My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Monique,

Sterkte met Zotty, lijkt me ook echt niet leuk zeg  :(.
Wel fijn dat het met Yaro en Zowie beter gaat!
Jammer dat je Dara nog niet kunt halen dit weekend, maar met het openbaar vervoer lijkt me ok niet zo fijn voor het valkje én voor jou. Hoe ver moet je ervoor reizen?

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

Hi Petra,
Bedankt.

Ik zou ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug moeten. En daarbij nog 3 keer overstappen per reis.
Iets te veel van het goede  ;D Als het een makkelijke verbinding was, bijvoorbeeld een uur met de trein en 1 keer overstappen, dan was het geen probleem geweest, maar dit is niet mogelijk. Voornamelijk niet voor het beestje.

Maar we komen er wel  ;D ;D ;D Het duurt alleen iets langer  :P

Groetjes,
Monky

*Petra*

Hoi Monique,

Er zijn grenzen .......  ::).
Dara zal ongetwijfeld op je wachten..   ;)

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Silke *

Hoi Monique,

Wat een PRACHTIGE valkjes heb je!!!!!  :o :o

Ik smelt er helemaal van weg.

Ik zet straks de foto's op mijn site, je moet dan maar es langskomen piepen  ;D

Nogmaals bedankt hoor!!  ;)

Groetjes
Silke x

PS: moet ik Monky bijzetten of Monique,?  ;D

Romy

Hoi Monky

Je hebt groot gelijk dat je niet zo verschrikkelijk lang op de trein gaat zitten voor een valkje. Dara zou dat ook niet leuk vinden denk ik.
Wat leuk dat je man naar San Fransisco gaat! Kon je niet mee?  ;) Het lijkt me een prachtige stad...

En wat een verhaal over Zotty zeg...  :-\ Ik ben er een beetje stil van... Likte ze zich echt zó erg?? Hoe lang neemt ze die antidepressiva nu al? Het moet best moeilijk zijn om haar nu zo te zien  :'( Likt ze eigenlijk nog veel nu ze die pillen neemt?

Groetjes
Romy


Mara

Hoi Monique

Van harte gefeliciteerd met Lulac. Dat er nog heel veel jaartjes mogen volgen.

Wat vervelend van Zotty zeg. Hoop dat hij gauw weer de oude is, want dit is inderdaad niets.

En ik geloof graag dat het huis te groot is als Erwin weg is.

Mara

Monky

Citaat van: ~ Silke ~ op 31 oktober 2007, 12:57:42
Hoi Monique,

Wat een PRACHTIGE valkjes heb je!!!!!  :o :o

Ik smelt er helemaal van weg.


:-[ :-[ :-[ :) Ik ga er helemaal van blozen  :) Ik zal het ook aan mijn valkjes doorgeven  :)

Enne, graag gedaan  :)

Citaat van: ~ Silke ~ op 31 oktober 2007, 12:57:42
PS: moet ik Monky bijzetten of Monique,?  ;D


Laten we het maar op Monique houden, hè... anders wordt ik niet meer serieus genomen  ;D ;D ;D


Hi Romy,
Die reis van Erwin is een zakenreis. Ik zal hem dan niet of nauwelijks zien. Maar ik ben al een keer in San Francisco geweest  :) Het is een schitterende stad en ik zou er graag terug naartoe willen.

Tussen haar achter poten was Zotty al helemaal kaal. Ze begon ook een beetje te bijten. Ze neemt nu een week die pillen en dat is eigenlijk te kort om te zeggen of het echt werkt. Vandaar dat ze het twee maanden moet volhouden. Maar het lijkt wel alsof ze minder likt... ik zie haar op dit moment eigenlijk alleen maar slapen... en af en toe eten...

Ik hoop alleen niet dat ze in dit gedrag blijft hangen als ze straks stopt met de pillen.

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Erg vervelend voor Zotty maar je moet de medicatie een kans geven. Het is dezelfde inwerktijd als de anti depressiva bij mensen.
Naar verloop van tijd draaien ze meestal wel bij. Dat hoop ik dan tenminste voor Zotty. Het is ook niet niks met die medicijnen.

Geef ze maar een lekkere kroel van me.

Groetjes Anja

Romy

31 oktober 2007, 19:16:00 #2768 Last Edit: 1 november 2007, 18:27:53 by Romy
Hoi Monky

Ik hoop ook dat haar sloomheid snel voorbij is. Waarschijnlijk moet ze nog even wennen aan de pillen.
Ik was ook héél ziek toen ik de eerste keer de AB nam, en de eerste week was ik ook heel duizelig en zo. Na een tijdje verminderde dat. Dus ik hoop dat Zotty net als ik na een tijdje terug beter wordt!
Het is alvast een goede start dat ze minder lijkt te likken!

Groetjes
Romy

Silke *

Citaat van: Monky op 31 oktober 2007, 16:46:21
Citaat van: ~ Silke ~ op 31 oktober 2007, 12:57:42
Hoi Monique,

Wat een PRACHTIGE valkjes heb je!!!!!  :o :o

Ik smelt er helemaal van weg.


:-[ :-[ :-[ :) Ik ga er helemaal van blozen  :) Ik zal het ook aan mijn valkjes doorgeven  :)

Enne, graag gedaan  :)

Citaat van: ~ Silke ~ op 31 oktober 2007, 12:57:42
PS: moet ik Monky bijzetten of Monique,?  ;D


Laten we het maar op Monique houden, hè... anders wordt ik niet meer serieus genomen  ;D ;D ;D


Groetjes,
Monky


Heb er Monique bijgezet hoor  ;D ;)

Silke xx

Caroline

Wat sneu van Zotty.  :-\

Hopelijk helpen de medicijnen.

Groetjes.

PS. Ik geef haar een knufje van je hoor, a.s. vrijdag. (tenminste als ik bericht krijg van Kirsten, dat we mogen komen ;) )
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Anja,
Ze heeft heerlijk genoten van de kroel hoor  :)
En ik hoop ook dat het een beetje wegzakt die eerste reactie op die pillen... het lijkt trouwens wel, want ze zat weer aan de deur te krabben toen ze eten wilde  :D Ik irriteer me er altijd verschrikkelijk aan, maar nu klonk het fantastisch  ;D
Dus wie weet...

Hi Romy,
Ik ben Monky/Monique hoor  ;) ;D

We moeten het even afwachten... maar het lijkt de goede kant op te gaan  :D

Hi Silke,
Ik heb het gezien  :D Leuk hoor. Als ik nieuwe mooie foto's heb, zal ik het je laten weten  ;D

Hi Caroline,
Weet je al of je vrijdag er heen kan? Spannend hoor  :D





Hi allemaal,

Ik weet nu zeker dat de rust is teruggekeerd in de voliere.
Ze dogen elkaar weer allemaal... pfieuw... wat een opluchting.

Erwin vertrekt om 11 uur met het vliegtuig. Ik hoop dat hij een goede reis zal hebben. Het is 12 uur vliegen  :o

Ik las net een triest berichtje over Meat Loaf... de geinteresseerden kunnen het lezen onder Divers  :-\ Het is maar de vraag of het concert in AHOY de 20ste doorgaat.

Verder ben ik heel erg moe... geen idee hoe dat komt. Vanavond ben ik helaas pas laat thuis, maar goed... het is niet anders. Morgen is het waarschijnlijk rustiger, en dan is het weekend  :D en kan ik alle tijd voor mijn vogels reserveren. Deze week zijn ze nog niet los geweest, dus kunnen ze lekker de vleugels strekken  :D Voor degene die het willen natuurlijk :D

Verder niet veel nieuws.

Groetjes,
Monky

Caroline

Morgen bel ik Kirsten en dan weet ik meer, zie mijn dagboekje.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ook ik had wat achterstand in te halen dankzij mijn zoektocht naar een gaaitje.  :-[  :)
Je foto's waren zeker weer een genot om naar te kijken.  ;D
En zo zie je maar dat ook de onruststokers een kroeltje nodig hebben.  ;)
Gelukkig is hij weer normaal gaan doen en gaan ze weer als vrolijke valkjes door 1 deur.  :D
Nog gefeliciteerd met alle jarige en Lulac 8 jaar !!
Ziet er nog steeds goed uit.  :-*
Ik geloof dat er wel meerdere mensen last hebben van moeheid.
Ligt misschien wel aan het weer,is ook niet echt om vrolijk van te worden.  :-\
Beterschap voor Zotty !!

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Silke *

Citaat van: Monky op  1 november 2007, 10:36:06

Hi Silke,
Ik heb het gezien  :D Leuk hoor. Als ik nieuwe mooie foto's heb, zal ik het je laten weten  ;D

Groetjes,
Monky


Mag je zeker doen hoor  ;) ;D

Hopelijk komt Zotty er weer door!

Groetjes
Silke x