerlijk bekennen Daffy is een hele mooie valk, en ik wens je er heel veel plezier mee en natuurlijk ook met al je andere valkjes, en ik lees de belevenissen wel weer in je dagboek.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Cobie

Hoi diana.

Ja verleden week zaterdag ging ik met toestemming van daan Birdy halen :P.
En afgelopen zaterdag ging Daan Peter helpen met de voliere, en zijn lique en ik wezen winkelen :P :P.
Nou er daar zat Daffy, liefde op het eerste gezicht.
Ik kon dus niet overleggen met daan of het goed was :-/.
Het is eigenlijk best sneeky ja. Moet je echt èèns proberen.
Een valk breng je toch niet terug, of wel dan :P :P :P.
En je leest zeker meer over Daffy in mijn dagboek.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

29 juli 2003, 01:06:33 #394 Last Edit: 30 juli 2003, 00:48:50 by Angelique
Hallo lieve lezers.

Zoals de meesten van jullie wel weten is inmiddels valk nummer 9 in huis. :P :P :P.
Het is wederom een prachtig exemplaar, en ik ben er dan ook super trots op. Deze valk was echt niet de bedoeling  :-/.
Maar wij waren bij Peter en Angelique, de heren aan het werk en de dames winkelen. Nou dan is het ff bij de dierenwinkel kijken  :o :o :o. En wat zie ik daar ::) ::) ::) ::), een plaatje van een valk. Naar de prijs geinformeerd, dat viel heel erg mee. En hup de koop was gesloten :P :P :P.

Het is een geparelde witmasker. En het is zeer waarschijnlijk een pop. Dat hoop ik dus wel want dan blijven de parels.
Is het geen schatje? Ik heb haar Daffy genoemd.
Weer bij de mannen aangekomen liet ik mijn valkje aan Daan zien, hoe zou hij reageren :-/ :-/.
Nou hij vind haar mooi :o :o :o, ik wist niet wat ik hoorde  natuurlijk. Nou dacht ik dit gaat super, ik zeg verder maar
niks :-X :-X. Thuis aangekomen haalde ik Daffy uit de vervoerskist. En zette haar binnen bij de andere valkjes  :P :P.
Beetle keek er naar en toen naar mij, alweer een nieuwe dacht hij waarschijnlijk :-/. Kismo vond het super en sloofde zich geweldig uit. Waar was zijn jaloezie gebleven :o.
Kismo is op slag volwassen geworden :P :P :P.
Zondag dacht ik nu moet Daffy zeker naar de buitenvoliere, maar nee hoor ze zit nog steeds lekker binnen. Ik denk dat Daan erg onder de indruk is van Daffy, hij bedacht ook haar naam. Ik vind de naam niet zo, maar ja als ze daardoor binnen kan blijven 8). Ik zit maar met èèn probleem.
Weer een onevenaantal valkjes in huis :o :o.
Hoe moet ik dit weer oplossen :P :P :P.
Hier nog een foto van Daffy en Kenzo, het nieuwe valkje van Lique.

Wat een heerlijke diertjes hè.

:-* van Cobie en de Valkjes  :-*.

[/glow]

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een supermooi valkje heb je er weer bij zeg. En tuurlijk is het ook super dat Daan er zo positief op reageerde. Op naar nummer 10!!!.

Groetjes + knuf,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cobie

Hoi Mariska.

Ja het is een donders mooie valk hoor die ik er bij heb nu  ::) ::). Ze is echt een plaatje om te zien.
Ook ik was beduust dat Daan er niets van zei :P.
En nummer 10, ik wil wel hoor ;D ;D.
Misschien moet ik nummer 10 er wel stiekem bijdoen, Daan telt de valkjes toch nooit :-X.
Nee dat doe ik toch maar niet, zo gemeen ben ik nou ook weer niet :-/.

Knuffie van Cobie  :-*.

[/glow]

Paul

Hoi Cobie,
Wat een mazzel dat je pas een grotere volliere bent tegengekomen :-)
Ze hadden nooit allemaal in die oude gepast anders.
Hij is inderdaad erg mooi hoor ik hoop er ook ooit een van te krijgen uit eigen kweek :-)
(voor het geval Mariska dit leest: ja Mariska ik wil ook een verfspat :D   )
Ik ben benieuwd hoe je nummer 10 het huis in gaat smokkelen :-)

Groetjes, Paul

daan

Hoi Cobie,

Iedere x als ik Daffy zie op de foto, wordt ik weer verliefd, ik begrijp wel dat Daan geen woord zei. liefde op het eerste gezicht, met een mond vol tanden  :D :D :D

Op naar nr 10!!!!!

Doegies Daan :)

Cobie

Hoi Paul.

Ja ik had echt mazzel die kamervoliere   :P :P :P.
Maar als ik die niet had gehad, waren er niet zoveel valkjes gekomen hoor in huis  :-/.
En inderdaad is Daffy een plaatje. ik hoop voor je dat je er èèn uit eigen kweek krijgt.
En Mariska zal toch wel begrijpen dat het plagerij is van jou  ::) ::) ::).
Eerst moet ik tegen valkje nummer 10 aanlopen Paul, en dan naar binnen smokkellen  :-/ :-/ :-/.
Tegen die tijd hoor je het wel.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Daan.

Ja inderdaad dat had ik ook met Daffy, liefde op het eerste gezicht. Ze is niet echt tam maar dat hoop ik wel voor elkaar te krijgen  :P.
Daan heeft niks negatiefs gezegd over haar, alleen dat hij haar mooi vind  :P  :P  :P.
Dus ik ook gelukkig.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Kolkkie

CitaatHij is inderdaad erg mooi hoor ik hoop er ook ooit een van te krijgen uit eigen kweek :-)
(voor het geval Mariska dit leest: ja Mariska ik wil ook een verfspat :D   )

Hoi Paul,

Ben je toch erg jaloers geworden nadat je Pukkie met eigen ogen hebt kunnen aanschouwen?
Ik weet dat je een geintje maakt (dat van Rainbow is ook een geintje ;))), ik weet wie het zegt.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Cobie

Hallo lieve lezers.

Nou ik heb het gedaan hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al mijn grasparkietjes zijn weg uit mijn buitenvoliere  :'( :'( :'( :'( :'(.
Maar ze zijn wel heel goed terecht gekomen hoor :P :P.  Ze zijn naar mijn jongste broer gegaan. Hij heeft ook een voliere en is dol op grasparkietjes. Het voordeel is dat ik ze kan zien wanneer ik wil.
Ik heb nu in mijn buitenvoliere 14 valkjes, 3 kakarikis, 1 bourkeparkiet en kwarteltjes zitten.
Voor de valkjes is het nu lekker rustig, de parkietjes waren vrij druk. En toch mis ik ze best wel :-/ :-/.
Maar mijn grootste hobby zijn toch de valkjes.
En eerlijk moet ik bekennen dat de valkjes van mijn broer jongen hebben. Die komen dan weer hierheen ::) ::) ::).
Zo zijn we allebei blij :) :).
Ik heb in een korte tijd best veel valkjes bij elkaar gekregen zeg. Buiten dus 14 en binnen 9.
Hoezo uit de hand gelopen hobby ::) ::) ::).
Daan heeft zelfs een stuk van zijn voliere en nachthok aan mij afgestaan. Ja ik weet het dat is erg lief van hem :P.
Maar hij krijgt daar ook zoveel voor terug.
Bijna al mijn liefde, eerst de valkjes en hondjes :P :P :P.
Nee wij redden het wel saampjes.

Groetjes van Cobie en de Valkjes  :-*

[/glow]

daan

Hey Cobietje,

Dat gaat allemaal wel lekker daar bij jou, het is idd de laatste tijd wel hard gegaan bij jouw uitbreiding :D  :D
Leuk joh een buitenvoliere en in huis ook nog eens valkjes.
Heerlijk he al die beesten, hhahaha.

Ja jullie redden het zo wel saampies. ;)

Doegies Daan ;D

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een scheet is Daan toch weer, dat hij zo een deel van zijn nachthok afstaat aan jou. En natuurlijk ook dat hij jouw 'gezins'uitbreiding zo accepteerd. Leg hem maar lekker in de watten.
Het is wel gaaf dat je aan het uitbreiden bent. Nummer 10 zal wel snel komen, want nu zal er ook weer een witmasker binnen moeten komen, om alles gelijk te trekken.

Groetjes,

Mariska