My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Monique

Hele mooie foto serie. Ik hoop dat de 'eenzame opsluiting' jouw Y-tjes tot bezinning brengt.

En die jonkies...

SWEET

mara

Anja

Hoi Monique,

Wowie wat een mooie aanwinst komt erbij. Ben ook erg benieuwd hoe die er uit zien als ze alle veertjes hebben.

Groetjes Anja

Yvette

Citaat van: Monky op 26 september 2007, 12:08:22
Dank je wel allemaal  :)  :-*





Ik wilde jullie ook nog iets anders laten zien... Een van deze twee komt richting Utrecht  :) als ze oud genoeg zijn...


Foto van Kirsten

Het zijn waarschijnlijk bronze-fallow cinnamon geparelde geelwangen  :)

Groetjes,
Monky


Haaaaaaaaa wat onzettend lief, schattig

*Yvon

Hoi hoi

WOOOOOOOOW !!!!!!  ;D
Wat een schitterende foto-sessies !!!!  :-* :-*  ;D
En dan over een weekje of 6 weer een beaty erbij.  ;D
Als je nou nog meer valkjes erbij neemt,komen er nog meer mooie foto's.
Ga zo dooooooooooorrrrrrrr !!  ;D ;D

Groetjs Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Marc,
Ze lijken ook heel erg op lutino's, alleen hebben ze ogen die nog roder zijn  :)


Hi Romy,
Het is nog niet bekend wat het geslacht is van de jongen. Ik ben nog druk aan het nadenken of het voor mij uitmaakt of het een man of een pop is  :-\ Zodra ik het weet, zal ik het vertellen  ;D En ik ben ook heel benieuwd hoe ze eruit zien als ze helemaal in de veren zitten  :D Dat ze mooi zijn is wel zeker, maar hoe mooi... dat wachten we even af  ;D


Hi Caroline,
Fijn dat je je weer goed genoeg voelt om weer wat te lezen of kijken  ;)
Het gaat inderdaad steeds beter met Zowie  :) Hij begint al wat meer te ondernemen, maar hij gaat nog niet het grote deel van de voliere in. Wie had er gedacht dat het zo'n held op sokken is hahahaha  ;D
Dank je wel voor de knuffel  :-*


Hi Petra,
Ze gaan eruit zien als een geparelde lutino met gele wangen... en fel rode ogen. In Caroline's dagboekje kan je een foto van Cartier zien. Zo worden deze jongen ook, maar zonder de bruine waas op de vleugels... geloof ik.


Hi Mara,
Ik merk wel dat vooral Yaro liever in de voliere zit... Yara maakt het allemaal niet zo uit... als ze maar bij Yaro zit  :)

Inderdaad... SWEET  ;D ;D ;D


Hi Anja,
Ik ook.... ik ook... zodra Kirsten weer nieuwe foto's heeft, zal ik die ook hier plaatsen  :D Het schijnen ook echte beauties te worden...  :D


Yvette,
Ik ben het helemaal met je eens  ;D :D


Fijn dat je er weer van genoten hebt, Yvon ;D Daar doen we het voor  ;D ;D ;D
Enne daar kan je wel van op aan hoor... dat er dan weer veel mooie foto's komen  ;D Vooral nu ik een manier heb om ook redelijk goede foto's te maken met flits zonder dat het overbelicht wordt  ;D ;D ;D






Hi allemaal,

Ik heb gisteren toch wel heel erg gelachen  ;D ;D ;D

We lagen rond half een in bed gisteren. En ineens hoor ik een van de valkjes fluiten... echt een heel concert  :D
Ik ga even in de vogelkamer kijken... zie ik Zowie aan de tralies hangen en fluiten en zingen alsof zijn leven ervan afhangt  ;D Ik heb altijd een lampje branden in die kamer en dat was duidelijk voor hem genoeg om te gaan zingen...  ;D ;D ;D

Echt het beesie is zo gek als een deur  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

WOW! Toch wel een bijzondere mutatie als je 't mij vraagt! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

 ;D ;D ;D Die Zowie ...... en dan te bedenken dat zijn pa nog nooit een noot gefloten heeft.  :P


Cartier












Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Yup!!! Volgens mij ook ;D ;D ;D Al proberen steeds meer mensen deze mutatie te kweken... dus het zal straks vaker voorkomen lijkt me  :)

Oohhhh Caroline... wat doe je me aan.... Zwijmel zwijmel zwijmel.... Ze staan me hier raar aan te kijken... ik kwijl gewoon  ;D ;D ;D
Bedankt voor het plaatsen Caroline...  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Wat grappig dat Zowie 's nachts ineens zo'n concert gaat geven! Dat is toch wel erg bijzonder!
Waarschijnlijk kon hij niet slapen en kon hij er niet tegen dat de rest dat wel kon  ;D ;D ;D En het werkte, zelfs jij bent ervoor opgestaan  ;D ;D ;D :P :P :P

Groetjes
Romy

•=Bonnie=•

Citaat van: Monky op 26 september 2007, 12:08:22
Ik wilde jullie ook nog iets anders laten zien... Een van deze twee komt richting Utrecht  :) als ze oud genoeg zijn...




:) Ze zijn geweldig. Had jij nu nog voorkeur voor man of pop?

Monky

Hi Romy,
Het is ook zo'n grappig gezicht... Hij is dan echt heel geconcentreerd bezig  :) Wat een lekker beesie is het toch  :-* :-* :-*

Hi Bonnie,
Ze zijn inderdaad geweldig  :) Ik ben nog heel druk aan het nadenken of het me uitmaakt  ;D

Groetjes,
Monky

*Petra*

Nou Monique, het worden plaatjes !!!
Echt heel mooi, en appart hoor !!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Saar

Hoi Monique
Schitterende foto's heb je geplaatst :D
Groetjes Saar :-*

•=Bonnie=•

Citaat van: Monky op 27 september 2007, 11:07:17
Hi Romy,
Het is ook zo'n grappig gezicht... Hij is dan echt heel geconcentreerd bezig  :) Wat een lekker beesie is het toch  :-* :-* :-*

Hi Bonnie,
Ze zijn inderdaad geweldig  :) Ik ben nog heel druk aan het nadenken of het me uitmaakt  ;D

Groetjes,
Monky


Haha, kan ik me voorstellen. Voor mij moet het in elk geval een man zijn. :)

Monky

Citaat van: Bonnie op 27 september 2007, 14:44:34

Haha, kan ik me voorstellen. Voor mij moet het in elk geval een man zijn. :)



Jij gaat dan ook voor een van die twee?

Groetjes,
Monky