My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Monky

Schaam, schaam  :-[
Dat komt ervan om snel nog even de dagboekjes af te lopen om iets te schrijven... Eigen schuld!
1000x excuses!
Ik heb het ondertussen aangepast :)

Het zal inderdaad nog wat tijd nodig hebben om de medicijnen te laten inwerken bij Zotty, maar het is toch al een goed begin als jij al wat verbetering ziet! Hopelijk blijft het zo.

Ik hoop dat je vermoeidheid snel over gaat. Dat is toch best lastig... Gelukkig heb je een rustig weekend voor de boeg :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Monique,

Zou het niet iets van najaarsmoeheid zijn :-\ :-\
Ik hoop iig dat het snel over is.

Groetjes Anja

*Manon*

hoi hoi,

Vervelend van die moeheid, hopelijk gaat dat snel weer over!
Heb je al bericht van je man?
Lijkt me inderdaad erg stil, maar ja.. ze zeggen wel eens he...
zaken gaan voor het meisje, maar leuk is anders lijkt mij.

Veel beterschap met Zotty

Groetjes Manon

Monky

Hi Caroline,
Veel plezier vanmiddag... en ik verwacht straks heel veel mooie foto's van je mooie Cartier  ;D hmmm... ik zit net te denken, het zijn dan broer/zus en zus, toch?  :D Gaaf!!

Hi Yvon,
Ik zal toch zo eens even kijken of je zoektocht naar een gaaitje geslaagd is  ;D Ik ben benieuwd  :D
Bedankt voor het complimentje en felicitatie  :) Lulac ziet er inderdaad nog best redelijk uit... maar je ziet toch wel dat ze wat ouder is  :)

Komend weekend is als het goed is rustig, dus ik hoop dat die vermoeidheid dan wegtrekt.

En bedankt voor de beterschapswens voor Zotty  :-*

Hi Silke,
Weet wat je zegt hoor  ;D ;D ;D Straks loopt je hele mailbox vol met allemaal foto's van Disa en Zowie  ;D ;D ;D
En ik heb nu toch wel hoop dat het wel goed gaat komen met Zotty  :) Gisteravond zat ze weer te krabben aan de deur... zoals we haar kennen  :P ::) ;D

Hi Romy,
Maakt niet uit hoor... ik zat maar te dollen... je mag me best een keertje Manja noemen hoor hahaha  ;D

Ik ben inderdaad van plan om het dit weekend iets rustiger aan te doen. Wel het huis een beetje opruimen... maar verder lekker rustig aan doen.

Hi Anja,
Ik heb geen idee waar de vermoeidheid vandaan komt... en ik ben het helemaal met je eens in de hoop dat het snel over is  8)

Hi Manon,
Ik hoop ook dat de vermoeidheid snel over is  :)
Erwin heeft me inderdaad eerst een mailtje gestuurd dat hij geland was en later nog even gebeld. Het is dan altijd fijn om even zijn stem te horen  :)
Gelukkig is hij niet al te lang weg. Dinsdag is hij weer thuis. Misschien ga ik hem wel ophalen van Schiphol... als verrassing, maar ik moet eerst kijken of dat lukt met mijn vrije dagen en zo.

Dank je voor de beterschapswensen voor Zotty  :D


Groetjes,
Monky

Caroline

Dara is een schatje!!

Ik heb haar een knuffel gegeven van je en je groetjes overgebracht.

Je kunt lekker met haar kwebbelen, ze kletst de oren van je hoofd.  ;D ;D ;D (lees bedelen  :P )

En inderdaad, zusjes!!  :D Vermoedelijk is Cartier ook een meisje, aan haar gedrag en uiterlijk te zien.  :D

PS. foto's staan bijna in mijn boekje.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Ja hoor....
Garath heeft het stokje van Zowie overgenomen  ::) Het avondconcert... maar dan solo ::) Gekke beesten  ;D

Het lijkt wel alsof het eetgedeelte 's nachts de slaapplaats is van Yaro en Yara en Zowie en Whooshy... Negen van de tien keer slapen die vier daar samen. Hoe het tij zo ineens kan keren, hè? Misschien omdat Zowie toch min of meer voor Whooshy gekozen heeft en dat dwingt misschien respect af... Want in het begin viel Yaro op Whooshy. Ach... wie zal het zeggen... ik ben er in elk geval wel blij mee  :D

Oh, nu begint Zowie weer  ;D Zo gaan ze het wel een tijdje volhouden hahaha...

Hi Caroline,
Ik zie net je berichtje... bedankt voor het plaatsen en de groetjes en knuffels overbrengen aan Kirsten en Dara  :D Ik ga zo nog even kijken of ik haar zie...op de foto's  ;D Maar doe rustig aan hoor... morgen is ook vroeg genoeg  ;)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik ben echt héél blij om te horen dat het nu zo goed gaat in de volière! Het is inderdaad wel een beetje vreemd hoe het tij zo snel kan keren, maar zoveel te beter :)

Hoe gaat het nog met Zotty? Merk je al enige verbetering?

Groetjes
Romy

Anke

Hoi Monique,
Fijn dat het goed gaat in de voliere nu.
Hoe is het met Zotty??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Citaat van: Monky op  2 november 2007, 14:54:20
Hi Silke,
Weet wat je zegt hoor  ;D ;D ;D Straks loopt je hele mailbox vol met allemaal foto's van Disa en Zowie  ;D ;D ;D
En ik heb nu toch wel hoop dat het wel goed gaat komen met Zotty  :) Gisteravond zat ze weer te krabben aan de deur... zoals we haar kennen  :P ::) ;D

Groetjes,
Monky


Hahah, geen probleem hoor !  ;D ;D

Groetjes
Silke x

Monky

Hi Romy en Anke,

Met Zotty gaat het goed en de medicijnen lijken te werken. Het haar tussen haar achterpoten begint echt terug te groeien... Nu maar hopen dat dit haar van die gewoonte breekt.





Ok het is toch weer hoog tijd voor wat foto's.

Ik heb er niet veel, maar degene die ik heb zijn best aardig  :) En wie weet heb ik vanavond nog wat foto's en anders morgen misschien.


Gizmo


Ilo


Isaura


Zowie


Groetjes,
Monky

Gerda


Silke *

Hoi,

Idd, prachtig hoor!

Gelukkig gaat het al wat beter Zotty  :)

Silke x

Anke

Hoi Monique,
Het was weer genieten van je mooie foto's ;D
Ik duim voor je dat Zotty van haar haren afblijft!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Monique,

Fijn dat de medicijnen van Zotty beginnen te werken.

Je hebt weer erg mooie foto's geplaatst. Mag ik vragen waar Ilo aan bijt. Het lijkt op een hondenspeeltje. Die hondjes helemaal op kunnen eten bedoel ik dan.

Groetjes anja

Romy

Hoi Monky

Prachtige foto's!!!!!

En ik ben heel erg blij dat de medicijnen lijken te werken! Is ze nu nog steeds zo suf en loom?

Groetjes
Romy