28 april 2024, 23:45:35

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Christine

mooie foto's!! je hebt ons heel goed beloond!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Lieve foto's Tara! Je hebt echt prachtige valkjes!

Groetjes,
Peet

Petra en Cheeky

Enneh... sorry dat ik pas zo laat reageer... met al die dagboeken en verhalenboeken had ik pas heel laat in de gaten dat je weer begonnen was met schrijven!  ;) Het ligt dus niet aan jou! Men moet je gewoon weer helemaal ontdekken!  ;D

Tara

Citaat van: Christine op 13 november 2005, 11:28:11
mooie foto's!! je hebt ons heel goed beloond!! :-*


Dank je wel Christine, blij dat te horen :-*

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 13 november 2005, 11:42:37
Lieve foto's Tara! Je hebt echt prachtige valkjes!

Groetjes,
Peet


Ook dank je wel Petra, het zijn vooral schatjes!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 13 november 2005, 11:51:28
Enneh... sorry dat ik pas zo laat reageer... met al die dagboeken en verhalenboeken had ik pas heel laat in de gaten dat je weer begonnen was met schrijven! ;) Het ligt dus niet aan jou! Men moet je gewoon weer helemaal ontdekken! ;D


En da's geen probleem joh, kan me heus voorstellen dat het moeilijk is, met al die dagboeken en verhalen, vind ik ook hoor, kan ze nu ook nog niet allemaal volgen, maar de meesten wel al weer ;D

Groetjes, Tara :-*

es

Hoi Tara,
Hoe is het met je valkjes, dacht ga gewoon even vragen, was nieuwsgierig. ;D ;D zoals gewoonlijk ;) nee hoor ben gewoon benieuwd. ;D ;D
Es :-*

Tara

Hoi Es en allemaal,

het gaat heel goed met de valkjes hoor :).
Heb alleen even weinig tijd gehad van de week om foto's te nemen, zal mijn best doen vandaag na het paardrijden.

In elk geval, ik heb allerlei sieraden die blinken in hun kooi gehangen van de week, wat zijn ze er blij mee ;D

Sommigen onder jullie weten al dat ik op zoek ben naar Japanse nachtegalen, wat zijn de vrouwtjes moeilijk te vinden ::)

Ik krijg binnenkort ook 1 of meerdere grasjes, waarvan 1tje om met de hand groot te brengen, zie er wel al naar uit :)

En ohja, we hebben een pup bij sinds dinsdag, het is een Duitse Herder. Met vijf honden zullen onze buren wel hééél blij zijn nu ;D

Groetjes, Tara

Rianne

5?? :o maar wel lief, puppy's!! Maak je daar ook foto's van want kleine hondjes vinden we ook leuk ;D

Tara

Citaat van: Rianne op 19 november 2005, 11:52:10
5?? :o maar wel lief, puppy's!! Maak je daar ook foto's van want kleine hondjes vinden we ook leuk ;D


Hoi Rianne,

ja, vijf, we hebben al een Shar-Pei (Czer-Csa, da's Shersa uitgesproken), een Jack Russell (Peblles), een gewone Dobermann (Nike) en een bruine Dobermann (Diba), nu nog eens de Duitse Herder, heb vlug even wat foto's gemaakt van Kentucky, de Duitse Herder.







Hij's wel errrrg moe ;D

Groetjes, Tara

Rianne


Christine

Je hebt je werkje wel met al je honden en je valkjes!! Als je wilt mag je al je honden wel eens op foto's plaatsen hoor want ik ben er beniewd achter!! dikke kus mij! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Hoi Tara,

agos wat een poepie zeg :-* Kentucky, hele leuke naam trouwens. :D
Zo wel een drukke boel bij je, maar ja 4 of 5 maakt dan niet meer uit toch ;)
Blijft het hierbij of is er nog meer onderweg. ;D ;D ;D
Een heuse beestenboel lijkt me erg gezellig.
Ik heb zelf maar 1 hond, alhoewel die telt wel voor 4  ::) ::)
en een kat en een konijn en vissen en Tigo.
Geef Kentucky maar een dikke  :-* en een kroel van mij.

Tara

Hai,

zal spoedig zorgen om meer foto's van de andere honden en de valkjes binnen.

Moet over tien minuten op 't werk zijn, dus is nu even onmogelijk ::)

Maareh nog even een berichtje om toch te laten weten, dat er dinsdag een nieuw valkje bijkomt!!!

Het is een cinnamon bont gepareld valkje, ik gok een popje, ben er echt blij mee!! Ze is 'n pracht!

Jan gaat mij brengen, ben echt blij, en misschien komen er ook nog enkele geelwangen bij, maar dat is nog niet voor dinsdag!!!

Even een foto van mijn nieuwe aanwinst?

Het is de valk rechtsonder:


Groetjes, Tara

es

Hoi Tara, ze is inderdaad een beauty :-*
En hoe gaat het met Kentucky gaat het ook goed met je andere honden ???


Tara

Hoi allemaal,

met dat ik een foto nodig had van Menaïla (cinnamon geparelde lutino) voor Riny, en ik toch de mini-volière en de kooi van het drietal heb schoongemaakt, heb ik Menaïla al op de foto willen nemen (wat niet echt duidelijk lukte met de lichtinval), en vond het echt jammer, dat ik nooit echt zoveel tijd in Menaïla gestopt heb. In de mini-volière zitten de valkjes die ofwel tam waren, ofwel apart moesten van de ouders wegens steeds geplukt.
Daar zaten dus Ukkie, Sergio, Smirnoff, Menaïla, Yndaïno en Marilyn in, Marilyn is geen jong, maar een oudere pop, die halfblind is, en vorig jaar bijna overleden was in de winter, dus moest ze nu toch wel wat warmer zitten.
Menaïla is wel tamgemaakt, af en toe een bijvoeding, vaak mee bezig want z'is natuurlijk heel mooi, dus nu als je haar vastneemt, wordt ze nog steeds graag gekroeld enzo, en heel speciaal aan haar is dat ze totaal niet bang is om bij je te zitten, toch vreemd, na die maanden dat ze toch nog zo lief is.

Seraiyo, de dominante valk, is natuurlijk een beetje jaloers, maar daarnet mocht hij samen met Menaïla uit en bij me zitten, nu zitten die beiden er in en zit Quantadro even op mijn hand terwijl ik typ, straks mag Cottony nog even bij me zitten. Arme Cottony, zij's ook eventjes jaloers, waarschijnlijk omdat er nu een ander popje is bijgekomen, die trouwens onverwant is van de andere drie :).

Ik heb al even berekend wat er zou kunnen komen van Seraiyo en Menaïla, hmmz... Misschien iets voor volgend jaar ;D

Ouders:
Vader=Gepareld split voor Witmasker {X1:Cinnamon} {X1:Lutino}
Moeder=Cinnamon Gepareld Lutino split voor Witmasker Bont

Nageslacht:
Jonge man
12.5 % Witmasker  Cinnamon Gepareld Lutino split to Bont
12.5 % Witmasker  Gepareld split to Bont {X2:Cinnamon} {X2:Lutino}
12.5 % Cinnamon Gepareld Lutino split to Witmasker Bont
12.5 % Gepareld split to Witmasker Bont {X2:Cinnamon} {X2:Lutino}
12.5 % Cinnamon Gepareld Lutino split to Witmasker
12.5 % Gepareld split to Witmasker {X2:Cinnamon} {X2:Lutino}
12.5 % Cinnamon Gepareld Lutino
12.5 % Gepareld split to {X2:Cinnamon} {X2:Lutino}

Jonge pop
12.5 % Witmasker  Cinnamon Gepareld Lutino split to Bont
12.5 % Witmasker  Gepareld split to Bont
12.5 % Cinnamon Gepareld Lutino split to Witmasker Bont
12.5 % Gepareld split to Witmasker Bont
12.5 % Cinnamon Gepareld Lutino split to Witmasker
12.5 % Gepareld split to Witmasker
12.5 % Cinnamon Gepareld Lutino
12.5 % Gepareld

Ik ga morgen zorgen voor foto's, ook van mijn nieuwe toekomstige valk, die trouwens Nevriyo zal heten.

De ouders van Nevriyo zijn een bonte man en een lutino geparelde pop, dus waarschijnlijk zal de vader nog split zijn voor cinnamon en gepareld en de lutino geparelde pop nog eens voor bont.

Groetjes, Tara

bobbie

Hoi Tara,

Hoe is het met de beestenboel?

Wat een mooie herder hebben jullie erbij. Hij heeft een groot zwart dek, mooi hoor. Die groeit vast heel mooi qua vacht uit.

Jullie hebben niet de makkelijkste honden, toch? Een Shar-pei is vrij eenkennig (normaal gesproken), een jack russel is eigenzinnig.  :D

Ik kijk nu al weer uit naar de foto's van de beestenboel.

Groetjes, Nel :)