My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Gerda, dit is toch de december foto??  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Het komt allemaal goed met Zowie, daar ben ik zeker van! :D

Maar... een amandelstaaf... wat is dat precies ??? :-[




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

Wat fabelachtig mooi is je handtekening  :o M'n grootste complimenten hoor!!!

Ik ben erg blij dat het terug goed gaat met Zowie! Je ziet inderdaad op de foto's dat ie een klein wondje aan z'n oogje heeft. Het ziet er wel goed uit, dus het zal wel snel genezen (hopelijk!). Met al jou goede zorgen zal hij snel terug de oude zijn :)

Groetjes
Romy

Monky

Citaat van: Caroline op 30 november 2007, 21:59:14
Ach, fijn om hem weer even te zien.  :-* :-*


:D :D :D

Citaat van: Anja op 30 november 2007, 22:00:47
Hoi monique,

Wat heeft hij toch een lekker bekkie zeg. Om te  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Geniet maar lekker van de amandelstaaf.

Groetjes Anja


;D ;D ;D ;D
Yum yum ...

Hi Manon,
Ik hoop dat je er doorheen gebladerd hebt  ;D
Maar gezellig dat je even bent komen kijken en dat je het leuk vond... ook heel belangrijd  ;D

En over jou idee... ik heb helaas geen tijd om dat allemaal nu te doen...Ik ben al een tijdje bezig met 1 handtekening... laat staan 12  ;D Maar op zich wel een goed idee  ;D ;D ;D Maar helaas... volgend jaar  ;)


Dank je wel, Gerda  :)
De decemberfoto is heel anders... heeft Ivana jou de foto's niet gestuurd die al ingezonden zijn?  ;D ;D ;D


Dank je wel Yvon  :)

Inderdaad.... gelukkig was het niet het oog... maar ik vond dit ook niet leuk hoor  :P Ik kan me inderdaad het verhaal van jouw Tino nog herinneren. Gelukkig is hij volledig hersteld  :)


Hi Caroline,
Ik denk dat ze de foto van de fotowedstrijd bedoeld  ;) Dat is namelijk een andere  ;D


Hi Marc,
Ik ben er ook van overtuigd dat het goed komt met Zowie.
Een amandelstaag wordt ook wel banketstaaf genoemd. Het is een soort bladerdeeg gevuld met amandelspijs.


Dank je wel, Romy :)
Het wondje bij zijn oog is maar een oppervlakkig wondje... gelukkig. Ik denk niet dat hij er veel last van heeft.
Hij maakt het verder wel goed, maar is nog niet zo uitbundig als voorheen.



Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  1 december 2007, 11:06:36
Hi Marc,
Ik ben er ook van overtuigd dat het goed komt met Zowie.
Een amandelstaag wordt ook wel banketstaaf genoemd. Het is een soort bladerdeeg gevuld met amandelspijs.


Groetjes,
Monky


Klinkt erg lekker!  :P :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Monique

Fijn om te lezen dat het al beter gaat met Zowie en wat heeft hij toch een heerlijk koppie zeg.

mara

Marc van de Kuifjes

Hey Monique,
Isaura is toch het valkje met de prachtige parels geloof ik?
Van waar komt Isaura precies?
( ;))




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Isaura komt bij Kirsten (Valkcity) vandaan  ;D ;D ;D

Is de grote kooi al in zicht ? ;D :-X

Marc van de Kuifjes

Nog niet voor morgen maar lang zal het toch niet meer duren denk ik! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

ManjaV

Hoi Monky,

Wat ben ik blij dat het weer goed met Zowie gaat! En hij heeft ook alweer gefloten gelukkig! :D De foto's zijn prachtig, hij staat er goed en gezond op. Gelukkig is alles goed gekomen.

Hoe gaat het nu met Yaro en Yara? Ik meende dat je ook schreef dat ze op de grond in een hoekje zaten te scharrelen?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Monique,
Fijn dat het weer goed gaat met Zowie!
Hij staat weer prachtig op de foto :-*
Wowdiewowdiewow wat een prachtige handtekening :o ;D ;D
Dat belooft wat voor de kalender ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Monique

Hoe is het vandaag met Zowie? Ik hoop je vandaag wat foto's te mailen.

mara

Monky

Hi allemaal,

Met Zowie gaat het super! Hij is weer helemaal de oude.

Gisteren was ik beneden bezig en ik hoorde geschreeuw...  Ik vertrouwde het toch niet dus ik naar boven. Wat het Zowie... Dus ik sta bij de voliere en ik kijk naar hem om zeker te zijn dat er niets is en hij kijkt me aan... hij gaat vervolgens alle riedeltjes fluiten die hij kent hahaha... Gek beesie  :-* :-* :-* Hij heeft van die mooie grote heldere kraalogen dus het zag er zo vertederend uit zoals hij daar zat te fluiten  :)

Nee, het gaat weer helemaal goed met hem :)

Hi Manja,
Yaro en Yara scharrelen nog steeds op de bodem, maar er gebeurt verder niets. Laten we hopen dat dat zo blijft  ;D

Dank je, Anke :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi allemaal,

Ik heb vanochtend toch wel een beetje in een deuk gelegen  :) De vogels hebben zich weer van hun beste kant laten zien  ;D

Er kwam iemand langs om het huis te controleren. Ze gaan volgende week beginnen met heien tegenover ons huis. Dus willen ze een soort nul-meting doen en na afloop kijken of er schade is veroorzaakt door het heien.

Die man had zo'n klein casetterecorder bij zich waar hij insprak wat hij zag en waar hij foto's van maakte.

Het is alsof de dieren dat weten... Iedere keer als hij begon te praten ging Rossa (rosellaparkiet) fluiten...
Vervolgens zaten de cathi's op de achtergrond tegen elkaar te knorren...
Toen hij de vogelkamer inliep kreeg hij een ware fluitconcert van Zowie, Garath, Yaro en Gizmo... het was een enorme herrie 8) Ze fluiten NOOIT samen tegelijk!!!

Vervolgens gaat hij de kattenkamer in... hij constateerde dit en keek vervolgens naar beneden naar de bank waar Zotty zat... Ze keken elkaar recht in de ogen en hij werd getrakteerd op een hele mooie miauw  ;D

Al met al weet ik niet of hij nog zijn bandje terug gaat luisteren... maar ik denk niet dat hij er veel van zal kunnen verstaan... en allerlei dierengeluiden op de achtergrond  ;D ;D ;D

Wij mensen horen zo'n bandje niet gaan, maar die vogels blijkbaar wel... en ze reageerden erop  ;D

Ik heb ontzettend moeten lachen  :D

Groetjes,
Monky