My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Citaat van: Caroline op 29 november 2007, 08:44:12
Gelukkig een goed eind dus .... zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje.  ;)


Helemaal mee eens... Ik weet dus alleen niet waar hij zijn vleugel aan opengehaald heeft, anders kon ik kijken of het nog te herstellen is, zodat het niet nog een keer gebeurd. Nou ja, het is niet anders  :-\

Caroline, jij ook nog bedankt voor het reageren en je hulp bij SPOED  :-*

Citaat van: Anja op 29 november 2007, 09:22:42

Graag gedaan hoor. Daar zijn we hier toch voor.

Werk ze nog vandaag.

Als je straks thuis komt dan geeft Zowie maar een kroel van me.

Groetjes Anja


Ik zal het denk ik op afstand moeten doen... ik heb namelijk zo'n vermoeden dat hij op dit moment niets van mij wil weten  :-X

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Dat komt wel weer hoor.

Trouwens gefeliciteerd met je 200 pagina's

Groetjes Anja

Caroline






Gefeliciteerd!!!!

PS. graag gedaan.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

Ik ben héél erg blij dat het goed gekomen is met Zowie!

Proficiat met je 200 pagina's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes
Romy

Monky

Citaat van: Anja op 29 november 2007, 09:38:08
Trouwens gefeliciteerd met je 200 pagina's


Citaat van: Caroline op 29 november 2007, 10:01:58





Gefeliciteerd!!!!






Citaat van: Romy op 29 november 2007, 10:04:58
Proficiat met je 200 pagina's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


200 alweer... ik had het nog geen eens gezien door de toestanden met arme Zowie  :)

Bedankt dames  :D

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Monique,
Fijn dat het weer goed gaat met Zowie!!
Van harte met je 200 pagina's!!!!

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Poeh Monique, geen wonder dat je je helemaal wezenloos geschrokken bent :-X. Zo heb ik Belle ook eens een keer gevonden toen ik uit m'n werk kwam. In eerste instantie viel het niet zo op, ze zaten alledrie (ik had toen nog Max en Milou) rustig in de kooi. Maar ineens viel mijn oog op allemaal bloedspetters op de muur, toen op de bloedspetters op de grond en toen viel mij het bloed op alle stokjes op, met hele dikke opgedroogde druppel er onder aan. Nou dan staat je hart inderdaad stil hoor. En toen zag ik pas wie het was: Belle haar bostje was 1 grote bloedvlek. Uiteindelijk bleek het puntje van 1 nageltje te zijn afgebroken en dat pootje had ze opgetrokken, nadat ze de hele kooi rondgebanjerd was. Het zat echt overal!! Dus ik wens jou ook nog veel succes met poetsen. Weet je wat het goed doet? Een scheutje azijn door koud water. Want bloed gaat zich vaster hechten met warm water. Of die eucalyptusreiniger die je bij 't Valkje kunt bestellen. Die werkt ook goed. Ik heb het gewoon met een zeem van de muren geboend. Ik weet niet of jouw muren behangen zijn of met muurverf, maar muurverf kun je ook goed afwassen met een vochtig schuursponsje met een beetje schuurmiddel.

Groetjes, Sanna

Monky

Hi Anke,
Als ik thuis kom is het eerste wat ik doe even naar Zowie kijken. Ik heb nu de lamp in de kamer aangelaten. Het is een enorm sombere dag en dus vrij donker. Ik hoop dat ze nu rustig blijven.

Hi Sanna,
Daar zat ik dus ook eerst aan te denken... dat het een teentje was of zo. Maar de vegen van bloed waren te groot. Hij heeft toch behoorlijk gebloed  :-\

Ik wist niet dat het averechts werkte met warm water bloed verwijderen  ??? weer wat geleerd  ;D
Ik geloof niet dat het op de muren is gekomen... wel op de deur en mijn computermeubel  :P en in de voliere natuurlijk.
Verder moet ik de kamer nog inspecteren, want het was gisteren donker en vandaag had ik geen tijd om goed te kijken.

Bedankt voor de schoonmaaktips  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Gelukkig gaat het al beter met Zowie!
Heeft hij nog steeds pijn als hij dat stukje poetst?

Nou, ik hoop dat je niet al te veel poestwerk hebt met al dat rondgevlogen bloed!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Fijn dat het beter gaat met Zowie, maar ik snap wel dat je geschrokken bent. Dat zag er ook heftig uit zeg, die veer. Poehoe, en je hebt nog heel veel te poetsen lees ik zo.

Gefeliciteerd met je 200ste pagina.

mara

Anja

Hoi Monique,

Hoe is het met Zowie? Is hij een beetje bekomen van de schrik?
En jij?

Groetjes Anja

Monky

Hi allemaal,

Met Zowie gaat het goed, gelukkig  :) Vanochtend zong hij weer het hoogste lied  ;D Dat is een goed teken  :D
Ik ben heel blij dat hij er goed doorheen gekomen is, want ik vond het geen leuke ervaring  :-\

Met Dara gaat het ook nog steeds goed. Ze houdt nog steeds van kroelen  ;D ;D ;D Ik heb eergisteren door de toestanden met Zowie haar wat minder aandacht gegeven en gisteren ook... daar was madam het niet mee eens  :P De gekkerd...
's Ochtends krijgt ze wel altijd standaard een kroel, maar ze wil dan niet dat ik ermee stop... dan gaat ze protesteren door zachtjes in mijn vingers te bijten  :) en te kirren... ik weet niet hoe ik het geluid anders moet omschrijven. Het is zo'n lief meisie  :-*

Vanavond ga ik de handtekening van december plaatsen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden  :)

Groetjes,
Monky

Anja


Oooooo we krijgen de handtekening van december te zien vanavond. Ik weet zeker dat die weer reuze mooi is.

Fijn dat Zowie weer fluit en weer helemaal de oude is.
Geef hem straks maar een extra kroeltje van mij.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Nou ik kan het me goed voorstellen dat je je eigen helemaal het lep ben geschrokken.  :o
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen maar de schrik zit er dan toch wel goed in.
Zowel voor jou maar ook voor Zowie.
De oorzaak zal moeilijk te vinden zijn.  :-\


Citaatmaar ze wil dan niet dat ik ermee stop... dan gaat ze protesteren door zachtjes in mijn vingers te bijten   en te kirren...

Dara lijkt onze Trixy wel.  ;) ;D
En zijn het mijn vingers niet dan is het wel  Quinto als hij ernaast zit,reageert ze op hem af door veertjes bij hem uit z'n koppie te trekken.  >:(

Ben benieuwd naar je nieuwe handtekening.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Gefeliciteerd met je 200 pagina's.
Ik heb net je nieuwe handtekening gezien :o :o :o :o :o
Wauw super mooi.

Groetjes,
Jeanine.