29 maart 2024, 09:05:53

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Rianne

Een vriendin van me noemde het zelfs 'vreselijk', terwijl een andere vriendin het juist 'grappige beestjes' vind. Ieder zijn mening natuurlijk. Maar je krijgt echt wel liefde terug hoor. En elk valkje doet dat op z'n eigen manier, de tamme dan wel wat meer natuurlijk :) Maar ook de niet tamme zou ik niet meer kwijt willen, ze hebben echt elk hun eigen karakter. :)

bobbie

Hoi Tara,

Hoe is het met de drie poepies??

Groetjes, Nel :)

Tara

Wil wel even antwoorden op allerlei dingen nu :).

Ben net thuis van 't werk, heb al foto's gemaakt, verkleind, moet ze nu nog uploaden, doe ik ondertussen even...

Citaat van: valkje-jacco op  8 november 2005, 17:36:06
hoi Seraiyo, Cottony & Quantadro ,

wat zijn jullie mooi zeg! alleen jammer dat je spreidpootjes had cottony, maar je kan er gelukkig mee leven! :D

groetjes: Jacco

hoi Tara,

bij mij reageren ook niet veel mensen hoor maar volgens mij ligt het niet aan jou maar aan dat mensen het druk met werk hebben (denk ik he) :D

groetjes:Mitchell
P.S. ik ga je verhalen/dagboek zeker volgen! ;)


Hoi Mitchell,
dank je voor je bericht hier op 't dagboek. Cottony kan idd goed leven met het feit dat haar pootje nu misvormd is, gelukkig maar.

Citaat van: Rianne op  8 november 2005, 21:31:42
Hoi Tara,

mij heb je in ieder geval nooit iets misdaan hoor! En ik kan me ook niet herinneren dat je met iemand ruzie hebt gehad of zo.
Wat een schatje die Cottony, zo met haar zielige pootje. Veel kwekers hadden niet geweten wat ze ermee aan hadden gemoeten maar gelukkig mag ze van jou binnen blijven. Ze is er echt niet minder lief om toch? :)


Hoi Rianne,
ben al blij te horen dat ik je niets heb misdaan, maar denk wel dat er bepaalden boos op me zijn. Nu goed.
Cottony is idd een schatje, ze krijgt ook veel aandacht, en ze toont met veel liefde haar dank terug, zo'n aanhankelijk popje heb ik nog niet veel geweten.
Gelukkig mag ze idd binnen blijven, zeker niet minder lief om :)

Citaat van: Roosje op  9 november 2005, 16:40:39
:o Je hebt niets misdaan hoor volgens mij! Je bent er alleen zelf ook niet zo vaak meer dus misschien letten mensen wat minder op je dagboekje. Maar dat komt wel goed. Niet weggaan hoor, is nergens voor nodig! Ik lees je verhaaltjes regelmatig en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat leuk vind. Niet zulke gekke dingen denken hoor ;)


Hoi Roosje,
ben wel van plan weer vaker te komen.
Maar weet niet of dat wel een reden is.
In elk geval, dank je dat je de verhalen van mijn drietal leuk vindt. Dank je :)

Citaat van: Roosje op  9 november 2005, 16:42:33
En je mag met recht trots zijn op je drietal! ;)


En nogmaals dank Roosje, ben ook supertrots op ze!

Citaat van: Rianne op  9 november 2005, 16:47:26
Weet je, ik kan me bijna niet meer voorstellen hoe het was toen ik geen valkjes had. Toen had ik alleen de katten, die ook heel lief zijn natuurlijk, maar vogels vragen toch andere verzorging. Tja, de katten komen op bed slapen, dat kunnen de valkjes niet, maar de katten kunnen weer niet aan je oorbel knabbelen of rondjes door de kamer vliegen :)


Het is raar he? Het is idd of je al je hele leven valkjes kent, zodra je er een of meer in je bezit hebt. Vind het ook hele eigenwijze diertjes, zou niet zonder kunnen.
Ennuh... De katten op bed, maar valkjes niet?? Toen Seraiyo 5,5 weken oud was, is ie uit zijn bakje kunnen kruipen, al fladderend waarschijnlijk, en is hij bij mij in bed gekropen, voelde plots een vogeltje aan mijn gezicht, zo heeft ie toch 'n paar dagen bij mij geslapen dan!

Citaat van: Es op  9 november 2005, 19:00:17
Hoi Tara,
Ik heb je een tijdje niet gezien op het forum, ligt aan mij hoor :-[, heb het zo druk ook met mijn (nieuwe valkje) Tigo.
(misschien ken je me niet meer :-[ ) maar ik jou nog wel hoor. ;D
En ben na weggaan mijn 1ste valkje Rocko een tijdje niet meer op het forum geweest.
Ik wil even zeggen dat het 3 heerlijke mooie valkjes zijn en zeker iets is om trots op te zijn. :-*
Zulke dingen ontroeren me dan ook, zoveel liefde die je kan geven en natuurlijk ontvangen.
Zeker niet weg gaan alsjeblieft :-[ zou ik in ieder geval erg jammer vinden.




Hoi Es,
waarom zou ik jou niet meer kennen?
Tuurlijk ken ik jou nog wel joh!
Fijn, een nieuw valkje! Is altijd leuk hé? Momenteel verlang ik ook heel erg naar een nieuw valkje, maar helaas heb ik genoeg met mijn 36-tal :-[

Citaat van: trienke op  9 november 2005, 19:03:10
hoi tara

mooi dat het goed gaat met je vogels.
Ik wist niet dat je een valkje had met spreidpootjes, weet ik ook weer hoe zoiets eruti ziet. Ze is wel een schatje hoor echt super en de andere 2 ook hoor.

Ik hoop voor jou dat je weer snel beter wordt.
en dat het niets ernstigs is

groetjes Trienke


Hoi Trienke,
dank je, maar heb medicatie hoor nu.
In elk geval, zo zien spreidpootjes er niet uit hoor, dat pootje is de oorzaak van toen ze spreidpootjes had.
Als je wil toon ik je wel 'ns een foto van Cottony met 'r spreidpootjes toen ze nog klein was?

Citaat van: bobbie op 11 november 2005, 19:19:41
Hoi Tara,

Hoe is het met de drie poepies??

Groetjes, Nel :)


Hoi Nel,
eigenlijk antwoord ik nu op mijn dagboek dankzij jou, maar toch even al de reacties nog even goed beantwoorden ;)

Zal dus NU beginnen met 't dagboekje voor vandaag.

Quantadro zal beginnen :).

Quantadro

Hallow,
om hier te komen, moest ik van bovenop de kooi naar beneden vliegen, belandde toen op wat kledij, ik haastte me toen naar de laptop zodat ik typen kon, maar bleef dan natuurlijk haperen, en raakte niet weg :'(
Gelukkig was baasje er ;D

Nu goed...
De foto's die je van mij zal zien -->  :o :o

Laat ik effies tonen hej :D

Kijk, op deze foto, daar laat ik zien dat ik mijn mams helemaal vertrouw en dat ik mijn koppie toch o zo diep durf te stoppen in d'r mond.



Op deze foto zie je hoe graag ik word gekroeld door mams, vind ik heerlijk... Ben dan natuurlijk ook lekker stil zodat ik kan genieten van het gekroel ;D


De vorige keer zat ik nog niet diep genoeg, mond open!


Dicht bij mams... Leuker kan het niet...


Vind je mij niet mooi?
Ben toch speciaal, zooo weinig pareltjes toch!


Ik ga mijn nichtje Cottony aan het woord laten,
't is zo'n lieveke!

Kus, QuanneX

----------------------------------------------------------

Cottony

Hoi lieve mensjes,

voor ik hiertoe kwam, toch even weggevlogen zodat ik 'n poepje kon toen, ben ik niet zindelijk? Doe ik altijd, nooit 'n poepje op baasje, nooit.

Nu goed... Laat ik jullie ook even foto's tonen van mij hé, niet alleen Quantje moeten jullie zien natuurlijk, ook al is ie 'n knapperd ;D

Ben ik geen prinsesje? Ikzelf vind persoonlijk van wel ;D


Lekker even worden geaaid...


Kiekeboe, knappe Quanne :P


En hier, mijn laatste foto:


Ben ik geen diertje om trots op te wezen??
Ik ga jullie nu overlaten aan Seraiyo,

lieve kusjes van Cottony he mensjes :-*

----------------------------------------------------------

Seraiyo

Hai..
Ik ben zeer moe dus erg lang zal ik het niet maken :-[

Ik zal beginnen met mijn superdesuperfoto's van SS (SuperSeraiyo)

Hier zie je dat mama mij even een vlug aaitje geeft, natuurlijk apprecieer ik dat heel erg ;D


Even zotjes doen:


Wat is het verschil tussen een vliegtuig en ik?

Tja...?

En hier, nog even zotjes... Ben ik geen zot doosje? ;D :P


Je ziet, stam af van een raar beest hoor ;D
Ik ga naar bedje toe mensjes, tot morgen, dikke kus!
XSeraiyoX

----------------------------------------------------------

Ziezo, ik hoop dat jullie de foto's mooi vinden.
Vele groetjes,
Tara :-*

bobbie

Hoi Tara,

Ik hoop dat jullie de foto´s mooi vonden  vraag je ??? :o :o :o
Stomme vraag  :P

DE FOTO´S WAREN SUPERRRRRRRRRRRRRRR.



Groetjes, Nel :D

Rianne

En, heb je al een valkjes tongpiercing? :o

Tara

Citaat van: bobbie op 12 november 2005, 09:56:25
Hoi Tara,

Ik hoop dat jullie de foto´s mooi vonden  vraag je ??? :o :o :o
Stomme vraag  :P

DE FOTO´S WAREN SUPERRRRRRRRRRRRRRR.



Groetjes, Nel :D


Hoi Nel,
haha thx voor 't compliment hé ;D
Vind ze ook super, 't zijn ook zo'n schatjes :)

Citaat van: Rianne op 12 november 2005, 10:12:32
En, heb je al een valkjes tongpiercing? :o


Hahahh Rianne,
neej, nog niet ;D
Maar ze zijn zo lief...

Seraiyo maakt al mijn foto's van valkjes kapot die aan 'm prikbord hangen, da's wel minder :-X
Maar goed, 't blijft 'n schatje!
Moet straks gaan paardrijden (voel nog steeds mijn staartbeen 'n beetje lol ;D) en weet niet wanneer ik weer thuis zal zijn, maar om 19 u. moet ik gaan werken, moet me daarvoor nog wassen, omkleden, ... Dus zal waarschijnlijk na 't werk zijn (23 u. ong.) dat ik pas foto's zal kunnen nemen....

Zal mijn best doen voor deze middag nog!

Groetjes, Tara :-*

Rianne

Doe rustig aan, wat vandaag niet kan, kan morgen nog! :)

es

12 november 2005, 13:06:18 #22 Last Edit: 12 november 2005, 13:08:06 by Es
Hi Tara,
:o :o :o :o of we ze mooi vonden  ???
Ik ben het hellemaal met Nel eens, ze zijn echt super super mooi. :-* zeker weten.
En ik doe ook altijd alles op zijn tijd, anders loop je je zelf nog voorbij.
Heerlijk gezicht is dat als ze zo met je kroelen, kan er nooit genoeg van krijgen, aangezien Tigo ook een MEGA-KROELER is  ;D

valkje-jacco

hoi Seraiyo

wat ben je een gek valkje je lijkt mij wel, vliegtuig nadoen en er zo hard morgelijk bij schreeuwen zeker? :D

groetjes: Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Roosje

De fotos zijn zeker leuk, vooral dat knuffelen en die met de vleugels wijd. Heel leuk om te zien :)

Tara

Het zal voor 't werk niet meer lukken, sorry :-[
Zal mijn best doen om na 't werk te reageren op de reacties + foto's te plaatsen, dat lukt normaal gezien wel nog ;)

Tot snel!

Groetjes, Tara :-*

Riny

Citaat van: Tara op  8 november 2005, 17:16:36
En vraag me trouwens af (naar anderen gericht) wat ik misdaan heb, vroeger praatten er meer mensen tegen me dan nu in elk geval, het spijt me als ik wat verkeerds gedaan heb ofzo hoor, maar vind het echt niet leuk meer en denk dat ik hier niet al te lang meer wil blijven.

Hoy Tara
Leuk dat je een nieuw dagboekje geopend hebt,en probeer om je geen gekke dingen in het hoofd te halen.
Dat is niet goed voor je,die energie die je daarvoor nodig hebt kun je beter voor iets anders gebruiken.
Wat heb je een boel foto's gemaakt,je hebt ons weer schandelijk verwend.
Groetjes Riny :D :D :D

~Natas~

Hey Tara,

Leuk dat je weer een nieuwe verhaal bent begonnen.
Wauw zeg wat een mooie vogels zeg.
En vooral de foto's van Seraiyo zijn echt GEWELDIG om te zien.
Ze zijn echt heel mooi als valkjes hun vleugels uitslaan.
Ga je zeker volgen.




Natas
[/b]

Christine

Wat een mooie drietal heb je daar! ik ben beetje stiekem verliefd op Cottony! Ze is zo moooiiii! :-* doe maar rustig aan met die foto's hoor wij hebben tijd! :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Ik was er dus gisteren niet meer in geslaagd, mijn excuses :-[
Maar ben pas om 2 u. thuisgekomen ongeveer (beetje uitgelopen, had mijn buurjongen Jan - toevallig - telijf gelopen ;D)

Dus begin dàn nog maar 'ns foto's te maken... Niet dus, had wel zin, maar de flits zou over het hele huis gaan dan 8)

Dus heb ik nu in 'n vluggertje van elk een foto gemaakt,
ze zijn aan't eten dus langer storen kon ik ze niet natuurlijk, ook al vermoed ik dat ze juist gedaan hebben met eten, juist nadat ik de foto's verkleind en geüpload heb...
't Is weer op z'n valkisch denk ik :D

Nu goed,
hier komen de foto's.

Hier heb je ons Quantadrootje:


Kleine Seraiyo:


En mooie Cottony :)


Groetjes, Tara :-* :-* :-*