My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Monique,
Heerlijk he kijken naar spelende valkes :)
Wat een mooie foto's van Whoosy!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Monique,

Wat een dotjes zeg. Echte schatten.
Ik vraag me af hoe jij het toch steeds voor elkaar krijgt om zulke mooie close ups te maken.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Het moet gezegd worden dat jouw foto's altijd weer de moeite zijn om te bekijken! :D ;D De foto van de cathi's vind ik erg mooi!

Welke camera gebruik je eigenlijk? Ik weet wel dat het de fotograaf is die de foto maakt maar goed gereedschap helpt wel! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind de foto van Garath heel mooi zo !!
Net een bewerkte zwart/wit foto.  ;) ;D
Natuurlijk staat Whoosy er ook heel mooi op.  :-*



Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Monique

Hele mooie foto's! Echt geweldig om ze zo gezellig bezig te zien.

mara

ManjaV

Hoi Monky,

Wat een lieve foto's zeg! Wat staat Whooshy er lief op met haar opgeblazen wangetjes, zo schattig, en wat is Garath lief aan het spelen. De foto van je cathi's vind ik ook enig om te zien. Wat een prachtige kleur hebben ze.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties  :D

Marc, ik heb een Olympus C-765 UltraZoom. Ik kan er 10 keer mee inzoemen en daarnaast nog eens 4 keer digitaal. Dat is onder andere mijn "geheim" van het fotograferen  ;) Anja  ;D

Ik baal ontzettend... Ik heb een aantal leuke filmpjes gemaakt, maar ik heb de camera vertikaal gehouden. Ik was vergeten dat je een film niet kan roteren zoals je met foto's kan  ::)

Zal ik hem toch laten zien? Of maar een keer wachten tot ik een nieuw leuk filmpje heb?

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi monique,

Die willen we zien. Jajajajajajajajajaja

Groetjes Anja

Monky

Ok.
Hier eerst een korte van Yaro, die met het belletje speelt. Het is bijna alsof hij weet dat de camera op hem staat en hij extra zijn best doen... kijk maar hoe hij af en toe naar de lens kijkt. Bijna om goedkeuring te vragen  ;D ;D ;D


Yaro  :)

Monky

Oh ja.... Hier heb ik ook nog een filmpje van Gizmo  :)



Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

De twee filmpjes zijn echt superschattig! Ik heb er heel erg van genoten. En het geeft helemaal niet dat die ene schuin staat hoor, dan hebben we nog wat lichaamsbeweging voor de pc  ;D

Groetjes
Romy

Ivy

Hoi Monique.
Ook filmpjes kan je roteren, kwam ik ook laatst achter.
Het hangt wel af of je daar het juiste software voor hebt. Bij onze Canon zat er een cd met software en daar kan je dus ook filmpjes roteren, knippen en bewerken, het is mega handig.
Misschien zat er bij jouw camera ook dergelijke programma?
Anders kan je het filmpje naar mij mailen en probeer ik het hier wel... als je wil natuurlijk.

Groetjes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Marc van de Kuifjes

1 september 2007, 10:48:51 #2472 Last Edit: 1 september 2007, 11:17:52 by Marc van de Kuifjes
Je bent niet de enige die al eens filmpjes maakt in de verkeerde richting hoor! :-[ ;D

Ik gebruik QuickTime om gedraaide filmpjes terug recht te zetten. Dat werkt wel echter enkel met een geregistreerde versie van QuickTime, maar als je goed zoekt op het internet dan :censuur... ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Monique,
Wat een schattige filmpjes.
Het voordeel van een scheef filmpje is dat ik ook mijn nek weer eens gerekt en gestrekt heb ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Monique,

Leuke filmpjes. Yaro kijkt idd van zie je het zo goed.
En Gizmo wat lief dat hij gekroeld wordt door het belletje.

Ik heb weer genoten en ook meteen alle spieren gerekt.

Groetjes Anja