3 augustus 2025, 00:38:45

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Rianne

Tara, ik heb het al eens eerder gezegd denk ik, maar ik heb enorm veel respect voor je. Je hebt een hoop meegemaakt, thuis, en met je valkjes, school werk, etc.
Het forum geeft je afleiding, je doet mensen plezier met je foto's en je tips. Waarom zou je je zelf die afleiding afnemen? Je moet jezelf ook de leuke dingen in het leven gunnen. :)
Als je wilt mag je mij gerust ook toevoegen op MSN, ik zou niet weten waarom jij geen leuk persoon bent om mee te praten. :-\

Tara

Dag lieve Christine,
ik ben blij dat jij me niet in de steek laat, want ken je het, je komt goed overeen met mensen, je vertrouwt ze veel toe, en plots ben je niks meer dan lucht voor ze, dit vertel je in vertrouwen aan een andere persoon, en even later laat die je ook maar vallen, niet fijn... Ik wil jou niet kwijt!

Ik heb al langer van het forum af kunnen blijven, nu zou het moeilijker zijn, maar ik geef het nog 1 kans, ik zal mijn best doen om die kans zo groot mogelijk te behouden.

Lieve Rianne,
dank je wel voor je lieve woorden, dat doet me echt deugd :-*
Je bent een kanjer van een vrouw jij, weet je dat? Ik zal je nog wel een IM sturen :-*

Groetjes, Tara

leoni

hallo :D

ik ben blij dat je toch nog blijft ;D
en ik hoop ook dat je voor altijd blijft :D

groetjes leoni

Christine

Tara ik wil jou ook niet kwijt!! Dat weet je, ik heb je nu ook op msn en ik wil alles vergeten wat er gezegd geweest is in mijn verhaal en hier!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Tara,

Ik weet dat jij het soms heel moeilijk hebt (gehad)
Ik hoop dat je gewoon goed nadenkt wat je precies wilt, en als het je niet zind dan houd het gewoon op.
Jij moet gewoon zelf weten wie je op msn houd en wie niet.
Je kan altijd iedereen blokkeren of verwijderen, maar doe het niet met de mensen waarmee je kan praten of die jou erg dierbaar zijn.
Ik kan met jou ook altijd lekker praten, en ik zal je zeker niet uit mijn msn gooien.
Jij staat ook altijd voor mij klaar, dus ik ook voor jou.
Jou hulp die ik toen nodig had (je weet wel wat ik bedoel) ben ik je nog steeds erg dankbaar voor.
Ik hoop echt dat je heel goed nadenkt wat je doet.

:-* Natas

Tara

Dank je wel lieve Christine en Natasja,
nogmaals, jullie zijn kanjers.
Christine, Natas, Mitchell, Es, Rianne, Leoni, Petra, Trienke::: KANJERS !!! En nog vele andere natuurlijk!!

Ik heb veel steun aan jullie die ik de laatste dagen écht nodig had, ik loop al het hele weekend te mokken en boos te lopen, denk dat het grotendeels aan mij ligt, maar doordat ik vorig weekend niet ben gaan werken had ik ook geen geld dan en ben ik ook nu in een crisis om mijn paard te betalen en laptop, dus moet ik lenen aan mijn moeder en pff, denk dat het vooral daarom is dat ik zo liep te mokken.

Ik wil jullie bedanken voor alles en zoals ik al zei wil ik dit forum nog een kans geven want ik zou het té hard missen, ik gaaf dat toe, maar ahja...

Groetjes, Tara :-* :-*

es

:-* van mij.
Ik weet precies hoe je je voelt en daarom zou het zo ontzettend jammer zijn als je zou gaan. :'( echt waar
Ik heb ook net een zware periode achter de rug of eigenlijk nog gaande (wat eigenlijk te veel is om te vertellen), en dat bepaalt het grootste gedeelte van je humeur.
En dat kan heel belastend zijn, en als je dan ook soms nog eens negatieve kritiek erbij krijgt loopt de emmer over.
Dan is het tijd om even een stapje terug te doen, en tijd voor jezelf te gaan nemen, en dan komt alles weer goed, al gaat daar soms (ook in mijn geval) enige tijd overheen.
Doe lekker rustig aan en BLIJF :)
Groetjes Esther :-*

Tara

Dank je wel lieve Es, en al de anderen.

Ik heb even wat foto's gemaakt van mijn schatjes, het was alweer een tijdje geleden vond ik, dus moest ik maar even foto's nemen;

Hier even mijn Cottony;

Hier mijn lieve Quantadro;

En nog even knappe Seraiyo;

Groetjes, Tara, Seraiyo, Quantadro & Cottony

~Natas~

Hoi Tara,

Wat een schatjes om te zien hoor.
Ze zijn ook heel erg mooi.
Ik zeg er nog 1 ding over, laat dit achter je en begin lekker opnieuw.
Er zijn ergere dingen in de wereld dan alleen maar dit (helaas)  :'(
Dus laten we hier allemaal een eind aan maken het is gebeurt jammer genoeg maar we moeten elkaar niet allemaal gek maken door dit.
Tara............denk na, is het forum nou echt alles voor je of zijn er ook nog andere dingen DIE voor jou belangrijk zijn.

Zo dit was het weer.
Groetjes,

Natas Joepie en Jesse

es

Ik sluit me hellemaal aan bij je Natas :)
Zo dat is dan klaar en genoeg gezegt denk ik  ;D  over en uit ;D toch, begin inderdaad lekker met een schone lei. ;)

Je foto's wauw wat een moppies zeg en dat bekkie van Saraiyo  :-* wat een scheetje  :D
Je hebt echt een knapperds allemaal, geweldig :-*
Groetjes Es :-*

Tara

Dank je wel,
Quantadro heeft het weer gevonden hoor, de prutser, eerst even naar de hoek van mijn bureau lopen, om met een elastiek te spelen, nu zit ie met mijn pc-muis te spelen en snap al waarom, hij heeft het elastiek laten vallen ;D ;D

Hier even foto:

Is het geen knapperd :D
Even het elastiek opgeraapt, en natuurlijk zit ie er weer mee te spelen, en nu gaat Seraiyo zich gaan moeien hahaha!

Lief hoor ;D

Morgen gaan Jan en ik de volière helemaal schoonmaken, da's fijn lijkt me, ook voor de valkjes.

Zit nu een beetje in een geldcrisis en kan deze maand niet rondkomen om mijn paardje te betalen, maar zodra ik alles weer goed heb ga ik zorgen om touw te kopen voor de valkjes buiten ook, dat ze hun ook vermaken met touw, lijkt me ook leuk!!

Groetjes, Tara

leoni

hallo :D

leuke foto's vn de valkjes ;D
en wa leuk bij Quantadro de helft van zijn ruggetje met pareltjes :D
alss de voliere schoon is maak je een foto om in je dagboekje te setten??
groetjes leoni

es

Hoi meid,

Ja waardeloos is dat hé zo'n geldcrisis, (ik ken het :-\) zeker ook om dan je paardenstalling te betalen, kost ook een hoop.
Het is dan even wachten voor je valkjes maar ik weet zeker dat die niets te kort komen ;)
Alles op zijn tijd. :)
Hoe is het trouwens met je paard ???ben even zijn naam kwijt :-X
Gr.Es

Tara

Hoi Es,

mijn paardje heet Dakoni,
zal even enkele foto's tonen:

Maar liefst 36 foto's verkleind... Poeh was eventjes werk, dan zijn ze het er nog niet allemaal ;D ;D

De jongen die op mijn paard zit is Jan, hij rijdt ook met Dakoni.
Op de meeste foto's zie je hem tijdens onze privé-les, ik had mijn camera toen mee, en ik kon toch niet rijden want was toen op mijn staartbeen gevallen :D. De vos (Belgisch Warmbloed Paard) is van mijn moeder en de dame daarop is dan ook mijn ma.

En Leoni,
ik zal proberen morgenavond nog een foto te maken, maar ik denk dat het een beetje donker zal zijn, wil het wel proberen met de verlichting die we daar hebben hoor, maar denk dat het overmorgen beter zal lukken, we zien wel!

Poeh dat was nogal werk die foto's bah!!

Groetjes, Tara :-*

es

ach meissie wat heb je een werk gehad aan al die foto's, vond je het echt zo erg omdat je eracht zei bah ;D ;D
Nee toch. ???
Geweldig gaaf joh heb heel mijn leven paarden gehad, totdat ik Melvin kreeg dat is mijn zoontje, toen ben ik gestopt :-[
In ieder geval heel erg bedankt voor de mooie reportage :-*
Je kan nu even bijkomen en mag je morgen weer verder gaan met foto's erop zetten hahahahahaha geintje hoor.
groetjes Esther :-*