My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi allemaal,

Ik heb weer een paar foto's.
Niet veel, want het lukt op het ogenblik even niet zo  :-\


Yaro en Yara  :)




Whooshy  :-*


Isaura en Gizmo... aan het bekvechten  ::)


Isaura  :)




Dara  :)

Ik heb even na zitten denken over mijn handtekening...
Ik heb een volgorde gemaakt waarin ik mijn valkjes in mijn handtekening verwerk  :)


  • Januari: Garath

  • Februari: Yaro

  • Maart: Gizmo

  • April: Disa

  • Mei: Zowie

  • Juni: Dara

  • Juli: Lulac

  • Augustus: Yara

  • September: Vesna

  • Oktober: Whooshy

  • November: Ilo

  • December: Isaura



Ik begin met December... Dan heb ik nog even om iets te bedenken... Ik zou het ook sneu vinden voor Ilo als ze maar een halve maand krijgt  :-[ :)

Dus knutselen maar geblazen  :D
Ik ben benieuwd hoe lang ik dit ga volhouden  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

*Petra*

hoi Monique,

Nou, wij herinneren je wel als de maand voorbij is  ;D!
Ik zie meteen bij je, dat het helemaal niet lukt met de foto's  :(.  Ik wil meteen dat het mij dan ook een NIEt lukt, als je begrijpt wat ik bedoel  ;). Ze zijn prachtig !!!

Gr. Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Monique,

Mooie foto's. Die van Whoosy vind ik erg leuk.
En Dara............wat een beauty zeg.

Leuk idee zeg elke maand een ander valkje in je handtekening.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Isaura blijft toch een van mijn favoriete valkjes met die prachtige parels! :-* :D

Een valkje per maand in de handtekening is prima! Je kan dan iedere dag van die maand een andere foto van dat valkje in de handtekening plaatsen! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Heb bje een reden voor de volgorde??

PS. Super slechte foto's .... echt wel.  :P ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou het is je idd niet gelukt om weer hele mooie,leuke foto's te maken en te plaatsen.  ;D ;D
Ik ben benieuwd naar je knutselwerk.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

 :-[ :-[ :-[

Ik geloof dat ik het niet goed verwoord heb.... Ik had een berg foto's gemaakt waarvan ik dacht dat ze gelukt waren als ik op het schermpje keek van de camera... Maar als ik ze op de pc bekeek waren ze toch erg wazig... Dit waren de enige die scherp waren hahaha... En toch nog gelukt  :) En het waren er dus minder dan ik gehoopt had.

Ik vind het jammer dat het geel van Dara een beetje vuil wordt als ik de flits gebruik. Misschien kan ik de foto's eens bewerken zodat de geelkleur klopt  :)

Dank je wel Petra en Anja :)

Hi Marc,
Ik weet zeker als je Kirsten mailt, ze je meteen op de reserveringslijst van Tickle en Toya wil zetten hoor  ;D Dan heb je  je eigen Isaura :D

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 16 november 2007, 21:20:30
Een valkje per maand in de handtekening is prima! Je kan dan iedere dag van die maand een andere foto van dat valkje in de handtekening plaatsen! ;) ;D

Uuuhhhh.... niet overdrijven hè?  ;D

Hi Caroline,
Ik heb gekeken welke valkjes ik qua karakter en kleur bij een maand vond passen...  ;D Zowie heb ik bijvoorbeeld in mei geplaatst als hartje voorjaar en aankondiging van de zomer... Hij is altijd zo vrolijk met zijn fluiten.... ik vond hem helemaal in die maand passen.
Garath en Isaura heb ik door hun witte veren in de winter geplaatst... Isaura in December omdat ze gewoon spier wit is en ik dat meer bij de feestdagen vond passen. Alle lutino's heb ik in de zomer geplaatst omdat ze zo zonnig van kleur zijn. De bontjes heb ik in het voorjaar omdat ze toch wat lichter zijn van kleur en de parels in het najaar omdat ze over het algemeen iets donkerder zijn.

Zo een hele uitleg.... ik weet alleen niet of je daar nou op zat te wachten   ;D ;D ;D

Hi Yvon,
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar mijn knutselwerk hahahaha.... Maar je ziet het vanzelf  :D





Ik heb gisteren twee handdoeken over de voliere heen gelegd. Op die manier kan Dara de andere valkjes niet zien... en het werkte!!!! Ze bleef nu lekker bij me zitten... zat lekker met mijn rits van mijn vest te frummelen  :D En ze liet zich heerlijk kroelen. Ik had ook wat trosgierst waar ze lekker van heeft zitten smikkelen. Echt helemaal top. Ik was bezig met de fotoalbum achter de pc en zijn zat lekker met mijn haar te frunniken.

Ik ben zo blij met haar  :D Ze kan als ze op mijn schouder zit wel de andere valkjes zien trouwens want ik zit dan aan de korte zijkant van de voliere. Daar heeft ze dan voldoende aan blijkbaar  :D

Nou ik ga me gauw aankleden... straks komen ze de leilindes en de beukenhaag brengen... dus met een beetje geluk heb ik vanavond of morgen foto's met die dingen erin  :D Dan begint de tuin echt ergens op te lijken  ;D

Tot later!!!

Groetjes
Monky


Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 17 november 2007, 08:44:07
Hi Marc,
Ik weet zeker als je Kirsten mailt, ze je meteen op de reserveringslijst van Tickle en Toya wil zetten hoor  ;D Dan heb je  je eigen Isaura :D


Goed idee, maar ik denk niet dat ik er nu nog eentje bij kan plaatsen... ;D
Maar wie weet, als Arthur er is? ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Wilma1

Dan "mag" je níet meer dan 12 valkjes hebben  ::) anders klopt je kalender niet meer  :P ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Marc van de Kuifjes

In België bestaat er zoiets als een "dertiende maand", iets waar vele mensen tegen de eindejaarsperiode erg naar uitkijken! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Jawel hoor,  :D op zo´n uitleg zat ik nu juist wel te wachten.  ;)

Leuk bedacht.  :)

En valt vies tegen hè, die beauty's van ons op de foto te krijgen exact zo mooi als ze zijn??  :-\

Veel plezier in de tuin.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Wilma,
Ik NEEM ook waarschijnlijk niet meer.... maar zeg nooit nooit...  ;D

Hi Marc,
Ik zou niet weten hoe ik een dertiende maat moet inpassen in ons kalenderjaar... alle maanden zouden dan opschuiven of zo ???

Leuk dat je het leuk bedacht vind, Caroline  ;D ;D ;D En was de kleur op foto's  betreft... we blijven oefenen  :D ;D

Ja de tuin...
We zijn vandaag behoorlijk ver gekomen, maar ik moet nu toch echt wel stoppen... Ik heb weer 38.2 verhoging dus het lijkt me niet verstandig verder te gaan... en ik ben erg moe van het hoesten.
Maar de bomen staan erin en 1 dubbele haag staat. Nu nog de haag onder de bomen, maar dat proberen we morgen af te ronden.

Ik ga nu even mijn nieuwe fiets halen en boodschappen doen. Dan even lekker douchen  en lekker bij mijn vogels zitten tot het half 8 is en we uit eten gaan  :)

Tot later!!!

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Je hebt hele mooie foto's geplaatst van de valkjes. Echt super. Ben benieuwd of het je gaat lukken, elke maand een nieuwe handtekening.

mara

Anke

Hoi Monique,
Leuk, iedere maand een ander valkje in the picture op je handtekening ;D
Ik ben benieuwd!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Smakelijk eten voor straks!!!!  :P

En tuurlijk beterschap, misschien toch maandag even langs de huisarts .... elke dag koorts is niet goed meis .......
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.