My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties  :-* :-* :-*



Ik heb trouwens het hartfilmpje kunnen vervroegen naar morgen. Het is alleen wel een uur reizen  :-\ Maar goed, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen  :) Volgende week heeft ze dan de uitslag.





Marc,
Ik was het helemaal vergeten dat Rikske ook cinnamon gepareld is  :) Bedankt voor de reminder  ;D

Romy,
Gelukkig doen ze die hei-geluiden niet meer na...  8)

Nu moet ik echt vaart gaan zetten achter de nieuwe kooi. Ik zit toch stiekem te denken aan de Lady en niet de Lady medium. Helaas hebben ze alleen de witte variant op voorraad. We zitten ook te dubben of we het zullen laten opsturen of dat we het in Zwolle gaan halen.

Verder gaat het prima met de beestjes. Whooshy heeft Zowie nu voor het eerst in mij bijzijn gekroeld  :) Echt heel lief  :-* Verder is nog een reden om een nieuwe kooi aan te schaffen is Dara... Al haar staartveren zijn geknakt of gebroken  >:( Ze is een valkje vol leven en ze kan vrij wild doen als ze vindt dat ze niet snel genoeg van A naar B gaat hahaha... helaas ten koste van haar staart  :-\ Maar goed... nog eventjes...

Ik ga weer aan de slag...

Groetjes,
Monky

*Petra*

Hoi Monique,

Beterschap, ik loop weer giga achter  :-[.
En een nieuw valkje, leuk hoor!!
Dan heb je in ieder geval een leuke afleiding.

Succes,
Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Veel sterkte morgen met het maken van het hartfilmpje.

Romy

Hoi Monky

Ik wens je veel succes en hoop op een goede afloop van het hartfilmpje!

Fijn dat je uitkijkt voor een nieuwe kooi  :D Ik vind het altijd leuk om in de dierenwinkels de kooien te bekijken. En als je dan zelf eentje mag kopen, is het des te leuker!
Als ik je 1 raad mag geven : ik zou eerder voor een brede, dan een hoge kooi gaan. Als ik geweten had wat ik nu wist, dan had ik een andere kooi voor Flupke gekocht, eentje die wat breder was.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Grover.

Sterkte met je gezondheid.

Mara

Marc van de Kuifjes

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik de voorgeschiedenis van Grover eens doorgelezen! ;D Nu begrijp ik waarom Grover "Elmo" zegt! ;D Dat was zijn maatje, ook een valkje van bij Karin! :)
Komt Elmo ook bij jou wonen?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Hoi meis, ik kom je even succes wensen voor morgen en een hele goeie reis.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Monique,

Heel veel succes en sterkte vandaag met het onderzoek.

Ik zal aan je denken.

Groetjes Anja

Monky

Hi allemaal,

Vanochtend het hartfilmpje laten maken. Het stelde gelukkig niet veel voor. Ook nog geluk dat Erwin me toch nog heeft kunnen brengen en halen  :) De schat  :-* Ik schrok wel heel even. Ze had het filmpje gemaakt en zei toen dat ze iets vreemds zag op de uitslag en dat ze dat even met iemand ging overleggen of ze het filmpje over moest doen. Ik was toen toch wel even zenuwachtig. Toen ze terugkwam zei ze dat het blijkbaar wel vaker bij vrouwen te zien was, maar zij had het zelf nog nooit gezien. Ik moest me in elk geval geen zorgen maken  :P De cardioloog zou er nog naar kijken en het duurde anderhalve week voor de uitslag bij de dokter zou liggen.

Het viel dus allemaal mee. Vanmiddag ga ik dus nog naar de huisarts om de bloedresultaten te bespreken.

Ik wil jullie toch even nogmaals bedanken voor jullie steun:
Sanna, Romy, Anja, Esther, Anke, Mara, Jeanine, Caroline, Yvon, Marc, Petra en alle anderen die ik misschien vergeten ben bedankt voor jullie steun.





Citaat van: Romy op  5 maart 2008, 18:58:43
Als ik je 1 raad mag geven : ik zou eerder voor een brede, dan een hoge kooi gaan. Als ik geweten had wat ik nu wist, dan had ik een andere kooi voor Flupke gekocht, eentje die wat breder was.


Grappig dat je dat zegt, Romy. Ik had diezelfde conclusie ook al getrokken  :) Dan kunnen ze ook nog een beetje heen en weer vliegen.

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  5 maart 2008, 20:57:36
Nieuwsgierig als ik ben, heb ik de voorgeschiedenis van Grover eens doorgelezen! ;D Nu begrijp ik waarom Grover "Elmo" zegt! ;D Dat was zijn maatje, ook een valkje van bij Karin! :)
Komt Elmo ook bij jou wonen?


Dat klopt inderdaad Marc. Karin overweegt zelf Elmo te houden, maar is daar nog niet helemaal zeker van.
Jij bent inderdaad behoorlijk nieuwsgierig  ;D Vooral als het de jongen van Karin aan gaat hahaha.





Ik heb even contact met Peter gehad en ik zou dus aanstaande zaterdag al de kooi op kunnen halen  :D Ik moet het nog even met Erwin overleggen, maar dan zou ik dus al heel snel die kooi hebben hahaha... Zou best leuk zijn  ;D

Ik heb ook al zitten dubben over de indeling van de kooi.
Dara gaat er in en Grover straks ook. Maar ik denk dat ik Whooshy en Zowie er misschien ook in ga zetten. Dan heb ik 3 tamme vogels en 1 niet tamme vogel. Misschien dat Zowie dan toch ook weer een beetje bijtrekt.

Ik heb er wel alweer helemaal zin in  :D

Ik zal zo ook eens kijken of ik weer een paar mooie kiekjes kan maken  ;D Is wel weer hoog tijd geloof ik  8)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik ben erg blij om te horen dat het allemaal goed is meegevallen. De cardioloog zal nu vast en zeker niks ergs meer vinden, want dat zou wel al zichtbaar geweest zijn.

Leuk dat je zaterdag de kooi al kan ophalen! Zo gaat het wel erg snel natuurlijk.  :D

Groetjes
Romy

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  5 maart 2008, 20:57:36
Nieuwsgierig als ik ben, heb ik de voorgeschiedenis van Grover eens doorgelezen! ;D Nu begrijp ik waarom Grover "Elmo" zegt! ;D Dat was zijn maatje, ook een valkje van bij Karin! :)
Komt Elmo ook bij jou wonen?


Jeetje Marc, wat ben jij nieuwsgierig, je lijkt wel een vrouw  ;D ;D ;D Elmo blijft voorlopig bij mij wonen, kijken hoe het gaat. Elmo en Grover zijn niet de beste maatjes, Grover is bang voor Elmo, dus het lijkt me beter om ze uit elkaar te halen. En Grover krijgt nu de keuze uit meerdere vriendinnetjes, dus die gaat de tijd van zijn leven krijgen  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

 :-[ :-[ :-[

Ik zal nooit meer nieuwsgierig zijn...
;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi,
Fijn dat het hartfilmpje maken meeviel, en dat er niet direct iets geks op te zien was.
Nu nog even wachten op de afspraak met de dokter.

Jaaaaa foto's ;D ;D ;D

Wanneer komt Grover bij je wonen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig dat ze geen gekke dingen hebben gezien op het hartfilmpapiertje. :)
Nu kan je miss ook wat geruster wezen,
nu je ook gelezen en miss ook wel gehoord hebt dat het dus vaker voorkomt.

Laat de foto's maar komen !!  ;) ;D

Groetjes Yvon

Oja,ik heb mijn handtekening naar jouw goede idee aangepast.  ;) ;D
Ach ja ,je had iig wat afleiding.  ;)

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Fijn dat er geen rare dingen te zien waren op het hartfilmpje! Nu lekker even de voetjes omhoog :)