My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Monique,

Wat zijn het toch ook slimmerikken hè. Maar goed dat je op tijd was en dat er geen ongelukken zijn gebeurd.

Fijn dat je een goed wapen had hoor.

Wel jammer van je grijze haren :P :P :P

Groetejs Anja

Hermien

GG&S hebben genoten van de foto's! Silvo kroop zelfs helemaal tegen mijn beeldscherm om te proberen of-ie er bij kon. Goofy begon verlangend te kreunen en Gabber raakte zó opggewonden dat hij meteen weer op mij hand begon te ......je weet wellen......

Hoezo grijze haren van valkjes? Ik merk dat mijn haren uitvallen en er veren voor terug komen.......... ;D

*Yvon

Hoi hoi

Nou het is maar goed dat je nog eventjes ging kijken.
Hij had de hele nacht lekker los kunnen zitten en misschien voor paniek gezaaid hebben.
Die deurtjes voor het voer zit hier ook in de Arthurkooi.
Die ga ik ook zeker op de 1 of andere manier vastzetten als de gaaitjes erin zitten.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Citaat van: Anja op  9 juli 2008, 09:04:49
Wel jammer van je grijze haren :P :P :P


Ja Anja, dat vond ik nou ook al. Ik heb het hem proberen uit te leggen, maar hij kijkt me alleen maar aan met die grote donkere ogen van hem  8)

Citaat van: Hermien op  9 juli 2008, 22:58:35
GG&S hebben genoten van de foto's! Silvo kroop zelfs helemaal tegen mijn beeldscherm om te proberen of-ie er bij kon. Goofy begon verlangend te kreunen en Gabber raakte zó opggewonden dat hij meteen weer op mij hand begon te ......je weet wellen......

Hoezo grijze haren van valkjes? Ik merk dat mijn haren uitvallen en er veren voor terug komen.......... ;D


Hi Hermien,
Fijn dat ze er zo van genoten hebben hahaha  8)
Zover is het bij mij gelukkig nog niet.... veren ervoor terug komen.... Ik ben toch wel enorm benieuwd naar jouw haarkapsel  ;D ;D ;D

Citaat van: *Yvon op  9 juli 2008, 23:09:28
Hoi hoi

Nou het is maar goed dat je nog eventjes ging kijken.
Hij had de hele nacht lekker los kunnen zitten en misschien voor paniek gezaaid hebben.
Die deurtjes voor het voer zit hier ook in de Arthurkooi.
Die ga ik ook zeker op de 1 of andere manier vastzetten als de gaaitjes erin zitten.

Groetjes Yvon



Ik denk dat dat een heel goed idee is om dat voor je gaaitjes vast te zetten. Als een valkparkiet het al kan, laat staan die gaaitjes die overal aan zitten de knabbelen en doen.





En dan nu een heerlijke foto van mijn nieuwe toekomstige aanwinst:


Is het geen enorme schat? Je zou er toch zo mee gaan kroelen  :D
Begin volgende week gaat Kirsten de veertjes opsturen. Ik weet de naam al als het een popje is, voor een man moet ik nog even goed nadenken.

Groetjes,
Monky

Yvette

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en hij is inderdaad een schatje

•=Bonnie=•

PRACHTIG! ik vind opaline bronzefallow zo mooi....

Hermien

Snif, snif.....daar gaat mijn fallowtje. Popje ga je zeker Goldy noemen? Hij is echt té gek!

Mara

Hoi Monique

Wat een prachtige nieuwe aanwinst zeg.

Mara

*Manon*

Wat een plaatje zeg!!
En wat is hij of zij geel :o :o :o

Supermooi hoor  ;D Ik ben benieuwd naar de naam en ook naar het geslacht, is altijd spannend toch.


Anke

Hoi,
Ooooooooh hij is moooooooooi :-* :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien



Zó ziet dat er uit.....of liever gezegd\; het ziet er niét uit......
:o

*Manon*

 ;D ;D ;D ;D Weten wij direct hoe Hermien door haar huis loopt..... :P :P

Anja

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Zo Monique,

Je krijgt er weer een beauty bij. Wowie wat mooi. Die parels....*zwijmel* *zwijmel*

Groetejs Anja

Romy

Hoi Monky

Ohoh grijze haren, dat kan ik wel geloven! Wat een deugnieten heb jij toch  ;D
Je nieuwe aanwinst ziet er echt heel erg mooi uit! Weet je ondertussen al of het een pop of een man is?

Groetjes
Romy

Caroline

Tuurlijk had ik je beauty allang bewonderd.  ;)

Ze (hoop ik voor je) is werkelijk prachtig!!!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.