3 augustus 2025, 13:34:49

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Christine

Tara meisje ik ga je enorm missen vooral je foto's we konden nu net zo goed met elkaar opschieten en nu moet jij weg gaan ??? ik zie het nut daar niet echt van in hoor!! je deed het zo goed trek je van die andere mensen niets vanaan!! ik voelde me net weer goed maar dan moet dit er nog bij komen :'( :censuur :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi chris

mooi stukje ;)

groetjes trienke

Rob S

Hey Tara,

Probeer te kijken naar het positieve, en laat het negatieve achter je. Er zijn echt heel veel mensen die om je geven hier op het forum, laat die anderen die je niet waarderen of respecteren of zoiets links liggen. Probeer er geen aandacht aan te schenken. Je kunt hier voor heel veel mensen wat betekenen op het forum. Mij heb je ook al geweldig geholpen met mijn valkjes die eerst niet wilden leggen.

Denk er alsjeblieft nog even over na

Groeten Rob

Roosje

Wie doet er dan zo onaardig tegen je. Ik zie het echt niet :-\ Krijg je prive berichtjes? Of wat? Volgens mij hebben de meesten mensen geen last van je hoor, sterker nog, een heleboel mensen hebben veel respect voor je! Ik hoop dat je het nog minstens even uit kan leggen want ik snap het niet :-[

Tara

Dag lieve mensen,
bedankt voor jullie woorden allemaal, er heeft me veel opgebeurd... Ik heb een lieve IM gekregen, ook minder aangename.... ahja, wat je minder aangenaam kunt noemen...

Ik wil hier gerust blijven, dat wil ik heel erg, maar ah...
Er zijn al veel dingen gebeurd, sommige mensen weten wat, anderen niet, waar ik vaak de schuld van kreeg, omdat ik bijv. bevriend was met die persoon, en dat gebeurt dan opnieuw en opnieuw.

Christine, een heel lief tekstje, je bent een schat van een vriendin en wil jou nooit meer kwijt, net als vele anderen hier op het forum, maar telkens als ik vriendschap sluit met iemand gaat er iets mis, waardoor ik maar weer gewoon lucht wordt.

Ik heb al veel meegemaakt, niet alleen in mijn privéleven, maar ook de valkjes, wat eigenlijk ook mijn privéleven is, ik heb er al heel veel verloren, wat ook pijn doet, telkens moet ik erboven zien te komen, dat lukt vaak, al denk ik nu nog heel vaak aan mijn eerste valkje, en Plukkie, en al die andere van wie ik het leven zag wegkwijnen, terwijl ik er maar niets aan deed. Dit forum beurde me altijd op, maar vandaag was ik al niet goed gehumeurd, wegens redenen hier thuis, en dan het minste steekt dan ook gewoon tegen, het zijn rotdagen hier de laatste tijd, ik weet het helemaal niet meer, maar als ik dan bekijk wat Jan allemaal heeft meegemaakt, die heeft vorig jaar zijn vriendin verloren in een auto-ongeluk, dat vind ik dan weer afgrijselijk, maar hij komt bij ons, om op te beuren, dat vind ik fijn, maar ik met mijn rotkarakter moet dan soms het zielige schaap uithangen....

Ik weet heus van mezelf dat ik niet gemakkelijk ben, dat besef ik heel goed, maar volgens mij moet iedereen mij gewoon nemen zoals ik ben denk ik, maar iedereen roddelt achter mijn rug, op school, werk, ... dat leidt dan weer tot stress, en dat leidt dan weer tot mijn kortademigheid en mijn spastische darm, en dat leidt dan weer tot pijn en humeurigheid en meer stress, en zo gaat dat maar verder...

Als ik hier niet meer kan opbeuren, kan ik het nergens meer, ik wilde hier gewoon even weg, omdat het me niet meer gaat, dit heeft niet met kritiek te maken, natuurlijk weet iedereen dat ik moeilijk met kritiek omga, maar ik ben het leren te aanvaarden, als dat het beste is met de mens, natuurlijk moet het terechte kritiek zijn, en niet kritiek van zodra je kritiek kunt leveren, dat je het levert...

Ik heb af en toe personen als moederfiguur gezien, maar die personen laten me telkens weer in de steek, tja, je vernoemt een valkje naar hun, zijn ze lekker heel blij, en laten ze plots niets meer van hun horen, en waarom? Omdat je lekker vaak verdrietig bent om de vele dode valkjes....

Mensen, ik heb al te veel dode valkjes gehad en zeker in een korte tijd, herinnert men zich de Polyomacrisis nog... Ik ben er eindelijk over, of wat je erover kunt noemen... Ik mis ze, maar het was dan zo... Mijn valkjes hebben heel mijn leven beïnvloed, het lijkt me maar logisch dat ik snel gekwetst of verdrietig ben, ook heb ik een vader die blijkbaar niet van me houdt, maar dat vertel ik maar een andere keer, het is nu een hele advocatengedoe, mijn moeder versus mijn vader, dan lees je maar lekker de faxen die de advocaat van mijn vader naar de advocaat van mijn moeder stuurt, gezellig hoor om die dingen te lezen, vooral kwetsend.... Zal die papieren nog 'ns vragen en inscannen, dat heeft mij ook heel erg doen huilen.... Maar ja, dan ben ik weer het zielig meisje.

Ik doe erg mijn best om mij sterk te houden, maar soms wordt het gewoon te veel, daar valt niks aan te veranderen, soms wordt het gewoon te veel, en dat ligt dan niet altijd aan personen hier. Wat er gebeurd is met een persoon hier, laat ik achterwege, het moet niet mijn leven beïnvloeden, en dat zal het ook niet..

Sjees ik hoop dat ik nog kan slapen als ik dit gepost heb...
Ik wil nog maar even zeggen dat jullie allen kanjers zijn en dat ik erg veel geef om jullie, en dat ik me hier gewoon thuisvoel, want hier, waar ik écht thuis ben, kan dat gewoon niet altijd, zoals sommigen weten... Nuja... Bedankt, de mensen die hebben gereageerd, en zullen reageren, ik denk dat ik er maar in mindere mate zal zijn ook, maar da's nu misschien het beste, ook al wil ik dat niet, aan de ene kant, maar aan de andere kant dan weer wel...

Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen...
Ik ben veranderd bij vroeger, veel zelfs, maar misschien merken jullie dat niet. Ik zit er gewoon even onderdoor nu, dat komt wel weer goed...

Groetjes, Tara

Riny

4 december 2005, 10:20:53 #111 Last Edit: 5 december 2005, 16:54:14 by Riny

Hoy Tara
Ik hoop dat je alles wat ik hier neer schrijf positief op vat en niet verkeerd.
Eigenlijk was ik van plan om je vanmorgen een im te sturen omdat dit niets met valkjes te maken heeft,maar dat heeft jou berichtje ook niet.
En de andere mensen op het forum zouden hierdoor op verkeerde gedachten kunnen komen.

Die persoon waar jij op duidt heeft voor de grap iets gezegd tegen een forum vriendin van jou,die verteld het op MSN aan jou,en jij vat het serieus op.
Nou dan zijn we precies waar we moeten zijn .Bij MSN.
Daar komt nu de ruzie door.
Maar jullie hebben misschien niet in de gaten dat op deze manier een zeer gewaardeerd forum lid een verkeerde naam krijgt.
En voor alle leden die dit lezen ,ik zou me zelf zo nooit durven noemen ,dus het gaat over iemand anders.
Lees het dagboekje van Christine er maar eens op na,wat heeft die al een ruzie over MSN gehad met vriendinnen.
Dit is nu precies de reden dat ik niemand op mijn MSN wil hebben van het forum.
De een schrijft iets en de ander neemt het verkeerd op ,of betrekt het teveel op zich zelf.
En dan heb je "het schaap aan het schijten" zoals wij hier in Limburg zeggen.
Dat is ook de reden waarom Petra en Caroline o.a Christine hebben geadviseerd om personen van haar MSN te verwijderen.

Ik wil niemand van jullie kwijt maar daarom heb ik ook deze beslissing genomen.
Ik moet er niet aan denken dat ik een grap maak op MSN en het verkeerd opgenomen zou worden .
Daardoor krijg je nu scheve gezichten ,en ook ik kan en wil het forum niet missen.
En waarom moet het perse MSN zijn ,dat zie ik nu niet zitten.
Je kunt me altijd om raad vragen,en ik hoop ook dat je dat blijft doen ,en de anderen ook.

En wat je schrijft over kritiek krijgen,nu ik kan je vertellen dat vindt niemand leuk.
Dat heeft niets met leeftijd te maken,ik ben al bijna 54 en vindt het ook niet leuk.
Maar we zijn een volwassen forum dus moeten we ons ook proberen zo te gedragen,maar wel op een fatsoenlijke manier.
Mij zul je in ieder geval niet kwijt worden als je vriendin,maar je hebt al vaker gemerkt dat ik heel eerlijk ben.
Nogmaals normaal gesproken had ik je dit als een IM gestuurd ,maar na bovenstaande denk ik dat het beter is als het hier staat.

Je schrijft dat je niet goed weet wat je nu moet doen.
Mag ik jou een goede raad geven??
Gewoon fijn hier op het forum blijven bij je vrienden en vriendinnen.
En proberen om niet alles op je zelf te betrekken.
En als er een keer iets gebeurd met deze of gene ,het ook op een volwassen manier uit praten en niet weg blijven.
En je zult zien als je met iemand problemen hebt en je gaat een eerlijk gesprek aan dat jij je gelijk een heel stuk beter voelt,en meestal zijn de problemen dan ook opgelost.
Je leert elkaar er alleen maar beter door kennen en de vriendschap wordt dieper.
Groetjes Riny (en ik wil graag je vriendin blijven)

trienke

hoi tara

ik merk aan jou dat je veel meegemaakt hebt.
En ik vind je beslist geen zielig persoon.
Ik ken je nog maar kort, maar vind het echt fijn.

groetjes trienke

Petra en Cheeky

4 december 2005, 11:42:11 #113 Last Edit: 4 december 2005, 11:52:59 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ik schiet helemaal vol bij Riny's woorden! Het is heel eerlijk en heel waar: concentreer je op de mensen waar je wel wat mee hebt en kunt, en probeer de negatieve mensen te mijden! Of dat nou op msn is of op een ander vlak! Ik denk dat je je dan ook veel gelukkiger zult voelen! Dat is nl. ook mijn levensmotto: positief denken en omgaan met personen die dit in mij waarderen!

Denk er nog maar eens over na Tara... wij zullen jou missen, maar jij ons ook (hoop ik!).

Liefs,
Peet

Enne... msn kan een heel vervelend medium zijn... dingen worden snel fout opgevat en in het verleden heeft het al vaker forumleden gekost... dus wees er ajb voorzichtig mee!

Tara

Hoi,

ik begrijp het niet verkeerd en vat het heel goed op.
Ik hoop dat je Christine niet hebt aangeraden mij te verwijderen want da's nu momenteel nog de enige persoon met Mitchell waar ik nu nog goed mee kan praten op msn... Zou haar ook enorm missen..

Groetjes, Tara..

Petra en Cheeky

4 december 2005, 11:54:27 #115 Last Edit: 4 december 2005, 11:56:45 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Laat maar... alles staat al in m'n laatste berichtje..
Hoop dat je nog eens goed nadenkt voor je het forum (tijdelijk) verlaat, Tara... want voor zover ik dit kan volgen betreft het niet eens het forum zelf, maar msn!

Liefs,
Peet

Tara

Dag Petra,

het forum maakt het gewoon een stuk moeilijker,
ooit vond ik hier altijd mijn steun terug, maar ahh...
Ik wil het natuurlijk nog wel blijven proberen, maar dan gaat het over een tijdje toch weer achteruit gaan...

Groetjes, Tara

Petra en Cheeky

Voor mijn gevoel ligt dat niet aan het forum, maar aan de combinatie van hoe jij je op een bepaald moment voelt en met wie je op zo'n moment extra praat (op msn)!

Als je deze discussie wilt sluiten, heb ik er alle begrip voor, maar ik hoop je toch duidelijk te maken dat het probleem dat je nu ervaart alleen door jou zelf kan worden opgelost! Negatief denken of denken voor andere mensen, helpt daar niet bepaald bij. Probeer het goede overal eens van in te zien, en mocht iemand eens een opmerking maken waar je niet blij mee bent, denk dan : ach hij/zij zal het wel niet zo bedoeld hebben! Da's een beetje de omgekeerde wereld! Maar bij mij werkt dat heel goed!

Lieve Tara, ik zeg het alleen om je te helpen! Ik neem aan dat je me daar inmiddels goed genoeg voor kent!  ;) :D

Peet

Tara

Ik weet het Petra, je bent een schat van een mens, da's echt waar, en weet dat je dit alles zegt om me te helpen.

Maar het is niet altijd even makkelijk, zeker als iemand waar je heel veel om geeft niet meer naar je omziet, of zo... Nu dat laat ik achterwege! Maar het is niet altijd even gemakkelijk...

Zucht, kan wel huilen huilen... Of doe ik het al :-[ :'(

Christine

Tara ik laat jou zomaar niet in de steek! zo ben ik niet!! Ik heb veel mensen geblokkeert op msn die mij enorm gekwets hebben en daar ben jij niet bij! Nog Riny, nog petra, nog caroline enzo... Ik heb ook gedachten gehad van het forum achter mij te halen maar één dagje was me dat gelukt!! Niet meer ik kan het gewoon niet! Ik wil het forum nooit achter mij laten oftewel msn gewoon omdat ik hier mijn steun vind om mij nog recht te houden! De lieve woordjes op msn, de positieve en negatieve gedachten van mensen, wat maakt het toch uit als er maar meer positieve zijn dan is dat toch ook nog te doen!!