My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi..ik ben maar weer eens begonnen met de verhalen te gaan lezen ..vind het weer super leuk zeker nu ik een nestje heb zitten..maar wat heb jij  prachtige namen voor je vogies..hoeveel heb je er en zitten ze allemaal binnen?

gr gerdy

Anja

Hoi Monique,

Dan kom ik gewoon vanavond kijken naar de hantekeningen.
Voor nu heb ik met volle teugen van je prachtige foto's genoten.


Die koppies op deze foto.............geweldig.

En nu niet meer zo lang wachten met het plaatsten van foto's ;) ;D ;D

Groetjes Anja

Anja

Garath,

Nog gefeliciteerd met je 2de verjaardag.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Monky

Oh wat vreselijk dat er scheuren in je huis komen door dat heien   :o (wat is dat trouwens??)
Gelukkig heb je erop gedacht om alles vast te leggen op foto en tape, zodat je kan bewijzen dat de scheuren door het heien komen, dan kan je een schadevergoeding eisen!

Je hebt echt prachtige foto's geplaatst! Zo lief hoe de valkjes zich in allerlei bochten wringen om te douchen  :-*
Ook de andere foto's vond ik heel erg mooi.

We zullen geduldig blijven wachten op de kroelfoto's  ;D

Garath : gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Dikke kroel van Flupke!

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Proficiat Garath met je 2de verjaardag, ook vanwege Elmo! :D


Deze foto is zooooo herkenbaar! ;D Die gekke "dwaze" blikken zitten echt in de familie! :D


Prachtige close-up van Disa, had zo mee mogen doen met de fotowedstrijd!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Leuke foto´s!!  :D

Garath .... gefeliciteerd knul!!  :-* Alweer bijna 2 jaar clean.  ;D ;D

Ook namens je oom Pablo en nichtje Perle.  :P

Groetjes Monique, nog 10 nachtje slapen ..... pffffh spannend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Gerdy,
Wat leuk dat je hier even komt koekeloeren  :)
Ik heb inderdaad al mijn vogels binnen. Boven heb ik een voliere staan met 11 valkparkieten en 2 grasparkieten en een kleinere kooi ernaast met nog 1 valkparkiet. Beneden heb ik nog 2 rosellaparkieten en 3 catharinaparkieten en 1 kanarie.
Ik heb heel erg overwogen om buiten mijn vogels te doen in een voliere... ik had zelfs al een voliere uitgezocht... maar ik vind het binnen toch gezelliger  8) En het is lastiger voor eventuele oppas om ze te verzorgen.

Hi Anja,
Ze waren aan het kijken wat Dara aan het doen was boven hun hoofd hahaha. Yaro werd trouwens wel een beetje agressief... hij begon bijna te krijsen  ::)

Citaat van: Anja op 17 januari 2008, 07:01:02

En nu niet meer zo lang wachten met het plaatsten van foto's ;) ;D ;D



Ik zal mijn leven beteren  ;D ;D ;D

Hi Romy,
Heien is als ze palen in de grond slaan om woningen op te bouwen als de grond zacht is. Anders kan je huis verzakken.
We wachten het rapport even af  van de bureau die de nulmeting gedaan hebben. Maar het zal vast wel goed komen  :) Anders heb ik een pitbull collega die de gemeente en aannemer aan kan spreken  ;D ;D ;D

Dank je  :)

Hou je adem asjeblieft niet in voor die kroelfoto's hoor  ;D Het komt als het komt... ik kan ze helaas niet verplichten te kroelen zodat ik een foto kan maken hahaha  ;D

Dank je Marc en Elmo  :D
Ik vind het zelf ook een goed gelukte foto van Disa, maar er is geen fotowedstrijd waar die aan mee kan doen  ;D Dus laat ik hem lekker staan in mijn dagboekje :D

Dank je Caroline, Pablo en Perle  :D

Ja nog 10 nachtjes... ik heb er wel zin in. Lekker even naar de zon en nieuwe dingen zien... kan ik weer mijn reisverslagboekje aanvullen  :D  Dan vind ik een van de leukste dingen van reizen... de nieuwe dingen zien en beleven. Ik ben zo benieuwd naar de Everglades. Ik wil daar al zo lang heen  :)

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Hoi Monky,

wat een schitterende foto's zeg!!  heel mooi!

Wat kunnen ze bij jou genieten van het douchen.. en maar op zoek naar het water.. hihi..

Nog gefeliciteerd met Garath!  :D

En succes met het heien.. wel vreemd dat ze zo dichtbij een heimachine neerzetten.. hier hebben ze op voorzorg al geboord.. en dat was ongeveer een gelijke afstand.. ik hoop maar dat ze het netjes oplossen..

Groetjes Debby


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Monky

Hi Debby,
Dank je  :)

Ik had dat ook al gevraagd, waarom ze niet geboord hebben, maar dat was te duur  ::) Tja... je moet keuzes maken... ze nemen liever het risico met schadeclaims  :-\

We wachten het gewoon even af. Het heeft niet zoveel zin om je er van te voren erover op te fokken, toch?  :) Maar ik hoop inderdaad ook dat ze het netjes oplossen.

Groetjes,
Monky

Monky

Het is dan wel niet kroelen... maar het is wel grappig... zie je hoe ze allemaal mee zitten te kijken hahaha...



Disa had er blijkbaar genoeg van... of misschien wist ze het beter  ??? ;D


;D ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky


Anja


Whaaahahhahahahahahahhaha

dat commentaar onder foto's helemaal  geweldig.

Zo gaat dat hier ook. Alsof ze er geen genoeg van kunnen krijgen (van het kijken bedoel ik dan)

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Foei! De vogels fotograferen tijdens hun meest intieme bezigheid! >:(

;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Ok. Ik heb een aantal handtekeningen gemaakt voor de maand februari. Ik ga dat nu al doen, omdat ik straks met vakantie ben :)

1


2


3


4


5


Mijn eerste vraag is vinden jullie ze mooi... en welke vind je het mooist. Ik heb mijn eigen voorkeur, maar ik wil graag weten welke jullie het mooist vinden  ;D

Dus kom maar op!!!

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

17 januari 2008, 20:56:56 #3254 Last Edit: 17 januari 2008, 21:00:08 by Marc van de Kuifjes
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar nummer 3 en nummer 5.
Wel vind ik dat in de foto's 1 t.e.m. 4 het valkje te "warm" van kleur is t.o.v. de bloem. Te geel dus bedoel ik. Maar met een fotobewerkingsprogramma is dat makkelijk te corrigeren! :)
In nummer 5 is het valkje neutraler van kleur t.o.v. de bloem. ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -