My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Mara, Petra, Anja en Yvette,
Bedankt voor jullie reacties. En Anja, dat zou best wel eens kunnen, maar hij moet ook de ruimte en tijd gegund worden om het te onderzoeken. Ik hoop dat dat nu beter zal gaan  :)





Ik heb Yaro en Yara uit de voliere gehaald.
Het is zo goed als een koppeltje... ook al zijn het broer en zus... En ik vond het ook weer zo sneu om Yaro alleen in een kooi te zetten. Vandaar...
Nou... er komt meteen rust in de voliere... Ik vind het rot om te zeggen maar Yaro is echt een onruststoker  :-\

De andere mannen beginnen weer spontaan te fluiten en zo... ik heb zelfs het idee dat Zowie zelfs een klein beetje opleeft.

Ik heb nog wel een paar mooie kiekjes van Yaro en Yara gemaakt...







En natuurlijk van Zowie... Hij was wel even gaan vliegen toen ik Yara uit de voliere haalde...Zijn coordinatie was niet al te best... Ik heb hem gepakt en eens even lekker met mijn neus gekroeld... Ik was zeer verrast dat hij dat heerlijk vond  :o :D Hij had zelfs zijn oogjes helemaal dicht  :) De schat  :-*


Ik hoop echt dat dit werkt. Maar de tijd zal het leren...

Groetjes,
Monky

Yvette

Hoi Monique

Je hebt weer hele prachtige foto's gemaakt en vooral die close-up

Anja


Prachtig. Ik ga duimen dat het gaat lukken.
De kaarsjes branden ook al.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Monique

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Ik heb in het voorjaar hier ook de rosella's een paar dagen uit de voliere gehaald omdat een van de popjes onrust stookte, daarna ging het echt heel erg goed...

Succes ermee.

mara

Romy

Hoi Monky

Je hebt er blijkbaar erg goed aan gedaan om Yaro en Yara apart te steken. En je hebt ook helemaal gelijk over hun relatie : als je ze toch geen nestje laat krijgen, dan laat je hen best met rust, zo zijn ze het gelukkigst!

Met Flupke en mij gaat het goed hoor. Je kan meer lezen in m'n boekje.

Groetjes
Romy

Monky

Dank je wel Yvette  :)

Nou Mara en Anja, het lijkt alsof je kaarsjes en duimen helpen... hij is nog niet zo heel erg ondernemend, maar ik heb hem wel al weer de sterren van de hemel horen zingen... het klonk als muziek in mijn oren  :D

Hi Romy,
Ik voelde me wel een beetje schuldig dat ik Yaro en Yara eruit moest halen... stom, hè?
Maar ik heb ze net lekker met elkaar zien kroelen dus ik ben wel blij dat ze met z'n tweeen zitten.





Hi allemaal,

Het lijkt allemaal redelijk goed te gaan nu. Ze durven allemaal veel meer nu en Garath en Zowie hebben beide lekker lopen fluiten. Schattig gewoon. Het valt me nu pas op hoe dominant Yaro en Yara zijn. Niet dat het uit maakt hoor... als ik vind dat Zowie er klaar voor is, dan zet ik ze gewoon terug.

Daarnet gebeurde toch wel iets grappigs  ;D Ik was lekker met de fotoalbum bezig en ik hoorde de welbekende wipwap geluiden... ik kijk natuurlijk even wie er zo in the heat of love bezig zijn  ;D Het was weer Disa en Garath... onder toeziend oog van Isaura... ik heb er snel nog een foto van weten te maken... niet de beste, maar het is wel te zien hahaha.



Isaura is er ook echt daadwerkelijk bovenop geklommen  ;D Helaas haperde mijn fototoestel, dus die foto heb ik niet kunnen maken helaas  :)

Maar het gaat tot nu toe nog goed met de vogels in de huidige samenstelling  :)

Groetjes,
Monky

Saar

Hoi Monky
Balen hoor dat je Yaro en Yara apart heb moeten zetten. Hopelijk krijgt Zowie nu wel de kans om zijn draai te vinden in de voliere :) Ik hoor de laatste tijd veel kippetje geluidjes van Uk, maar dan ga je kijken en dan blijkt het Moby te zijn haha ;D
Ga je Disa en Garath eenn blok geven?
Groetjes Saar :-*

Monky

Hi Saar,

Ze krijgen bij mij geen blok. Ze mogen droog wipwappen zoveel als ze willen, maar ze mogen geen jongen krijgen.
Ik heb daar geen tijd voor en ik kan ze niet loslaten... en ik heb geen ruimte om alle jongen te houden hahhaha... dus geen jongen in dit huis  :)

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi Monique.
Hmmm wat jammer dat Yaro zo een eigenwijzerd is. Maar je hebt goed gehandeld. Misschien gaat het straks beter als Zowie wat meer gewend is in de voliere, hopelijk zal hij dan meer anderen van zich weten af te bijten.
En zolang Yaro zijn grote liefde/zus bij zich heeft, zal hij het je vast niet kwalijk nemen :D.
Die foto van Yara is mooi, dat geel is echt prachtig.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Romy

Hoi Monky

Het is echt supergrappig hoe Isaura zo met haar neus op Disa en Garath hun vrijpartijtje gaat kijken! Alsof ze er zelf nog iets wil van leren  ;D

Groetjes
Romy

Monky

Hi Ivana,

Volgens mij neemt hij het me ook niet zo heel erg kwalijk meer... Hij komt nog steeds naar me toe om een kusje te halen, dus dat zit wel goed hahaha.

Yara vindt het volgens mij trouwens helemaal niets hahahaha. Maar ach... ze komt er ook wel weer overheen  :)

Hi Romy,
Mij kwam het meer over als wanhopig hahahaha  ;D ;D ;D






Hi allemaal,

Even een vraagje....
Zouden jullie zin hebben in nog meer foto's, of moet ik er nog even mee wachten? Ik heb natuurlijk al heel veel geplaatst, dus ik kan me voorstellen dat jullie het even helemaal zat zijn  :-\  ;D

Ik kan wel een voorproefje geven? Dan kunnen jullie zelf beoordelen  ;D ;D ;D



Ik hoor het wel  ;)

Groetjes,
Monky



Saar

 :o :o :o :o
Meer meer meer meer meer meer meer meer meeeeer! ;D
Groetjes Saar :-*

Romy


Mara

Hoi Monique

Meer...meer...meer....

Misschien helpt het tegen hoofdpijn, al die mooie foto's van jou?

Mara

Marc van de Kuifjes

Ohhh nee... niet nóg meer foto's! :o :o
;) ;D

écht schitterende parels heeft Isaura! :D

Citaat van: Monky op 25 september 2007, 17:16:36






De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -